eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasnogórska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-358

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123769100

1.5.8.) Numer faksu: 123769120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpcp.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-684ed93c-6e54-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup oprogramowania antywirusowego/XDR oraz oprogramowania do przetwarzania wsadowego dokumentów, ideksowania oraz automatycznego rozpoznania tekstu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomoc Techniczna Funduszy Europejskich dla Małopolski na lata 2021 - 2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-684ed93c-6e54-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Podstawowym narzędziem komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami jest platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
W przypadku problemów technicznych lub awarii w jej funkcjonowaniu, zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów
elektronicznych, z wyjątkiem składania i wycofywania ofert, zapytań o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą dedykowanego formularza: „Formularz do
komunikacji” dostępnego na platformie ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Małopolskie Centrum
Przedsiębiorczości”). Elektroniczna skrzynka podawcza: /MCP/przetargi lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@mcp.malopolska.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani nie wymaga logowania. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków; we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości i
w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem
e-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pod nazwą „Zakup i dostawa oprogramowania dla MCP", prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie artykułu 275 punkt 1ustawy Pzp, znak referencyjny: NO.271.5.2023;  Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub dane zgodnie z okresem archiwizacji określonym w Artykule 82 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej; (Dz. U. UE. L. z 2021 r. Nr 231, z późn. zm.) - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych.
W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiadają Państwo prawo do:
dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (art. 15 RODO); sprostowania Państwa danych osobowych (art. 16); żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 172024,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego/XDR o parametrach nie gorszych lub równoważnych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
Warunki wstępne:
1) Zamawiający posiada m. in. licencje programu antywirusowego/XDR:
2) ESET PROTECT Enterprise On-Prem o identyfikatorze: 33B-X9A-6PD – ważną do 2024-04-26,
3) ESET PROTECT Essential On-Prem o identyfikatorze: 33D-8X7-PEH – ważną do 2024-04-26.
4) Zamawiający ma prawo do korzystania z licencji typu GOV.
5) Zamawiający użytkuje konsolę zdalnego zarządzania ESET Protect.
6) Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił kompleksową, ciągłą ochronę antywirusową/XDR dla min. 332 urządzeń (250 stacji roboczych, 30 serwerów, 52 urządzenia mobilne), przez okres wsparcia min. 3 lat od dnia 26 kwietnia 2024 r. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił w każdym momencie trwania ochrony antywirusowej zarządzanie ochroną antywirusową każdej z chronionych stacji roboczych i serwerów konsolą zarządzania zdalnego.
Minimalne funkcje oprogramowania.
1) Pełne wsparcie dla systemu Windows 10/11 oraz Windows Serwer 2012/2016/2019/2022.
2) Wersja programu dla stacji roboczych Windows dostępna w języku polskim.
3) Pomoc w programie i dokumentacja do programu dostępna w języku polskim.
4) Pliki instalacyjne programu muszą być dystrybuowane w formie pakietu/pakietów *.msi umożliwiającym zdalną dystrybucje oprogramowania na stacje robocze i serwery.
Pozostałe wymagania w zakresie:
Ochrona antywirusowa i antyspyware;
ochrona przed spamem; zapora osobista;
kontrola dostępu do stron internetowych;
ochrona urządzeń mobilnych opartych o system Android;
ochrona serwera Windows; Extended Detection and Response;
administracja zdalna,
zostały podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
dla części 1. Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 121000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania,
jeżeli:
a. oferta spełnia wymagania określone w SWZ,
b. oferta została złożona, w sposób określony w SWZ,
c. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% =
1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi
(dotyczy to wszystkich czterech części postępowania):
a. Cena - 60%
b. Okres wsparcia - 40%
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w Rozdziale
osiemnastym SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania do przetwarzania wsadowego dokumentów, indeksowania oraz automatycznego rozpoznania tekstu o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Oprogramowanie ma automatyzować zamianę dokumentów skanowanych oraz ich wprowadzanie do systemu obiegu dokumentów EZD-PUW, docelowo do systemu EZD-RP. W trakcie procesu, zaoferowane oprogramowanie ma wykonać opis pełno tekstowy OCR, odczyt znaków OMR, rozpoznać kod kreskowy, rozdzielić grupy dokumentów według mechanizmów kodów kreskowych, pustych stron, kodami typu patch, pustą kartką, ilością skanów oraz separacją po zmianie wartości w polu OCR (indeksie). Ponadto zaoferowane oprogramowanie ma także umożliwić obsługę zmiany kolejności stron, wymianę stron z wadami skanowania oraz zapewnić możliwość uzupełnienia pominiętych stron.
