Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380512/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00382495/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00395549/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00398710/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu PPOŻ w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kazimierz.gryz@powiatsulecinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1c455ec-449e-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu PPOŻ w Domu Pomocy Społecznej w Tursku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1c455ec-449e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019750/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja systemu PPOŻ w Domu Pomocy Społecznej w Tursku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380512/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.272.15.2022.KGry
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja systemu sygnalizacji PPOŻ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
4.5.5.) Wartość części: 446225,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stolarka drzwiowa PPOŻ4.5.3.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi
4.5.5.) Wartość części: 240087,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w części 1 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 412 627,89 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 130 000,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w części 2 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty w wysokości 524 240,64 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 70 000,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI SULĘCIN
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń systemu DSO w skrzydłach A-F, G, H oraz J w budynku Sadu Okręgowego w Warszawie przy al. "Solidarności" 127 w Warszawie.
- Dostępny Samorząd Powiatu Prudnickiego w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dostosowania budynków zlokalizowanych na terenie obiektu Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie do wskazań ekspertyz technicznych w zakresie ppoż.
- Wykonanie prac budowlano-montażowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na wymianie systemu sygnalizacji pożaru w pawilonie G WSzZ w Kielcach wraz z utylizacją czujek jonizujących
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.