eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › Modernizacja oświetlenia w gminie Góra Kalwaria



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia w gminie Góra Kalwaria

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4843430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia w gminie Góra Kalwaria

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abcc7a8d-464b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039043/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Góra Kalwaria

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371489

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.25.2023.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454779,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja oświetlenia w gminie Góra Kalwaria” obejmującego swoim zakresem modernizację systemu oświetlenia drogowego poprzez wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED przy drogach gminnych tj. : Góra Kalwaria ul. Pijarska, ul. Grójecka, ul. Dominikańska, Aleja Wyzwolenia, Rondo Górskiego, ul. Wojska Polskiego, ul. Broniewskiego, ul. Gałczyńskiego, ul. Sobieskiego, ul. Tuwima, ul. Batorego, ul. Żwirki i Wigury, ul. Kościuszki, ul. Mickiewicza, ul. Sobieskiego, ul. Staszica, ul. Głowackiego, ul. Popiełuszki, ul. Wyszyńskiego, za łączną kwotę brutto do 345 000,00 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
• Przewiduje się maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, wysięgników i sieci oświetleniowej, co jest zgodne z postulatem, o możliwie oszczędne skalkulowanie potrzeb inwestycyjnych. Wymaga się wymiany wskazanych opraw.
• Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania Robót do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zniszczeń poza tym pasem, spowodowanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i przywrócenia stanu pierwotnego terenu na swój koszt. Wykonawca odtworzy nawierzchnie w sposób uzgodniony z zarządcą danej drogi.
• Wykonanie pomiarów i przeprowadzenie rozruchu urządzeń.
• Prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy.
• Zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu
• Przestrzeganie warunków prowadzenia robót na terenie gminy Góra Kalwaria
• Przestrzeganie warunków prowadzenia robót energetycznych w rejonie PGE Dystrybucja. Oddział Konstancin-Jeziorna.
• Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wymiany opraw w wyniku konsultacji społecznych w zakresie nie większym niż 15%
• Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu rzeczowego realizowanego zadania, zgodnie z podanymi w formularzu kalkulacji ceny ofertowej cenami jednostkowymi, optymalizując całkowity koszt realizacji zadania do kwoty łącznej nie przekraczającej
345 000,00 zł brutto.

Zadaniu podlega :
A. Demontaż 276 opraw sodowych
• na linii napowietrznej – 274szt (54 na linii podwieszonej, 157 na linii wspólnej, 63 na linii wydzielonej)
• na linii kablowej – 2szt
B. Montaż opraw LED zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i zestawieniem projektowym:
C. Oprawa Stan projektowany Ilość Moc jednostkowa [W]
Oprawa Uliczna LED 155 51
Oprawa Uliczna LED 61 72
Oprawa Uliczna LED 60 103
Razem 276
D. Uruchomienie systemu redukcji mocy w oprawach w godzinach 23.00-5.00 o 50% – szt. 276 szt
E. Wymiana 103 wysięgników zgodnie z obliczeniami fotometrycznymi wraz z wyniesieniem 7 szt nad linię NN
F. Wymiana zabezpieczeń i przewodów kabelkowych na linii napowietrznej
G. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Wspólny Słownik Zamówień:
45.31.00.00 - 3
45.31.61.00 - 6

W zakres prac wchodzi opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.

Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje plac budowy a po zakończonych robotach uporządkuje i doprowadzi do stanu pierwotnego teren budowy w miejscach zniszczonych przy prowadzeniu prac budowlanych.
Przedmiar stanowi materiał pomocniczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określa dokumentacja techniczna (załącznik nr 10 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.), zmianami w przepisach ustawy – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (z dnia 21 grudnia 1988 r. w sprawie zbliżenia przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich odnoszących się do wyrobów budowlanych) obowiązującym w pełnym zakresie od dnia 1 lipca 2013 r. i określającym warunki wprowadzenia do obrotu i udostępniania na rynku wyrobów budowlanych, przez ustanowienie zharmonizowanych zasad wdrażania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz oznakowania CE na tych wyrobach Zamawiający wymaga by wyroby/ materiały użyte do wykonania zamówienia:
• posiadały obowiązkowe oznakowanie CE, objętych zakresem zharmonizowanej specyfikacji technicznej (tj. norm zharmonizowanych – hEN, oraz europejskich dokumentów oceny EDO) – dotychczas nieobowiązkowe,
• posiadały deklaracje właściwości użytkowych wyrobu, która wiąże producenta w zakresie wybranych przez niego, z normy, właściwości użytkowych wyrobu, związanych z jego określonym zastosowaniem, które deklarowane jest przez tego producenta, Obowiązek sporządzania deklaracji właściwości wyrobu dla wyrobów oznakowanych CE i dostarczania jej do każdego wyrobu udostępnianego na rynku (wraz z wyrobem/materiałem na plac budowy),
• dla materiałów nie objętych harmonizacją powinny one posiadać oznakowanie znakiem „B”.
Zamówienie będzie realizowanie zgodnie z polskim prawem, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami
dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
Umowa, która będzie zawarta w celu realizacji przedmiotowego zamówienia, przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie wyboru najkorzystniejszej oferty, której cena wynika z przedstawionej przez Wykonawcę oferty.
Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, materiały urządzenia wyniesie minimum 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu przed upływem terminu zakończenia robót.
Zamawiający określa postanowienia i wymagania do umów o podwykonawstwo w projekcie umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność – zarówno wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich – za szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w szczególności za utratę dóbr materialnych, uszkodzenie ciała lub śmierć osób.

Jeśli dokumentacja techniczna wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta nie ma zatem na celu naruszenia art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, ale doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów lub produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach jakościowych i cechach użytkowych.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401777,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401777,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.