Dokumenty przetworzone, umieszczone w systemie EZD, mają być przeszukiwalne oraz możliwe do przeczytania przez czytniki audio.
Przez skanowanie rozumie się możliwość skanowania ze skanera dokumentowego oraz odczytanie/import dokumentów z dysku twardego (przetwarzanie dokumentów z wybranego folderu).
Użytkowane w MCP skanery z możliwością skanowania dwustronnego są sieciowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi (Kyocera Task Alfa 7052ci z wewnętrznym oprogramowaniem do rozpoznawania tekstu – OCR oraz pomijaniem pustych stron, a także urządzenia Konica Minolta C258, Develop ineo-c224 – bez wewnętrznego oprogramowania OCR).
Wykonane skany są zapisywane w folderach udostępnionych z serwera SMB w większości w postaci plików PDF. Skanowanie może być wykonane do plików JPG lub TIFF.
Wykonawca ma przeprowadzić asystę podczas instalacji oprogramowania na każdym stanowisku oraz konfiguracji i ustawieniu procesu obsługi dokumentów w zakresie przetwarzania plików zeskanowanych w udostępnianym folderze sieciowym. Wykonawca ma świadczyć wsparcie podczas zaoferowanego okresu w postaci dostarczania i instalacji aktualizacji oprogramowania, wsparcie podczas modyfikacji i pojawiających się konieczności zmian procesów przetwarzania dokumentów.
Wykonawca ma dostarczyć skróconą instrukcję obsługi dla użytkownika, w języku polskim, w zakresie przeprowadzanych i procesów przetwarzania dokumentów.
Szczegółowy opis funkcjonalności:
1. Oprogramowanie ma zapewnić możliwość automatycznego rozpoznawania wielostronicowego tekstu co najmniej w języku polskim, w tym wielostronicowych tabel i rozpoznawania znaków OMR skanowanych pism bez limitu skanowanych/procesowanych dokumentów. Przez skanowanie rozumie się możliwość odczytania/importu dokumentów z dysku twardego (przetwarzania dokumentów z wybranego folderu) lub skanowania ze skanera dokumentowego. Zamawiający wykonuje skany skanerem w sieciowym urządzeniu wielofunkcyjnym Kyocera Alfa 7052ci do folderu udostępnionego z serwera SMB.
2. Oprogramowanie ma zapewnić obsługę wsadów dokumentów, w której dokumenty separowane są kodami kreskowymi (np. drukowanymi na stanowisku przyjmowania dokumentów), kodami typu patch, pustą kartką, ilością skanów oraz separacją po zmianie wartości w polu OCR (indeksie).
3. Oprogramowanie na zeskanowanych dokumentach ma umożliwić rozpoznawanie i indeksowanie najczęściej używanych kodów kreskowych wymienionych w instrukcji EZD-PUW – co najmniej: CodeBar, Code128, EAN-8, EAN13, Codebase39, Interleaved 2 of 5 (tzw. Przeplatany 2 na 5), Codebase93.
4. Oprogramowanie na zeskanowanych dokumentach ma umożliwić filtrowanie rozpoznawanych kodów do długości, formatów jakie mają spełniać skanowane kody oraz możliwość kontrolowania sumy kontrolnej kodów dla kodów kreskowych obsługujących sumy kontrolne (typy kodów które obsługują sumy kontrolne zapisywane na ostatnich pozycjach to Codebar, Kod 3 z 9, kod 2 z 5).
5. Oprogramowanie ma zapewnić rozpoznanie kodu kreskowego na pierwszej stronie lub w przypadku jego braku, odczyt i rozpoznanie ma nastąpić z kolejnych stron. Funkcjonalność dotyczy separacji kilku dokumentów zeskanowanych łącznie i umieszczonych w jednym pliku.
6. Oprogramowanie ma umożliwić separację zeskanowanych dokumentów na podstawie pustych stron z możliwością konfiguracji takiego algorytmu rozpoznawania.
7. Oprogramowanie ma umożliwić separację zeskanowanych dokumentów na podstawie stałej zadeklarowanej liczby stron na dokument.
8. Oprogramowanie ma umożliwić odczyt plików z folderów udostępnionych z serwera SMB. Pliki mogą zawierać pojedyncze dokumenty lub kilka dokumentów.
