Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373822/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku PSP nr 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.ostrowiec.pl/artykul/3001/25760/poprawa-efektywnosci-energetycznej-i-zwiekszenie-udzialu-oze-w-budynku-psp-nr-51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku PSP nr 52.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-770ff47d-42ed-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku ZSiPP Nr 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373822/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187850,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektu budowlanego zlokalizowanego na osiedlu Ogrody 20, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski, w którym znajdują się: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 i Publiczne Przedszkole nr 19, na potrzeby postępowania przetargowego robót budowlanych termomodernizacji przedmiotowego budynku w ramach zadania budżetowego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku PSP nr 5” oraz dokonanie w imieniu Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.), zgłoszenia budowy lub wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Dokumentację projektową należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, SWZ oraz umowy z uwzględnieniem audytu energetycznego opracowanego przez firmę ATM Energetics Tomasz Mazur, ul. Kwiatowa 83, 26 – 026 Morawica, Obice. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609 z późn. zm.).
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Pozyskanie w niezbędnym zakresie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie pełnej inwentaryzacji obiektu, sporządzenie opinii technicznej lub ekspertyzy budowlano – instalacyjnej – do 90 dni od dnia podpisania umowy.
2) Przedstawienie koncepcji projektu wraz z jej zaakceptowaniem przez Zamawiającego w terminie – do 160 dni od daty podpisania umowy.
3) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz dokonanie zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych, o którym mowa w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do 300 dni od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268140,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ModernEko Wojciech Świerczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492096653
7.3.3) Ulica: Pietrusińskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ModernEko Wojciech Świerczyński
jakie przetargi wygrała firma
ModernEko Wojciech Świerczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268140,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- zakup i dostawy soczewek wewnątrzgałkowych oraz zestawów do przeprowadzania operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z udostępnieniem aparatu do fakoemulsyfikacji na czas trwania umowy
- Dostawa koncentratu preparatu antyodorowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- świadczenie usług transportu sanitarnego
- Modernizacja dwóch przepompowni wody w miejscowości Szewna na ulicy Kieleckiej
- Budowa miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy CKZiU
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 - w formule zap. i wyb.
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- "Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice - przebudowa Placu Jana Pawła II w Czechowicach-Dziedzice" - projekt
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:Modernizacja ogólnodostępnego kompleksu obiektów sportowych przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie z rozb.publ. strefy rekreacyjnej
- Rozbudowa terenów rekreacyjnych w m. Syców - budowa toru pumptrack oraz parku rekreacyjnego agility dla psów w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.