eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Harasiuki › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska w formule"zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska w formule"zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska w formule"zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6202d1a8-4896-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005682/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Harasiuki wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane w ramach umowy o przyznaniu pomocy„Gospodarka wodno - ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2786646,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : opracowanie dokumentacji projektowej na budowę przydomowych oczyszczalni ścieków i na jej postawie wykonanie robót budowlanych oraz budowę odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Huta Krzeszowska.
Zakres robót obejmuje budowę przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków(PBOS) z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku mieszkalnego, odbiornikiem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym.
W przypadkach, kiedy to będzie konieczne w ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych.
4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje zadania:
1) Zadanie nr 1 - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową 140 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków PBOŚ zgodnych z normą PN-EN 12566-3+A2:2013, na terenie gminy Harasiuki w lokalizacjach podanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w podziale na przepustowość:
Typ – A o przepustowości 0,60 m3/d, 1 - 4 RLM – 97 szt.
Typ – B o przepustowości 0,90 m3/d, 5 – 6 RLM – 37 szt.
Typ – C o przepustowości 1,2 m3/d, 7 – 8 RLM – 6 szt.
Ogólna ilość oczyszczalni w podziale na typoszereg może ulec zmianie po wizji lokalnej wykonanej przez jednostkę projektową na poszczególnych działkach.

2) Zadanie Nr 2 - Wybudowanie odcinka sieci wodociągowej na długości 190 mb, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym.

4.3 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:
1) Dla zadania Nr 1 jego zakres przedmiotowy , w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany również „PFU”) stanowiący załącznik nr 2.1 do SWZ, projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
2 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dla zadania Nr 2 określa projekt architektoniczno-budowlany budowy odcinka sieci wodociągowej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót stanowiące
załącznik Nr 10 do SWZ, projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SWZ.
W przypadku rozbieżności w dokumentach wskazanych w pkt. 4.3 pkt.2 wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) dokumentacja projektowa, z uwzględnieniem wyjaśnień udzielanych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5.
4) wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4.3 pkt.2 oraz w STWIORB.
5) przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWIORB – wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.
4.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dokumentacje projektową dotyczącą przydomowych oczyszczalni ścieków, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym :PFU:), Umową, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, i uzgodnieniami.
4.5.W przypadku wystąpienia wykluczających się wzajemnie postanowień i wytycznych zawartych w dokumentach będących częścią składową zamówienia, ustala się następującą hierarchię ich ważności:
1) zawarte w PFU,
2) zawarte w Umowie,
3) zawarte w ofercie z załącznikami.
4.6. Postanowienia zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 4.5, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające. W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej różnych wymagań, jako wiążące należy traktować wymagania zawarte w dokumencie wyższej hierarchii.
4.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawnymi, w szczególności Prawa budowlanego, a także normami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi dla przedmiotu zamówienia.
4.8.Dokumentacja projektowa powinna opisywać Przedmiot Umowy za pomocą cech technicznych i jakościowych oraz być zgodna z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, oraz uwzględniać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zezwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Dokumentacja winna uwzględniać przepisy dotyczące zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w fazie realizacji robót.
4.9 Dokumentacja projektowa wykonana przez Wykonawcę powinna być zgodna z wymogami Zamawiającego określonymi w PFU i Umowie oraz być zgodna z obowiązującymi przepisami i normami.
4.10. Na wykonaną kompletną dokumentacje projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres gwarancji udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnia się żadne wady projektu.
4.11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest
w szczególności :
1) wykonania dokumentacji geotechnicznej na podstawie przeprowadzonych badań terenowych indywidualne na każdej nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do wykonania otworów badawczych w miejscu planowanego sytemu rozsączania ścieków oczyszczonych;
2) wykonania 140 sztuk projektów przydomowych oczyszczalni ścieków opartych o technologię SBR oznakowanych symbolem „CE”, zgodnych z normą PN-EN 12566-3+ A2:2013, „Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50, Część́ 3: Kontenerowe i/lub montowane na miejscu przydomowe oczyszczalnie ścieków”, w tym wykonania przyłącza z budynków mieszkalnych do urządzeń oczyszczalni wraz z systemem odprowadzania ścieków oczyszczonych do gruntu,
3) uzyskania zgłoszeń wodnoprawnych dla każdej nieruchomości, lub grupy nieruchomości stosownie do przepisów ustawy z dnia 20.07.2017 Prawo Wodne (Dz.U. z 2020 r poz. 310 z późn. zm) oraz uzyskanie zgłoszenia stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane(Dz. U. z 2021poz.2351 z późn. zm.)
4) wybudowania 140 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków opartych o technologię SBR oznakowanych symbolem „CE”, zgodnych z normą PN-EN 12566-3+ A2:2013, „Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50, Część́ 3: Kontenerowe i/lub montowane na miejscu przydomowe oczyszczalnie ścieków”, w tym wykonania przyłącza z budynków mieszkalnych do urządzeń oczyszczalni wraz z systemem odprowadzania ścieków oczyszczonych do gruntu,
5) wykonania rozruchu technologicznego przydomowych oczyszczalni ścieków, w tym przeprowadzenia niezbędnych prób i badań,
6) przeszkolenia użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków z obsługi (eksploatacji) i konserwacji oczyszczalni, z zastrzeżeniem, że przeprowadzenie przeszkolenia powinno zostać potwierdzone protokołem z przeprowadzenia przeszkolenia podpisanym przez osobę przeprowadzającą przeszkolenie oraz przez użytkownika (użytkowników) oczyszczalni,
7) wydania użytkownikom przydomowych oczyszczalni ścieków instrukcji obsługi i konserwacji oczyszczalni, z zastrzeżeniem pokwitowania otrzymania instrukcji przez użytkowników oczyszczalni,
8) wydania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowej (DWU) dla każdej z wykonanych przydomowych oczyszczalni ścieków.
9) zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej dokumentacji geodezyjno-kartograficznej dla każdej z przydomowej oczyszczalni ścieków, zatwierdzonej przez właściwy ośrodek geodezyjny,
10) przywrócenia nieruchomości, w szczególności odtworzenia nawierzchni do stanu z dnia ich przejęcia w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
11) zapewnienia miejsc poboru próbek oczyszczonych ścieków (indywidualnie dla każdej z przydomowych oczyszczalni ścieków),
12) wykonania raportu po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.
13) pełnienia nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,

4.12. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- wykonywanie prac fizycznych w zakresie robót ziemnych, instalacyjnych, sanitarnych objętych zakresem zamówienia (nie dotyczy kierowników budowy i kierowników robót).
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie
i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).

Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia określone zostały w projekcie umowy – zał. Nr 2 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3284100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5239967,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3284100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOFIRMA Przemysław Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612287160

7.3.3) Ulica: L.Waryńskiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3284100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.