eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › Cz. I "Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. "Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej od P. Bodziony do P. Olszak" C. II "Proj...



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cz. I „Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej od P. Bodziony do P. Olszak”
C. II „Proj...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e46ac71-3819-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cz. I „Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej od P. Bodziony do P. Olszak”
C. II „Proj...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e46ac71-3819-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056300/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej od P. Bodziony do P. Olszak

1.3.13 Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. „Dokumentacja oświetlenia drogi gminnej na odcinku do kościoła na Strzygańcu w kierunku P. Klag Marian

1.1.41 Zaprojektuj i wybuduj oświetlenia przy drodze gminnej przysiółek Przymiarki w m. Podrzecze

1.1.42 Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Olszana w ramach zadania pn. „Założenie lamp oświetleniowych przy drodze gminnej od mostu w kierunku Stanęcina

1.3.14 Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Gostwica w ramach zadania pn. „Projekt rozbudowy oświetlenia w przysiółku Łączki

1.1.43 Zakup i montaż 4 lamp drogowych” w miejscowości Gostwica

1.1.44 Dowieszenie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Juraszowa w ramach zadania pn. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w m. Juraszowa

1.1.45 Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego dróg gminnych w m. Długołęka Świerkla w ramach zadania pn. „Projekt wykonania oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej „Na Góry

