eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-955a5eb6-6a32-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010204/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projektu „Klucz do przyszłości – program rozwoju kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław i Gminy Czernica”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-955a5eb6-6a32-11ed-abdb-a69c1593877c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kwolicka@ckz.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca, zamierzający wziąć
udział w postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi.
4.Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami - Panią Katarzynę Wolicką, e-mail: kwolicka@ckz.edu.pl
5.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”, udostępnionego przez Zamawiającego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Aby przygotować
ofertę, Wykonawca musi posiadać konto na platformie e -Zamówienia.
7.Zalogowany wykonawca używając przycisku „Wypełnij”, widocznego pod „Formularzem ofertowym” zobowiązany jest do
zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji
dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8.Następnie wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi
danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim
rodzajem podpisu elektronicznego.
UWAGA: Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany „Formularz ofertowy” należy zawsze
otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC.
Formularz ofertowy rekomenduje się podpisać w formacie PAdES typ wewnętrzny (podpis w środku dokumentu - pliku).
Po podpisaniu formularza ofertowego nie należy modyfikować pliku.
9.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania), musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
11. Pozostałe wymagania określone są w rozdz. X i XIV swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego z siedzibą
we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49a, 53-611
Wrocław, e-mail sekretariat@ckz.edu.pl, tel. 71 798-67-00 (kontakt możliwy w godzinach od 7:00 do
15:00, od poniedziałku do piątku).
2. Inspektorem Ochrony Danych w Centrum Kształcenia Zawodowego jest Pan Tomasz Grzybowski,
tel. 501 083 482, e-mail iod.ckz@wroclawskaedukacja.pl.
CORE Consulting sp. z o.o., ul. Wyłom 16, 61-671 Poznań.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego nr 9/TP/CKZ/2022, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością
negocjacji (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp).
4. Podane przez Panią/Pana dane mogą być ujawnione: firmom
utrzymującym i serwisującym nasze serwery informatyczne, kancelariom prawnym, firmom
obsługującym nas w obszarze IT, w tym serwisującym urządzenia, podmiotom utrzymującym
oprogramowania, z którego korzystamy w bieżącej działalności. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym udostępnione zostaną informacje dotyczące
postępowania, które jest jawne – z zastrzeżeniami wynikającymi z art. 18 ust. 3-6 oraz art. 74 ust. 3
ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, dalej jako: ustawa PZP.
Udostępnieniu mogą podlegać wszystkie dane osobowe, z wyjątkiem danych szczególnych kategorii –
określonych w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Podanie danych jest niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest
wymogiem wynikającym z ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7.Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji.
8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, − na podstawie
art. 18 RODO – prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: iod@uodo.gov.pl, www.uodo.gov.pl, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie przez nas danych osobowych narusza reguły przetwarzania danych osobowych.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 16 RODO – prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;-
na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z
zastrzeżeniem, że nie ogranicza to przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wniesienie żądania spowoduje ograniczenie przetwarzania danych
osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego
protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia nie będziemy udostępniać tych
danych, chyba że zajdą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/TP/CKZ/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” (zwanych dalej „szkoleniami”), dla maksymalnie 108 nauczycieli/nauczycielek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele języka polskiego jako języka obcego, nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy szkół.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 6 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 10, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 15 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych i/lub w sobotę od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy glottodydaktycznej z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole podstawowej i ponadpodstawowej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 1”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”.

12. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.1 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 65 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma obecnie wpływu.

13. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

14. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w swz oraz w niniejszym Ogłoszeniu.
3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków
zamówienia.
6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego Zadania oddzielnie, według kryteriów oceny ofert opisanych w swz oraz w
niniejszym Ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej, pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” (zwanych dalej „szkoleniami”), dla maksymalnie 90 nauczycieli/nauczycielek szkoły ponadpodstawowej gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele języka polskiego jako języka obcego, nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy szkół.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 3 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 18, a maksymalnie 30 uczestników) w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników. Daty poszczególnych szkoleń muszą zostać ustalone z Dyrektorem Szkoły.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy glottodydaktycznej z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole ponadpodstawowej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 2”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.2 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 54 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w swz oraz w niniejszym Ogłoszeniu.
3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków
zamówienia.
6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego Zadania oddzielnie, według kryteriów oceny ofert opisanych w swz oraz w
niniejszym Ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online pn. „Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym” (zwanych dalej „szkoleniami”), dla maksymalnie 66 nauczycieli/nauczycielek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 4 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 10, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 12 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych i/lub w sobotę od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli, w zakresie wspierania uczniów z doświadczeniem migracyjnym.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 3”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
7) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
8) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
9) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
10) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”
11) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
12) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.3 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 40 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w swz oraz w niniejszym Ogłoszeniu.
3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków
zamówienia.
6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego Zadania oddzielnie, według kryteriów oceny ofert opisanych w swz oraz w
niniejszym Ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym”
(zwanych dalej „szkoleniami”) dla maksymalnie 160 nauczycieli/nauczycielek z jednej szkoły podstawowej i ze szkół ponadpodstawowych Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 6 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 18, a maksymalnie 30 uczestników) w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników. Daty poszczególnych szkoleń muszą zostać ustalone z Dyrektorem Szkoły.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli, w zakresie wspierania uczniów z doświadczeniem migracyjnym.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 4”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:

