eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Organizacja miejsc gromadzenia odpadów na ulicy Długiej oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Organizacja miejsc gromadzenia odpadów na ulicy Długiej oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja miejsc gromadzenia odpadów na ulicy Długiej oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ee0facb-52fb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042648/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 rganizacja miejsc gromadzenia odpadów na ulicy Długiej oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja miejsc gromadzenia odpadów na ul. Długiej oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym”. Organizacja zostanie zapewniona poprzez budowę wiat z maksymalnym dostosowaniem do potrzeb mieszkańców. Potrzeby mieszkańców zostały określone w wyniku konsultacji społecznych przeprowadzonych wśród mieszkańców osiedla Długa, które odbywały się w dniach od 11 sierpnia 2023 r. do 4 września 2023 r. Mieszkańcy w przeważającej liczbie opowiedzieli się za Wariantem nr 4 (w załączeniu), czyli dwoma oddzielnymi miejscami dla grup bloków. Wynik konsultacji społecznych będzie stanowił założenia do projektu zagospodarowania terenu oraz budowlanego i technicznego.
W zakres przewidywanych prac wchodzą:
1. Wykonanie projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem założeń wybranego Wariantu w przeprowadzonych konsultacjach społecznych i poniższych wytycznych.
2. Wykonanie projektu budowlanego, technicznego i ewentualnie, w razie potrzeby projektu warsztatowego oraz specyfikacji technicznych budowy wiat (dokumentacji w rozumieniu Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) z uwzględnieniem założeń wybranego Wariantu w przeprowadzonych konsultacjach społecznych i poniższych wytycznych.
3. Przeprowadzenie, w imieniu inwestora, stosownej procedury urzędowej zakończonej nie wniesieniem sprzeciwu przez Urząd lub pozwoleniem na budowę.
4. Rozbiórka istniejącej wiaty śmietnikowej: demontaż wszystkich elementów wiaty znajdującej się na ul. Długiej przy Skwerze.
5. Dostawy materiałów: zakup i dostarczenie oraz montaże materiałów niezbędnych do osiągnięcia celu, to jest wiat, nawierzchni, itp.
6. Roboty pomiarowe: roboty pomiarowe, geodezyjne, sytuacyjno-wysokościowe i wytyczenia obiektów w terenie.
7. Roboty ziemne: korytowanie pod projektowane nawierzchnie, wykopy pod ewentualne fundamenty, załadunek i wywóz ziemi z wykopów.
8. Obrzeża betonowe: ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm na ławie betonowej z oporem na krawędzi zewnętrznej nowych nawierzchni.
9. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej: wykonanie nawierzchni betonowej z betonowej kostki brukowej o grubości 6cm, np. Polbruk Commix, kolor grafitowy.
10. Konstrukcja wiat: stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo (kolor konstrukcji do wyboru przez inwestora). Słupki nośne w ilości dostosowanej do wymiarów wiaty, profil stalowy prostokątny, np. o wymiarach 80x40x2. Mocowanie każdego słupka do podłoża za pomocą kotew. Usztywnienie wiat np. belkami i ryglami o wymiarach 40x40x2, ocynkowanymi, malowanymi proszkowo w kolorze jak reszta konstrukcji
11. Dachy wiat: krokwie z profili stalowych, kwadratowych 40x40x2, ocynkowanych i pomalowanych proszkowo jak reszta konstrukcji. Łaty z profili stalowych 40x27x2, ocynkowanych
i pomalowanych proszkowo na kolor jak reszta konstrukcji.
12. Furtki do wiat: szerokość 1,50m., rama z profili 40x40x2, ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze jak konstrukcja. Wypełnienie z profili 20x20x1,5, ocynkowanych
i pomalowanych proszkowo w kolorze jak reszta konstrukcji. Furtki z klamkami typu U-Form, ze stali nierdzewnej z własną oddzielną sprężyną, z szyldami pojedynczymi, podłużnymi, ze stali nierdzewnej. Wkładki systemowe bębenkowe. Klucze w ilości około 300 sztuk.
13. Poszycie dachu: panel dachowy na rąbek gładki.
14. Poszycie ścian: z blachy 0,5 mm, ocynkowanej i malowanej proszkowo oraz z płyt cementowo-włóknowych z wklejeniem imitacji cegły (kolor do wyboru przez inwestora)
15. Montaż oświetlenia: oświetlenie solarne 6 sztuk (po dwie sztuki na wiatę) LED X Solar L-S
16. Monitoring: montaż 3 kamer (po jednej sztuce na wiatę)
17. Zieleń: rekultywacja trawników przy wiatach.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały opisane w Programie Funkcjonalno -Użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MARKUS Mariusz Sztreja Biuro Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461112658

7.3.3) Ulica: 1 Maja 49

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.