eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › REMONT DACHU NA BUDYNKU HALI SPORTOWEJ.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DACHU NA BUDYNKU HALI SPORTOWEJ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP nr 1 im. Tadeusza Kościuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000711340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 32

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75-7172388

1.5.8.) Numer faksu: 757172388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sp1szklarskaporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1szklarska.superszkolna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-907ace4a-5b72-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DACHU NA BUDYNKU HALI SPORTOWEJ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-907ace4a-5b72-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422242/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214375,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Istniejący budynek szkoły zlokalizowany jest w centrum Szklarskiej Poręby, zbudowany na przełomie XIX i XX w. i użytkowany jako szkoła podstawowa. Sala gimnastyczna jest wykorzystywana nie tylko dla potrzeb szkoły, ale również mieszkańców Szklarskiej Poręby. Można w niej organizować rozgrywki sportowe, koncerty młodzieżowe, może też służyć szkole jako aula. W związku z powyższym blok sportowy wybudowany został tak, by można było z niego korzystać niezależnie od rytmu pracy szkoły. Remont dachu będzie prowadzony na nowym skrzydle wybudowanym w 2011 r. Wejście główne do bloku sportowego znajduje się od strony ul. Okrzei w Szklarskiej Porębie. Stropodach nad salą gimnastyczną ma konstrukcję drewnianą, ocieplony wełną mineralną gr. 16,0cm,
od wewnątrz zabezpieczony płytami STG, zbrojonymi włóknem szklanym 2 x 1,9 = 3,8cm, oparty na płatwiach i więzarach z drewna klejonego produkowane przez firmę KONDREW.
W ramach przedmiotowego zamówienia planuje się realizację prac remontowych na jednej połaci dachu, nad elewacją północną budynku sali gimnastycznej oraz prace wewnątrz budynku, w pomieszczeniach zalanych, zlokalizowanych bezpośrednio pod uszkodzoną częścią poszycia dachowego.

UWAGA!
Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest uwzględnić koszty:
- demontażu wszystkich okien dachowych z północnej części dachu hali (32 okna),
- pozostawienie świetlików ( wyjść ),
- pokrycie dachu blachodachówką,
- demontaż 2 okien pozostawienie 1, po dwóch stronach hali w tzw. holu hali sportowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią rzuty dachu stanowiące załączniki nr 1
i 1a do SWZ oraz orientacyjny przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DEK-POL" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE DARIUSZ BIENIAS TOMASZ ŻABIEREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230246007

7.3.3) Ulica: KOLEJOWA 3-4

7.3.4) Miejscowość: JELENIA GÓRA

7.3.5) Kod pocztowy: 58-570

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.