Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412707/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - ETAP II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczycka 19
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km.elblag@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-elblag
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6807731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - ETAP II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d275c92-5455-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070692/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: "Budowa nowej KM PSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - Etap II"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412707/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - ETAP II”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż szaf trzydrzwiowych do realizowanej inwestycji pod nazwą: „Budowa nowej KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19 - ETAP II”.
2. Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę szaf trzydrzwiowych do KMPSP w Elblągu oraz przyległej JRG 1 w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 19,
b) wniesienie i rozmieszczenie,
c) montaż.
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawierają Warunki Techniczne stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia:
3.1. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie szaf trzydrzwiowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.
3.2. Podczas dostawy szaf trzydrzwiowych Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia na własny koszt podłóg i ścian w pomieszczeniach Zamawiającego przed ich zniszczeniem i uszkodzeniem. W przypadku powstania uszkodzeń powłok wykończeniowych pomieszczeń Zamawiającego podczas dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy na własny koszt. Do czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy należy również usunięcie opakowań oraz sprzątnięcie pomieszczeń po dokonanym montażu.
3.3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko. Wykonawca dokona rozładunku, wniesienia, rozmieszczenia i montażu w miejscu docelowego montażu wskazanym przez Zamawiającego przy ul. Łęczyckiej 19.
3.4. Wykonawca zagwarantuje podczas realizacji przedmiotu zamówienia spełnienie wymagań BHP i Ppoż.
3.5. Szafy trzydrzwiowe muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użytkowania, nieuszkodzone, niemające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania, a także muszą spełniać parametry techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
Szafy trzydrzwiowe muszą być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie oraz musi posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
3.6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego.
W okresie gwarancji Wykonawca jest odpowiedzialny za powstałe wady na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Opis oferowanego przedmiotu” w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, podał producenta lub dystrybutora, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanych szaf trzydrzwiowych.
3.8. W przypadku zgodności oferowanych szaf trzydrzwiowych z opisem i parametrami opisanymi przez Zamawiającego w Warunkach technicznych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ, dopuszcza się zastosowanie zapisu „zgodnie z SWZ” i wskazanie producenta lub dystrybutora i modelu lub nr katalogowego oferowanych szaf trzydrzwiowych.
W przypadku, gdy oferowane szafy trzydrzwiowe nie posiadają modelu lub nr katalogowego wystarczy wskazanie producenta lub dystrybutora, opisu i parametrów lub wskazanie producenta lub dystrybutora i zastosowanie zapisu – zgodnie z SWZ.
3.9. Wykonawca musi potwierdzić w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ, że oferowane szafy trzydrzwiowe spełniają wszystkie parametry opisane przez Zamawiającego w Warunkach technicznych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ podając te parametry lub stosując zapis „zgodnie z SWZ” i wskazać producenta lub dystrybutora i model lub nr katalogowy oferowanych szaf trzydrzwiowych, a w przypadku, gdy oferowane szafy trzydrzwiowe nie posiadają modelu lub nr katalogowego wskazać producenta lub dystrybutora.
3.10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
3.11. Zamawiający informuje, że Wykonawca, który złoży rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego szafy trzydrzwiowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisał za pomocą parametrów technicznych i jakościowych rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego. Wymagane informacje należy podać w WYCENIE DOSTAWY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1a do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując rozwiązania, które oferuje jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego wskazał producenta lub dystrybutora, model lub nr katalogowy, opis i parametry oferowanych szaf trzydrzwiowych w zakresie wszystkich parametrów wymienionych przez Zamawiającego w Warunkach technicznych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWZ.
Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w WYCENIE DOSTAWY przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę.
3.12. Pozostałe wymagania oraz obowiązki zawiera projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
3.13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
3.14. W opisach i przykładowych rysunkach, gdzie nie wskazano tolerancji w zakresie danych technicznych Zamawiający dopuszcza tolerancję ±3%.
3.15. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22066,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50312,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25064,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEBELLI Marcin Kulbacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510901487
7.3.3) Ulica: Leśna 10/53
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-173
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25064,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/21/2024 Dostawy produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
- Dostawa i montaż urządzeń wraz z zagospodarowaniem terenu dla zadania: "Przebudowa placu zabaw w Parku Kajki"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny - II postępowanie
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- D/22/2024/A Zakup i dostawa mebli biurowych dla Biura Rachunkowości Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Zduny"
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.