eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik (studio nagrań).



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik (studio nagrań).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik (studio nagrań).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3408e29-4962-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013163/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie Centrum Integracji Wiejskiej w m. Smólnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Umowa o przyznaniu pomocy Nr 00050 65170-UM0210078/21 zarejestrowana w rejestrze UM pod numerem WS-I-W.052.17.11.1996.2021 z dnia 26 maja 2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388695/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Centrum Integracji Wiejskiej w miejscowości Smólnik (studio nagrań), wskazanego w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ o parametrach i ilości szczegółowo w nim określonych.
2. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2020 roku lub później, kompletny, wolny od wad oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją Wykonawcy i musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej. Zamawiający nie dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia odnawianego, demonstracyjnego czy powystawowego.
3) Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot dostawy zamówienia musi obejmować przeniesienie prawa własności na Zamawiającego. Minimalny czas trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (wraz z usługą montażu – jeśli dotyczy) wynosi 24 miesiące (udzielona gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
4) Udzielona gwarancja musi być bezpłatną usługą serwisową oferowaną Zamawiającemu realizowaną w miejscu realizacji dostawy wyposażenia (jego instalacji/eksploatacji) z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. Wymagane przyjmowanie zgłoszeń serwisowych poprzez stronę www lub telefoniczne. Rozpoczęcie gwarancji liczone będzie od daty sporządzenia (podpisania) protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy.
4. Warunki dotyczące realizacji dostawy:
1) Wykonawca na swój koszt i ryzyko dostarczy, wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokona właściwego montażu przedmiotu zamówienia, zgodnie
z wymaganiami przedstawionymi w niniejszym dokumencie.
2) Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie koszty niezbędne przy realizacji dostawy, m.in. rozładunek, wniesienie, właściwy montaż oraz utrzymanie porządku w czasie realizacji dostawy prowadzonej na terenie urzędu.
3) Wykonawca, co najmniej na 3 dni przed dniem planowanej dostawy, dokona jej awizacji, to znaczy skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu dostawy.
4) Dostawa odbędzie się w dniu roboczym, od poniedziałku do czwartku, w godzinach 8:00 - 13:00, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem, a następnie właściwym montażem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5) Do czasu odbioru przedmiotu dostawy (w tym z uwzględnieniem jego instalacji/rozmieszczenia) przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
6) Wraz z realizacją dostawy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń oraz wszelką dokumentację wydaną przez producenta sprzętu.
7) Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi przedmiotu dostawy.
8) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych, wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.
5. Rękojmia i gwarancja:
Minimalny okres gwarancji jakości udzielony przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym na usługę jego instalacji/rozmieszczenia) wynosi 24 miesiące - stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
6. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
7. Rozwiązania równoważne
1) Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych (dla każdej z pozycji Opisu przedmiotu zamówienia i/lub danego podzespołu) pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz nie obniżą określonych w dokumentacji postępowania standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest jednak wykazać, że urządzenie spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje równoważne wyposażenie zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w Opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w specyfikacji, których dotyczy.
4) Wszystkie przewidziane w dokumentacji postępowania parametry i wymogi techniczne wskazanego wyposażenia są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32353000-2 - Nagrania dźwiękowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234520,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312543,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262463,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Jarosław Igielski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: „KAMI-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901

7.3.3) Ulica: ul. Romana Dmowskiego 1C

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262463,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.