eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług pocztowych w  obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ewentualnych zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w  obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ewentualnych zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.4.2.) Miejscowość: Mikołów

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452370

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00431541/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z poź. zm.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Mikołowie .
2. Zamawiający wymaga, aby przesyłki były realizowane na zasadach określonych w niżej wymienionych aktach prawnych:
2.1. Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 896 z późn. zm.);
2.2. Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1026 z późn. zm.);
2.3. Regulaminem dotyczącym Paczek pocztowych - Protokół Końcowy - Berno 2005 (t.j. Dz. U. Nr 108, poz. 745 z 21.06.2007 r. z późn. zm.);
2.4. Regulaminem Poczty Listowej - Protokół Końcowy - Berno 2005 (t.j. Dz. U. Nr 108, poz. 744
z 21.06.2007 r. z późn. zm.);
2.5. Przepisami dotyczącymi doręczania przesyłek na zasadach określonych w:
a) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
b) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 z póź. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,
c) ustawie z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks Postępowania Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2021 r poz. 1805 z póź. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniach cywilnych,
d) ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
(t.j.: Dz. U z 2022 roku, poz. 329 z póź. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniach przed sądami administracyjnymi.
2.6. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi pocztowej
z dnia 26 listopada 2013 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 474 z późn. zm.).
2.7. Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z póź. zm.),
2.8. Innych powszechnie obowiązujących przepisach.
3. Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie:
3.1. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (Format S, L, M):
a) zwykłe ekonomiczne przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii,
b) zwykłe ekonomiczne priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
c) ekonomiczne polecone – przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d) polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
e) ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
Wymiary formatów przesyłek listowych:
1) FORMAT S o wymiarach:
- MINIMUM – 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM –wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.
2) FORMAT M o wymiarach:
- MINIMUM - 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM –wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
3) FORMAT L przesyłki o wymiarach:
- MINIMUM – 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm
3.2 Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B):
a) zwykłe – paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – paczki rejestrowane i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru;
Wymiary formatów i gabarytów paczek:
1) GABARYT A to paczki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokości 500 mm.
wysokości 300 mm
2) GABARYT B to paczki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub
wysokość 300 mm,
MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość
3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm
4. Przez przesyłki kurierskie, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: przesyłki kurierskie nadane w serwisie miejskim które doręczane są w dniu nadania, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, w terminach liczonych od momentu odbioru przesyłki przez kuriera.
- przesyłki w obrocie krajowym o wadze do 20 kg:
a) przesyłka kurierska miejska na dziś w obrocie krajowym ZPO: Format M o wymiarach max 20 cm x 40 cm x 65 cm; Format L o wymiarach – max 42 cm x 40 cm x 65 cm:
b) przesyłka kurierska krajowa – standard: Format S o wymiarach 9 cm x 40 cm 65 cm; Format M o wymiarach 20 cm x 40 cm x 65 cm; Format L o wymiarach 42 cm x 40 cm x 65 cm
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
12 miesięcy począwszy od 01.01.2023 r do 31.12.2023 r lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy.

Po zmianie:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z poź. zm.) dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Mikołowie .
2. Zamawiający wymaga, aby przesyłki były realizowane na zasadach określonych w niżej wymienionych aktach prawnych:
2.1. Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 896 z późn. zm.);
2.2. Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1026 z późn. zm.);
2.3. Regulaminem dotyczącym Paczek pocztowych - Protokół Końcowy - Berno 2005 (t.j. Dz. U. Nr 108, poz. 745 z 21.06.2007 r. z późn. zm.);
2.4. Regulaminem Poczty Listowej - Protokół Końcowy - Berno 2005 (t.j. Dz. U. Nr 108, poz. 744
z 21.06.2007 r. z późn. zm.);
2.5. Przepisami dotyczącymi doręczania przesyłek na zasadach określonych w:
a) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
b) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 z póź. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie ordynacji podatkowej,
c) ustawie z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks Postępowania Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2021 r poz. 1805 z póź. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniach cywilnych,
d) ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
(t.j.: Dz. U z 2022 roku, poz. 329 z póź. zm.) - regulującej tryb doręczania pism nadawanych w postępowaniach przed sądami administracyjnymi.
2.6. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie reklamacji usługi pocztowej
z dnia 26 listopada 2013 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 474 z późn. zm.).
2.7. Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z póź. zm.),
2.8. Innych powszechnie obowiązujących przepisach.
3. Poprzez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie:
3.1. Przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (Format S, L, M):
a) zwykłe ekonomiczne przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii,
b) zwykłe ekonomiczne priorytetowe – przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
c) ekonomiczne polecone – przesyłki rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
d) polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
e) ekonomiczne polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
f) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru,
Wymiary formatów przesyłek listowych:
1) FORMAT S o wymiarach:
- MINIMUM – 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM –wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm.
2) FORMAT M o wymiarach:
- MINIMUM - 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM –wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm.
3) FORMAT L przesyłki o wymiarach:
- MINIMUM – 90 x 140 mm,
- MAKSIMUM – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm
3.2 Paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B):
a) zwykłe – paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – paczki rejestrowane i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru;
Wymiary formatów i gabarytów paczek:
1) GABARYT A to paczki o wymiarach:
MINIMUM - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
MAKSIMUM - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długości 600 mm, szerokości 500 mm.
wysokości 300 mm
2) GABARYT B to paczki o wymiarach:
MINIMUM - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub
wysokość 300 mm,
MAKSIMUM - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość
3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm
4. Przez przesyłki kurierskie, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: przesyłki kurierskie nadane w serwisie miejskim które doręczane są w dniu nadania, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy, w terminach liczonych od momentu odbioru przesyłki przez kuriera.
- przesyłki w obrocie krajowym o wadze do 20 kg:
a) przesyłka kurierska krajowa – standard: Format S o wymiarach 9 cm x 40 x cm 65 cm; Format M o wymiarach 20 cm x 40 cm x 65 cm; Format L o wymiarach 42 cm x 40 cm x 65 cm
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
12 miesięcy począwszy od 01.01.2023 r do 31.12.2023 r lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Pełna nazwa zamówienia: "Świadczenie usług pocztowych w  obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Mikołowie”.
c.d pkt III punkt.3.6 1. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 2, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
c.d. pkt 7.4 16. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia, tj. dzień, w którym zmiana wynagrodzenia może wejść w życie – po upływie 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Nie przewiduje
się innych okresów, w których może następować zmiana wynagrodzenia Wykonawcy.
17. Wykonawca we wniosku o zmianę wynagrodzenia wskazuje jaki udział w wynagrodzeniu mają koszty pozapłacowe, a także dołącza dowody finansowe (kopie faktur i rachunków) potwierdzające wzrost kosztów.
18. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający nie przekroczy 6%.
19. W przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach przewidzianych w §6 ust. 14 - 18 niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
1) przedmiotem umowy są usługi lub dostawy;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy;