1.1.46 Montaż lamp przy głównych alejach starego i nowego cmentarza” w m. Brzezna

1.1.47 Dowieszenie 2 lamp ulicznych obok parkingu przy cmentarzu” w m. Długołęka Świerkla

1.1.48 Nadzór inwestorski nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie (oświetlenie uliczne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr I:
„Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej od P. Bodziony do P. Olszak”
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej dz. nr ew. 226, 204, 205/1, 227/1 w miejscowości Chochorowice – zgodnie z zał. graficznym „cz. I - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji - Chochorowice”. Zakres zadania obejmuje wybudowanie 4 lamp oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
W ramach zamówienia należy sporządzić dokumentację projektowo-kosztorysową rozbudowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej nr 293964 K Słonka Łącki dz. ew. nr 226, 204, 205/1, 227/1 w m. Chochorowice wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na realizację inwestycji oraz zgodnie z prawem budowlanym a następnie wybudowanie 4 lamp oświetlenia drogowego od istniejącego oświetlenia. Projektowane oświetlenie uliczne winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 30121,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr II:
„Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. „Dokumentacja oświetlenia drogi gminnej na odcinku do kościoła na Strzygańcu w kierunku P. Klag Marian”
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. „Dokumentacja oświetlenia drogi gminnej na odcinku od kościoła na Strzygańcu w kierunku P. Klag Marian”.
W ramach zadania należy zaprojektować oświetlenie uliczne drogi gminnej „Do Kościoła” nr 293960 K w miejscowości Chochorowice, dz. ew. nr 102 na odcinku drogi o długości ok. 230 m. Lokalizację projektowanego oświetlenia przedstawia dołączona mapa lokalizacyjna stanowiąca załącznik do postępowania. Zaprojektowane przez Wykonawcę oświetlenie uliczne winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 10266,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr III:
„Zaprojektuj i wybuduj oświetlenie przy drodze gminnej przysiółek Przymiarki w m. Podrzecze”
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 293972 K, Zadrodze Przymiarek dz. nr ew. 109 w miejscowości Podrzecze – zgodnie z zał. graficznym „cz. III - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji - Podrzecze”. Zakres zadania obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie 6 lamp oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
W ramach zamówienia należy sporządzić dokumentację projektowo-kosztorysową rozbudowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej przy drodze gminnej 293972 K, Zadrodze Przymiarek dz. nr ew. 109 w miejscowości Podrzecze wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na realizację inwestycji a następnie wybudowanie 6 lamp oświetlenia drogowego od istniejącego oświetlenia. Projektowane oświetlenie uliczne winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 51932,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr IV:
„Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Olszana w ramach zadania pn. „Założenie lamp oświetleniowych przy drodze gminnej od mostu w kierunku Stanęcina”
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej dz. nr ew. 371 w miejscowości Olszana – zgodnie z zał. graficznym „cz. IV - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji - Olszana”. Zakres zadania obejmuje wybudowanie 7 lamp oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
W ramach zamówienia należy sporządzić dokumentację projektowo-kosztorysową rozbudowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej nr 293646 K Koło Zielonki dz. ew. nr 371 w m. Olszana wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na realizację inwestycji oraz zgodnie z prawem budowlanym a następnie wybudowanie 7 lamp oświetlenia drogowego od istniejącego oświetlenia. Projektowane oświetlenie uliczne winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 57333,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr V:
„Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Gostwica w ramach zadania pn. „Projekt rozbudowy oświetlenia w przysiółku Łączki”
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Gostwica w ramach zadania pn. „Projekt rozbudowy oświetlenia w przysiółku Łączki”.
W ramach zadania należy zaprojektować oświetlenie uliczne drogi gminnej „Od Janika do Łączki” nr 293868 K w miejscowości Gostwica, dz. ew. nr 1130 na odcinku drogi o długości ok. 700 m. Lokalizację projektowanego oświetlenia przedstawia dołączona mapa lokalizacyjna stanowiąca załącznik do postępowania. Zaprojektowane przez Wykonawcę oświetlenie uliczne winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr VI:
„Zakup i montaż 4 lamp drogowych” w miejscowości Gostwica”
1) Zadanie będzie polegało na dowieszeniu lamp oświetlenia ulicznego na drodze gminnej Wierzchowina dz. nr 630 1 lampa, na drodze gminnej Podegrodzie dz. nr 1196 w Gostwicy 2 lampy oraz w ciągu drogi powiatowej dz. 1034 obok dz. 1036 1 lampa - dowieszenie na istniejących słupach elektrycznych. Lokalizację słupów, na których należy zamontować oprawy przedstawia mapa lokalizacyjna stanowiąca załącznik.
Zasilanie dowieszonych lamp odbywać się będzie od istniejącego oświetlenia poprzez napowietrzną sieć. W ramach zamówienia zostanie wykonane oświetlenie z wykorzystaniem istniejących słupów. Montaż 4 opraw oświetleniowych LED o proponowanej barwie światła 4000K – ostatecznie barwę światła opraw dobrać w porozumieniu z Inwestorem. Sterowanie oświetleniem dla nowych opraw odbywać się będzie tak jak dla oświetlenia istniejącego z istn. szafki oświetlenia ulicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 17503,02 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr VII:
„Dowieszenie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Juraszowa w ramach zadania pn. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w m. Juraszowa”
1) Przedmiotem zamówienia jest dowieszenie 15 lamp na istniejących słupach w ciągu drogi gminnej stanowiącej dz. dz. nr ew. 28 – zgodnie z zał. graficznym „cz. VII - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji – Juraszowa”. Zakres zadania obejmuje dowieszenie oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
Zadanie będzie polegało na dowieszeniu lamp oświetlenia ulicznego na drodze gminnej Krawcówka nr 293709 K dz. ew. nr 28 (15 lamp). Zasilanie dowieszonych lamp odbywać się będzie od istniejącego oświetlenia poprzez napowietrzną sieć. W ramach zamówienia zostanie wykonane oświetlenie z wykorzystaniem istniejących słupów. Montaż 15 opraw oświetleniowych LED o proponowanej barwie światła 4000K - ostatecznie barwę światła opraw dobrać w porozumieniu z Inwestorem. Sterowanie oświetleniem dla nowych opraw odbywać się będzie tak jak dla oświetlenia istniejącego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.7 a, 6.7 b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 32628,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr VIII:
„Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego dróg gminnych w m. Długołęka Świerkla w ramach zadania pn. „Projekt wykonania oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej „Na Góry”
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych dla część a) zadania (projekt i budowa na dł ok. 250 m – 3 lampy) dz. nr ew. 93 i dla część b) zadania (projekt oświetlenia na dł ok. 700 m) dz. ew. 36 w miejscowości Długołęka Świerkla – zgodnie z zał. graficznym „cz. VIII - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji – Długołęka Świerkla”.
Zakres zadania obejmuje, część a) zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia oraz część b) projekt budowy oświetlenia ulicznego.
Część a)
W ramach zamówienia część a) należy sporządzić dokumentację projektowo-kosztorysową rozbudowy oświetlenia ulicznego drogi gminnej Na Burdok nr 293806 K dz. ew. nr 93 w m. Długołęka Świerkla wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń na realizację inwestycji oraz zgodnie z prawem budowlanym a następnie wybudowanie oświetlenia drogowego od istniejącego oświetlenia. Projektowane oświetlenie uliczne winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji.