1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.4 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 95 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w swz oraz w niniejszym Ogłoszeniu.
3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków
zamówienia.
6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego Zadania oddzielnie, według kryteriów oceny ofert opisanych w swz oraz w
niniejszym Ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online pn. „Integracja migrantów w środowisku szkolnym” (zwanego dalej „szkoleniem”) dla maksymalnie 45 nauczycieli/nauczycielek ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 3 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 10, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 12 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych i/lub w sobotę od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie integrowania klasy wielokulturowej i wielojęzycznej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 5 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 5”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.5 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 30 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma obecnie wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w swz oraz w niniejszym Ogłoszeniu.
3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków
zamówienia.
6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego Zadania oddzielnie, według kryteriów oceny ofert opisanych w swz oraz w
niniejszym Ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń online w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Integracja migrantów w środowisku szkolnym”
(zwanych dalej „szkoleniami”) dla maksymalnie 70 nauczycieli/nauczycielek ze szkoły podstawowej Gminy Wrocław.

2. Odbiorcami szkolenia będą nauczyciele przedmiotowi, dyrektorzy, pedagodzy, psycholodzy.

3. Szkolenie będzie realizowane w maksymalnie 3 grupach (jedna grupa szkoleniowa będzie liczyła minimalnie 14, a maksymalnie 20 uczestników) w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).

4. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez uczestników szkoleń.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń.

7. Termin szkolenia (godzina i dzień), powinien być dostosowany do oczekiwań uczestników. Daty poszczególnych szkoleń muszą zostać ustalone z Dyrektorem Szkoły.

8. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie integrowania klasy wielokulturowej i wielojęzycznej.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 6 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 6”.

10. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”.

11. Zamawiający nie gwarantuje, iż szkoleniami zostanie objęta dokładanie taka liczba osób jak wskazana w ust. 8.6 pkt 1 swz. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość osób może być mniejsza – nie mniejsza jednak niż 40 uczestników, bowiem uzależniona ona będzie od zainteresowania uczestników projektu tematyką szkolenia i gotowością do podjęcia w nim udziału, na co Zamawiający nie ma wpływu.

12. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników poszczególnych szkoleń na 3 dni przed terminem realizacji szkolenia, wynikającym z Harmonogramu szkoleń przedstawionego przez Wykonawcę.

13. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferty niepodlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane w swz oraz w niniejszym Ogłoszeniu.
3. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
5. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków
zamówienia.
6. Punktacja, przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
7. Zamawiający dokona oceny ofert dla każdego Zadania oddzielnie, według kryteriów oceny ofert opisanych w swz oraz w
niniejszym Ogłoszeniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
rozdz. VI swz oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
ZADANIE 1
O udzielenie zamówienia (dla Zadania nr 1) może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (w tym
minimum 40 zrealizowanych godzin szkoleniowych), w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/lub innych form uzupełnienia i
doskonalenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w
zakresie metodyki nauczania dzieci cudzoziemskich,
b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 szkolenia/warsztaty/lub inne formy uzupełnienia i doskonalenia umiejętności i
kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w zakresie metodyki nauczania
dzieci cudzoziemskich, a w ramach wskazanych powyżej szkoleń przeszkolił łącznie co najmniej 50 osób.
UWAGA:
W przypadku usług wykonywanych należy wykazać ilość zrealizowanych usług i przeszkolonych osób do dnia składania
ofert.
UWAGA:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
ZADANIE 2
O udzielenie zamówienia (dla Zadania nr 2) może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (w tym
minimum 8 zrealizowanych godzin szkoleniowych), w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/lub innych form uzupełnienia i
doskonalenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w
zakresie metodyki nauczania dzieci cudzoziemskich,
b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 szkolenia/warsztaty/lub inne formy uzupełnienia i doskonalenia umiejętności i
kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w zakresie metodyki nauczania
dzieci cudzoziemskich, a w ramach wskazanych powyżej szkoleń przeszkolił łącznie co najmniej 20 osób.
UWAGA:
W przypadku usług wykonywanych należy wykazać ilość zrealizowanych usług i przeszkolonych osób do dnia składania
ofert.
UWAGA:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
ZADANIE 3
O udzielenie zamówienia (dla Zadania nr 3) może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (w tym
minimum 20 zrealizowanych godzin szkoleniowych), w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/lub innych form uzupełnienia i
doskonalenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w
zakresie metodyki pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym,
b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 szkolenia/warsztaty/lub inne formy uzupełnienia i doskonalenia umiejętności i
kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w zakresie metodyki pracy z
uczniem z doświadczeniem migracyjnym, a w ramach wskazanych powyżej szkoleń przeszkolił łącznie co najmniej 40 osób.
UWAGA:
W przypadku usług wykonywanych należy wykazać ilość zrealizowanych usług i przeszkolonych osób do dnia składania
ofert.
UWAGA:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
ZADANIE 4
O udzielenie zamówienia (dla Zadania nr 4) może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (w tym
minimum 10 zrealizowanych godzin szkoleniowych), w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/lub innych form uzupełnienia i
doskonalenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w
zakresie metodyki pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym,
b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 szkolenia/warsztaty/lub inne formy uzupełnienia i doskonalenia umiejętności i
kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w zakresie metodyki pracy z
uczniem z doświadczeniem migracyjnym, a w ramach wskazanych powyżej szkoleń przeszkolił łącznie co najmniej 60 osób.
UWAGA:
W przypadku usług wykonywanych należy wykazać ilość zrealizowanych usług i przeszkolonych osób do dnia składania
ofert.
UWAGA:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
ZADANIE 5
O udzielenie zamówienia (dla Zadania nr 5) może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (w tym
minimum 15 zrealizowanych godzin szkoleniowych), w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/lub innych form uzupełnienia i
doskonalenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w
zakresie integracji międzykulturowej w szkole,
b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 szkolenia/warsztaty/lub inne formy uzupełnienia i doskonalenia umiejętności i
kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w zakresie integracji
międzykulturowej w szkole, a w ramach wskazanych powyżej szkoleń przeszkolił łącznie co najmniej 20 osób.
UWAGA:
W przypadku usług wykonywanych należy wykazać ilość zrealizowanych usług i przeszkolonych osób do dnia składania
ofert.
UWAGA:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
ZADANIE 6
O udzielenie zamówienia (dla Zadania nr 6) może ubiegać się Wykonawca, który:
a) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (w tym
minimum 8 zrealizowanych godzin szkoleniowych), w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/lub innych form uzupełnienia i
doskonalenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w
zakresie integracji międzykulturowej w szkole,
b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 szkolenia/warsztaty/lub inne formy uzupełnienia i doskonalenia umiejętności i
kwalifikacji zawodowych dla nauczycieli szkół podstawowych i/lub ponadpodstawowych w zakresie integracji
międzykulturowej w szkole, a w ramach wskazanych powyżej szkoleń przeszkolił łącznie co najmniej 20 osób.
UWAGA:
W przypadku usług wykonywanych należy wykazać ilość zrealizowanych usług i przeszkolonych osób do dnia składania
ofert.
UWAGA:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku przez Wykonawców.
UWAGA:
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te
zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru będącego załącznikiem nr 12 do swz;
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od siebie,
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru będącego załącznikiem nr 11 do swz
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność - w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 swz w sposób jednoznaczny na dokumenty lub postępowanie, którego one dotyczą, a w których posiadaniu jest Zamawiający, tak by mógł on z nich skorzystać w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia postawione w swz warunki udziału w postępowaniu (analogicznie należy postępować w przypadku o którym mowa w rozdz.
IX swz – oświadczenie o którym mowa w rozdz. IX ust. 8 swz).
W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą swz do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający
od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający informuje, że nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z Formularzem ofertowym Wykonawca zobligowany jest złożyć:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I pkt 1 i 2 swz -
wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do swz
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu
wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 6 swz -
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do swz (jeżeli dotyczy);
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. IX ust. 3 swz - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do
swz (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie innego podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w rozdz. IX ust. 8 swz -
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do swz (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo* upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik;
6) pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
*UWAGA:
Pełnomocnictwo do złożenia oferty i pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w
formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w
formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o
notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez
upełnomocnionego.
2. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest również załączyć do oferty, aktualne na dzień składania oferty,
oświadczenie z którego wynikać będzie, że w stosunku do tego wykonawcy nie zachodzi podstawa wykluczenia
przewidziana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). – wzór stosownego
oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w rozdz. VI swz.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rodz. VIII ust. I
pkt 1 i 2 swz składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie, którego wzór stanowi
Załącznik nr 7 do swz, potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy –
załącznik nr 8 do swz.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający żąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia
publicznego,
2) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej lub elektronicznej z podpisem kwalifikowanym pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 455 ustawy Pzp w następujących przypadkach:
1) Strony są uprawnione do dokonania zmian umowy o łącznej wartości mniejszej niż progi unijne oraz niższej niż 10%
wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
3) zwłoki w realizacji umowy - w zakresie zmian terminów realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla
Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji umowy, na warunkach określonych w § 3 ust. 3 umowy i
następne; powyższa zmiana nie wyłącza możliwości naliczenia kar umownych zgodnie z § 5 umowy;
4) w przypadku, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością,
nie mógł przewidzieć;
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) w przypadkach zmian uznanych za nieistotne, w szczególności:
a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych;
b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy;
c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy;
d) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy.

