Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395863/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan do celów grzewczych w ilości ogółem 67 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Bogaczowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 132
1.5.2.) Miejscowość: Stare Bogaczowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-312
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 845 22 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rig@starebogaczowice.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starebogaczowice.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a43b3f88-4e06-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan do celów grzewczych w ilości ogółem 67 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43b3f88-4e06-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000541/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan do celów grzewczych w ilości ogółem 67 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395863/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan do celów grzewczych
w ilości ogółem 67 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023.
2. Gaz płynny propan będący przedmiotem zamówienia musi odpowiadać Polskiej Normie PN-C-96008 oraz posiadać
świadectwo jakości wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości.
3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy gazu płynnego propan do celów grzewczych w ilości ogółem
67 000 l w sezonie grzewczym 2022/2023. Podana ilość gazu jest szacunkowa i może ona ulec zmniejszeniu lub
zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych mających wpływ na ilość zużycia z możliwością zakupu mniejszej
ilości.
4. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 09122110-4.
5. Dostawy gazu realizowane będą w partiach w dni robocze do nw. obiektów Zamawiającego:
a) Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II w Starych Bogaczowicach, ul. Główna 172A,
58-312 Stare Bogaczowice,
b) Budynek mieszkalny przy ul. Szkolnej, 58-311 Struga, dz. Nr 170/1 obręb 0008 Struga.
Dostawy będą odbywać się cyklicznie w ilościach podanych przy zamówieniach telefonicznych lub drogą elektroniczną z 3
dniowym wyprzedzeniem. Dostawa ma być realizowana w ciągu 72 godzin od chwili zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do obiektów wskazanych w pkt 4 na własny koszt i
własne ryzyko.
7. Gaz propan Dostawca dostarczy autocysterną, która będzie wyposażona w legalizowany licznik oraz wąż z odpowiednią
końcówką. Przed rozpoczęciem napełniania zbiornika Wykonawca zobowiązany jest okazywać Zamawiającemu dokument
potwierdzający legalizację urządzenia pomiarowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09122110-4 - Propan skroplony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203552,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206849,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203552,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASPOL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790020583
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 80
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203552,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.