Po zmianie:
Pełna nazwa zamówienia: "Świadczenie usług pocztowych w  obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Mikołowie”.
c.d pkt III punkt.3.6 1. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dow., w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).3. Infor., ośw. lub dokumenty, inne niż określone w ust. 2, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
c.d. pkt 7.4 W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wyk. powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zm.wysokości kosztów wyk. Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wyn. należnego Wyk.. 14. W przyp. zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, strony (zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych) dopuszczają zmianę wysokości wyn. należnego Wyk..15. Uprawnienie strony niniejszej umowy do żądania zmiany wynagrodzenia, o której mowa w § 6 ust. 14, wystąpi, gdy zmiana wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego dla następujących wskaźników: 1) transport; 2) łączność; 3) usługi finansowe świadczone przez banki i inne instytucje;- liczone od daty obowiązywania umowy, łącznie przekroczy 25%. 16. Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia, tj. dzień, w którym zmiana wyn. może wejść w życie – po upływie 10 miesięcy od daty obo. umowy. Nie przewiduje się innych okresów, w których może następować zmiana wynagrodzenia Wyk..17. Wykonawca we wniosku o zmianę wyn. wskazuje jaki udział w wynagrodzeniu mają koszty pozapłacowe, a także dołącza dowody finansowe (kopie faktur i rachunków) potwierdzające wzrost kosztów.18. Maks.wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zam.nie przekroczy 6%.19. W przypadku zmiany wyn. Wyk. na zasadach przewidzianych w §6 ust. 14 - 18 niniejszej umowy, Wyk. zob. jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwyk., z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:1) przedmiotem umowy są usługi lub dostawy;
2) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy;20. Zamawiający dopuszcza zmiany "cen jednostkowych brutto" w poszczególnych pozycjach wpisanych przez Wyk. w formularzu ofertowym, w sytuacji spowodowanej zmianami cen tych pozycji zgodnie z przedłożonym przez Wyk.dok.zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa UKE.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych ( t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1342 z póź. zm.),
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 – 13, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub podatek akcyzowy.3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.4. Zmiana wysokości wyn.w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 b lub 1 c, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 c, wyn. Wyk.ulegnie zmianie o kwotę odp. zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom świadczącym Usługi. Kwota odp. zmianie kosztu Wyk. będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób Świad. Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.13. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 7 dni rob. od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagr.należnego Wyk..14. W przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, strony (zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych) dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wyk.15. Upr.strony niniejszej umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wystąpi, gdy zmiana wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanych przez Prezesa GUS dla następujących wskaźników: 1) transport; 2) łączność; 3) usługi finansowe świadczone przez banki i inne instytucje;- liczone od daty obowiązywania umowy, łącznie przekroczy 25%. Cd. sekcja IX

Po zmianie:
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych ( t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 1342 z póź. zm.),
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 – 13, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub podatek akcyzowy.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 a, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 b lub 1 c, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących Usługi, o których mowa
w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 d, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o kwotę odpowiadającą sumie wzrostu kosztów Wykonawcy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, ponoszonych w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
C.d. sekcja IX

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-11-25 11:00

Po zmianie:
2022-11-28 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 25.11.2022 r. do godz. 11:00 . Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.

Po zmianie:
Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 28.11.2022 r. do godz. 11:00 . Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-11-25 11:30

Po zmianie:
2022-11-28 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-12-24

Po zmianie:
2022-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.