Zapisy par. 3 ust. 3 i 4 projektu umowy:
3. Termin, ustalony w ust. 1, może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych,) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy;
3) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności prawna, techniczna lub ekonomiczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

4. W przedstawionych w ust. 3 przypadkach wystąpienia opóźnień Strony ustalą, w drodze pisemnego aneksu do umowy, nowe terminy realizacji - z tym że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju, o ile obliczenie dokładnego okresu przerwy lub postoju będzie możliwe, a gdyby dokładne obliczenie okresu nie było możliwe przyjęty zostanie najbardziej adekwatny, ze względu na zaistniałe okoliczności, okres.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert:
cena brutto.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiającym jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław w imieniu i na rzecz której działa Pani Anna
Chołodecka - Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego, z/s przy ul. Strzegomskiej 49a, 53-611 Wrocław na podstawie
Pełnomocnictwa nr 358/I/JO/19 Prezydenta Wrocławia z dnia 26.08.2019r., zwana dalej „Zamawiającym”.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w imieniu i na rzecz Gminy Wrocław w zgodzie z przepisami
ustawy Pzp - w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, o
wartości zamówienia mniejszej niż progi unijne określone w art. 3 ustawy Pzp - w związku z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp.
Termin realizacji: 3 miesiące do dnia podpisania umowy.

KRYTERIA JAKOŚCIOWE:
Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu
ofertowym, w którym Wykonawca wskaże ile godzin szkoleniowych z zakresu doskonalenia umiejętności i kwalifikacji
zawodowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zrealizowała osoba wyznaczona przez niego do
realizacji przedmiotowego zamówienia (dla określonego Zadania) - wymóg określony zgodnie z zapisami rozdz. VII ust. 2
pkt 4 lit a swz.
Przez „godzinę szkoleniową” Zamawiający rozumie 45 minut.
Ocenie będzie podlegać liczba przeprowadzonych godzin szkoleniowych przez osobę wskazaną przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia, z zakresu doskonalenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych w zakresie odpowiadającym
przedmiotowi zamówienia (dla określonego Zadania), powyżej minimum określonego przez Zamawiającego w rozdz. VII ust.
2 pkt 4 lit. a swz:
ZADANIE 1:
Ilość punktów za to kryterium:
1) 41-80 godzin szkoleniowych – 20 pkt
2) 81 i więcej godzin szkoleniowych – 40 pkt
ZADANIE 2:
Ilość punktów za to kryterium:
1) 9-16 godzin szkoleniowych – 20 pkt
2) 17 i więcej godzin szkoleniowych – 40 pkt
ZADANIE 3:
Ilość punktów za to kryterium:
1) 21-40 godzin szkoleniowych – 20 pkt
2) 41 i więcej godzin szkoleniowych – 40 pkt
ZADANIE 4:
Ilość punktów za to kryterium:
1) 11-20 godzin szkoleniowych – 20 pkt
2) 21 i więcej godzin szkoleniowych – 40 pkt
ZADANIE 5:
Ilość punktów za to kryterium:
1) 16-30 godzin szkoleniowych – 20 pkt
2) 31 i więcej godzin szkoleniowych – 40 pkt
ZADANIE 6:
Ilość punktów za to kryterium:
1) 9-16 godzin dydaktycznych szkolenia – 20 pkt
2) 17 i więcej godzin szkoleniowych – 40 pkt

UWAGA (dot. każdego z Zadań):
W przypadku kiedy Wykonawca nie wskaże żadnej z opcji dot. doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do
realizacji zamówienia, wówczas otrzyma w tym kryterium 0 punktów.
Zamawiający będzie oceniał doświadczenie wyłącznie jednej osoby.
WAŻNE INFORMACJE:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie (rozdz.
VIII ust. 4 pkt 2 swz), wykazu osób, potwierdzającego spełnianie warunku zdolności zawodowej, o którym mowa w rozdz. VII
ust. 2 pkt 4 lit a swz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.