Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00467175/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej
na potrzeby
Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego
w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452226
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00444071/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12” w zakresie określonym w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
2. Zamawiający posiada 1 punkt poboru.
3. Dostawa przez Zamawiającego energii odbywać się będzie na warunkach określonych w:
a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego,
c) Kodeksie Cywilnym,
d) innych przepisach prawa dotyczących realizacji Umowy.
4. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w skali roku wyniesie 1000 MWh.
5. Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii.
6. Rozliczenia za energię elektryczną dokonywane będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania danych pomiarowo- rozliczeniowych od OSD.
7. Opis techniczny i dane punktu poboru określa zał. nr 1 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres spraw będących w zakresie odrębnej umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
9. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Oddział Dystrybucji Bydgoszcz, ul. dr E. Warmińskiego 8 85 – 054 Bydgoszcz –umowa zawarta na czas nieokreślony.
10. Dotychczasowy Dostawca energii elektrycznej to: PGE Obrót Spółką Akcyjną z siedzibą ul. 8 – go Marca 6, 35 – 959 Rzeszów. Umowa zawarta do dnia 31.12.2022r.
11. Wykonawca oświadcza, że ma zawarte stosowne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem u OSD zmiany dostawcy energii na okres obowiązywania Umowy, zgodnie z załączonym do umowy pełnomocnictwem Zamawiającego /zał. Nr 2 do Umowy/,
13. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna na podstawie niniejszej umowy.
14. Jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości dostarczanej energii w stosunku do określonej w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. do zamówienia u Wykonawcy dodatkowej ilości energii oraz zwiększenia wartości umowy maksymalnie o 30 % wartości Umowy określonej w § 4 ust. 2, z zastosowaniem cen podanych w ofercie Wykonawcy i w zawartej umowie.
15. Realizacja „prawa opcji” może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, w związku z tym skorzystanie przez Zamawiającego z tego prawa jest jego uprawnieniem, a nie zobowiązaniem, dlatego też nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu przekroczenia albo niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
16. Zamawiający przekaże Wykonawcy zawiadomienie dotyczące uruchomienia „prawa opcji” w formie pisemnej. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zmiany umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego „Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. z siedzibą przy ul. Przy Stawku 12” w zakresie określonym w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.
2. Zamawiający posiada 1 punkt poboru.
3. Dostawa przez Zamawiającego energii odbywać się będzie na warunkach określonych w:
a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
b) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego,
c) Kodeksie Cywilnym,
d) innych przepisach prawa dotyczących realizacji Umowy.
4. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w skali roku wyniesie 1000 MWh.
5. Szacunkowa ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii.
6. Rozliczenia za energię elektryczną dokonywane będą zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD, w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania danych pomiarowo- rozliczeniowych od OSD.
7. Opis techniczny i dane punktu poboru określa zał. nr 1 do SWZ.
8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres spraw będących w zakresie odrębnej umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych zawartej przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
9. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest ENEA Operator Oddział Dystrybucji Bydgoszcz, ul. dr E. Warmińskiego 8 85 – 054 Bydgoszcz –umowa zawarta na czas nieokreślony.
10. Dotychczasowy Dostawca energii elektrycznej to: PGE Obrót Spółką Akcyjną z siedzibą ul. 8 – go Marca 6, 35 – 959 Rzeszów. Umowa zawarta do dnia 31.12.2022r.
11. Wykonawca oświadcza, że ma zawarte stosowne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem u OSD zmiany dostawcy energii na okres obowiązywania Umowy, zgodnie z załączonym do umowy pełnomocnictwem Zamawiającego /zał. Nr 2 do Umowy/,
13. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna na podstawie niniejszej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji, danych zawartych w ofercie oraz postanowień określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zakres Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w formie aneksu w następujących przypadkach:
a) zmian określonych w § 4 ust. 4 pkt a), b) umowy,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
c) wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
d) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
e) zmiany osób reprezentujących Strony, o czym Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
3. Wyklucza się takie zmiany Umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
6. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Po zmianie:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji, danych zawartych w ofercie oraz postanowień określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zakres Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w formie aneksu w następujących przypadkach:
a) zmian określonych w § 4 ust. 4 niniejszej umowy,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
c) wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
d) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
e) zmiany osób reprezentujących Strony, o czym Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
3. Wyklucza się takie zmiany Umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w drodze aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
6. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawy wędlin wieprzowych
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- II
- "Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część IV: remont drogi powiatowej nr 2511C Sójkowo - Sławęcin od km 1+990 do km 2+030 oraz od km 3+410 do km 3+690"
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem dolnego źródła zasilania na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2024 r. do 31.08.2025 r."
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Zachód S.A. , w Zielonej Górze i Gorzowie Wlkp.
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Ministerstwa Zdrowia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.