Część b)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oświetlenia na dł ok. 700 m drogi gminnej Góry nr 293805 K dz. ew. 36 w miejscowości Długołęka Świerkla.
W ramach zadania należy zaprojektować oświetlenie uliczne drogi gminnej „Góry” nr 293805 K w miejscowości Długołęka Świerkla dz. ew. nr 36 na odcinku drogi o długości ok. 700 m. Lokalizację projektowanego oświetlenia przedstawia dołączona mapa lokalizacyjna stanowiąca załącznik do postępowania. Zaprojektowane przez Wykonawcę oświetlenie uliczne winno cechować się ekonomicznym zużyciem energii i niskimi kosztami konserwacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 40975,62 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr IX:
„Montaż lamp przy głównych alejach starego i nowego cmentarza” w m. Brzezna”
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Montaż lamp przy głównych alejach starego i nowego cmentarza” w m. Brzezna.
Zadanie będzie polegało na wykonaniu oświetlenia cmentarza w miejscowości Brzezna dz. nr ew. 479 i 480 w ilości 7 szt. lamp. Zasilanie lamp odbywać się będzie od istniejącego złącza kablowego wyposażonego w zegar czasowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 18667,50 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr X:
„Dowieszenie 2 lamp ulicznych obok parkingu przy cmentarzu” w m. Długołęka Świerkla”
1) Przedmiotem zamówienia jest „ Dowieszenie 2 lamp ulicznych obok parkingu przy cmentarzu”. ” w m. Długołęka Świerkla.
Zadanie będzie polegało na dowieszeniu lamp oświetlenia ulicznego na drodze powiatowej Stadła – Długołęka – Przyszowa nr 1545 K - 2 lampy - dowieszenie na istniejących słupach elektrycznych. Lokalizację słupów, na których należy zamontować oprawy przedstawia mapa lokalizacyjna stanowiąca załącznik.
Zasilanie dowieszonych lamp odbywać się będzie od istniejącego oświetlenia poprzez napowietrzną sieć. W ramach zamówienia zostanie wykonane oświetlenie z wykorzystaniem istniejących słupów. Montaż 2 opraw oświetleniowych LED o proponowanej barwie światła 4000K – ostatecznie barwę światła opraw dobrać w porozumieniu z Inwestorem. Sterowanie oświetleniem dla nowych opraw odbywać się będzie tak jak dla oświetlenia istniejącego z istn. szafki oświetlenia ulicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 11727,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr XI:
„Nadzór inwestorski nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zadań:
• „Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Chochorowice w ramach zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej od P. Bodziony do P. Olszak”
• „Zaprojektuj i wybuduj oświetlenie przy drodze gminnej przysiółek Przymiarki w m. Podrzecze”
• „Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Olszana w ramach zadania pn. „Założenie lamp oświetleniowych przy drodze gminnej od mostu w kierunku Stanęcina”
• „Dowieszenie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Juraszowa w ramach zadania pn. „Wykonanie oświetlenia ulicznego w m. Juraszowa”
• „ Zakup i montaż 4 lamp drogowych” w miejscowości Gostwica”
• „Dowieszenie 2 lamp ulicznych obok parkingu przy cmentarzu” w m. Długołęka Świerkla”
• „Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego dróg gminnych w m. Długołęka Świerkla w ramach zadania pn. „Projekt wykonania oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej „Na Góry”
• „Montaż lamp przy głównych alejach starego i nowego cmentarza” w m. Brzezna”
2. Lokalizacja inwestycji – Chochorowice, Podrzecze, Olszana, Juraszowa, Gostwica, Długołęka Świerkla, Brzezna - Gmina Podegrodzie.
3. W ramach Nadzoru Inwestorskiego osoba musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej (oświetlenie uliczne).

Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682), a w szczególności:

1) Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
2) Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
3) Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowościi dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
4) Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
5) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
8) Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
9) Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
10) Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
11) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP,
12) Żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
13) Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
14) Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;
15) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;
16) Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
17) Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
18) Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
19) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
20) Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
21) Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
22) Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu;
23) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
24) Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
25) Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
26) Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót na ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.
27) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji robót (na polecenie Zamawiającego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 3292,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26322,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33041,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26322,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „WASTPOL” Stanisław Wójs

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341385080

7.3.4) Miejscowość: Popardowa

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26322,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9999,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9999,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39111,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44772,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39111,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroinstalacyjny Przemysław Popardowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343140129

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39111,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45015,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48954,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47200,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47200,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9999,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9999,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15670,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17451,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15670,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15670,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34605,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43777,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34605,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34605,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35547,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35793,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35547,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35547,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26677,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48864,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26677,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektroinstalacyjny Przemysław Popardowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343140129

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26667,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5527,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5527,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324

7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5527,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 28.08.2023 r., do godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta na przedmiotowe postępowanie dla części XI.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.