eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Nasadzenia zastępcze na terenie miasta Polkowice"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nasadzenia zastępcze na terenie miasta Polkowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.begier@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nasadzenia zastępcze na terenie miasta Polkowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a3b907-4f71-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Posadzenie roślin na terenie miasta Polkowice (nasadzenia zastępcze dla RI)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399678/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.74.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 726675,48 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216264,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Nasadzenia zastępcze na terenie miasta Polkowice” w ramach zadania budżetowego: 900-90004-4300 – Nasadzenia zastępcze
Przedmiotem zamówienia jest posadzenie:
• drzew (114 szt.) wzdłuż ścieżki rowerowej zlokalizowanej pomiędzy Al. J. Piłsudskiego a ROD Relax (dz. nr 40/7 i 40/8 obręb 1 Polkowice),
• krzewów (436 szt.) na terenach zielonych przy ulicach Ociosowej i Kolejowej (dz. nr 250 i 315/155 obręb 1 Polkowice),
• pnączy (93 szt.) na terenie zielonym przy ul. 11 Lutego (dz. nr 40/8 i 40/3 obręb 1 Polkowice)
wraz z ich 3-letnią pielęgnacją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w §1 wzoru umowy.
Wykaz roślin, wymagania dla materiału szkółkarskiego, harmonogram prac pielęgnacyjnych oraz lokalizacja roślin zostały zawarte w załącznikach nr 1-3 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314301,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Las i Ogród Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931002470

7.3.4) Miejscowość: Bucze 14

7.3.5) Kod pocztowy: 59-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264708,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia
1. Realizacja zadania odbywać się będzie w następujących terminach:
a) ETAP I – 30 dni od dnia podpisania umowy,
b) ETAP II - 36 miesięcy od dnia zakończenia etapu I. Miesięczny okres rozliczeniowy rozpoczyna się następnego dnia po
dniu odbioru bez wad Etapu I.
2. Kolejność i terminy wykonywania poszczególnych prac objętych Etapem I:
a) czynności określone w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. a) wzoru umowy należy zrealizować w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy,
b) czynności określone w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. b), d) i f) wzoru umowy należy zrealizować w terminie 22 dni kalendarzowych
od zakończenia prac, o których mowa w a),
c) czynności określone w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. g)-h) wzoru umowy należy zrealizować w terminie 4 dni kalendarzowych od
zakończenia prac, o których mowa w b),
d) zakup przez Wykonawcę materiału roślinnego określonego w §1 ust. 2 pkt 2.1 lit. c) wzoru umowy musi nastąpić w
terminie umożliwiającym prawidłową i terminową realizację zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.