9. Oprogramowanie ma umożliwić zaprogramowanie odpowiednich pól indeksowych, które muszą być rozpoznane w sposób automatyczny oraz umożliwić wprowadzenie wartości indeksu ręcznie bądź za pomocą metody point & click oraz drag & drop. Każde pole indeksowe musi pozwalać na wybór języka OCR. Pozyskane w ten sposób indeksy muszą trafić do systemu EZD-PUW, docelowo do systemu EZD-RP bezpośrednio do pisma z odczytanym kodem kreskowym.
10. Oprogramowanie ma umożliwić obrót skanowanych dokumentów dla podstawowych kątów: 90, 180, 270 stopni, z możliwością definiowania obrotu na każdą stronę oddzielnie.
11. Oprogramowanie ma umożliwić dołączenie dokumentu do całej przetwarzanej grupy.
12. Oprogramowanie ma umożliwić podgląd listy zeskanowanych i porozdzielanych dokumentów. Podział następuje według wcześniej wspomnianych kryteriów. Przez widok podziału rozumie się możliwość przejrzenia wszystkich zeskanowanych stron pogrupowanych w procesie separacji na dokumenty.
13. Oprogramowanie ma umożliwić dołączenia, usunięcia lub wymiany strony w wybranym miejscu, w przypadku pominięcia strony lub wadliwego skanowania.
14. Oprogramowanie ma umożliwić przeskanowania całego wybranego dokumentu, tak aby w przypadku stwierdzenia złego zeskanowania konkretnego dokumentu nie wymagałoby to skanowania całej grupy dokumentów a tylko wymiany tego jednego wadliwego.
15. Oprogramowanie ma umożliwić podstawową modyfikację dokumentów, a więc przenoszenia stron i dokumentów w obrębie całej grupy zeskanowanych dokumentów.
16. Oprogramowanie ma umożliwić automatycznego przełączania zaprogramowanych zadań lub ustawień skanera za pomocą kodów typu patch umieszczonych pomiędzy skanowanymi dokumentami.
17. Oprogramowanie ma umożliwić zapis przetworzonych dokumentów do wskazanego folderu.
18. Umożliwienie przetwarzania dokumentów z folderu takich typów jak TIFF, BMP, JPEG, PDF.
19. Umożliwienie, dla eksportowanych dokumentów PDF, ich przeszukiwanie (wyszukiwanie tekstu w dokumentach PDF) oraz możliwość zabezpieczenia takiego pliku hasłem.
20. Umożliwienie eksportu wytworzonych dokumentów do programu Microsoft Sharepoint z automatycznie rozpoznanymi polami indeksowymi i ich publikacją w bibliotekach.
21. Umożliwienie tworzenia indywidualnego interfejsu użytkownika dla każdego użytkownika.
22. Oprogramowanie z polskim interfejsem użytkownika.
23. OCR przy indeksowaniu dla każdego z uprzednio definiowanych pól oraz w trybie pełno tekstowym.
24. Pełna kompatybilność z systemem EZD PUW/EZD RP, bezpośrednie skanowanie do systemu za pomocą dedykowanych modułów eksportu.
25. Bezterminowa licencja na użytkowanie bez limitu skanowania/procesowania dokumentów.
26. Wsparcie techniczne (zdalna pomoc on-line, telefoniczna lub mailowa) w języku polskim przez autoryzowanego/certyfikowanego przedstawiciela producenta oprogramowania na rynek polski. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 51024,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania,
jeżeli:
a. oferta spełnia wymagania określone w SWZ,
b. oferta została złożona, w sposób określony w SWZ,
c. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% =
1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi
(dotyczy to wszystkich czterech części postępowania):
a. Cena - 60%
b. Okres wsparcia - 40%
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w Rozdziale
osiemnastym SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą, Wykonawca składa Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, Wykonawca składa Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia.
Wykonawcy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub w przypadku wspólników spółki
cywilnej, umowę tej spółki, jeśli w niej określono sposób reprezentowania wspólników spółki cywilnej. Wszelka
korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum) a także, gdy
wykonawca polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w ust. 1 składa:
a. każdy z wykonawców (każdy wspólnik, każdy członek konsorcjum) - art. 125 ust. 4 Pzp,
b. każdy podmiot udostępniający wykonawcy zdolności lub zasoby - art. 125 ust. 5 Pzp.
Wykonawca/wykonawcy składa/składają podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. Załącznik nr 4 do SWZ.
Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia. Link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-684ed93c-6e54-11ee-a60c-9ec5599dddc1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.