eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary Rynek 8/4 w Zawierciu)".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary Rynek 8/4 w Zawierciu)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary Rynek 8/4 w Zawierciu)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99528ab2-431d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potzreb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji ( ul. Stary Rynek 8/4 w Zawierciu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.73.2023.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129932,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont lokalu mieszkalnego w celu zapewnienia potrzeb mieszkaniowych rodziny polskiego pochodzenia w ramach repatriacji (ul. Stary rynek 8/4 w Zawierciu)”.
1. Stan istniejący:
W mieszkaniu są popękane ściany, porozrywane gniazda elektryczne, zniszczone i skorodowane instalacje wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. Na podłogach ułożone są wykładziny PCV na podkładzie z płyt pilśniowych oraz desek drewnianych. Stan techniczny podłóg oceniono jako zły i przewidziano wymianę. Stolarka okienna w mieszkaniu jest w stanie dobrym nie wymaga wymiany. Parapety wewnętrzne betonowe są popękane. Lokal mieszkalny znajduje się w budynek wielorodzinnym trzy kondygnacyjny, w części podpiwniczonym z dachem płaskim.
Projektowane dane techniczne lokalu mieszkalnego:
Powierzchnia użytkowa 64,80 m2
Kubatura: 203,47 m3
Wysokość kondygnacji: 3,14 m
Ilość pomieszczeń (2 pokoje, łazienka, kuchnia, komunikacja, holl,).
2. Stan projektowany:
W lokalu przewidziano łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, kabiną prysznicową z brodzikiem, umywalką z szafką, ustępem, Zaprojektowano dwa pokoje mieszkalne oraz kuchnię. Pomieszczenie kuchenne wyposażone dwukomorowy zlewozmywak z płytą ociekową oraz szafką pod zlewozmywak. Rozkład pomieszczeń oraz ich funkcja i przeznaczenie w wyniku remontu nie uległy zmianie. W celu zmniejszenia zapotrzebowania na energię cieplną w lokalu zaprojektowano obniżenie sufitów. W lokalu zaprojektowano centralne ogrzewanie z wykorzystaniem do przygotowania C.W.U. za pomocą kotła gazowego dwufunkcyjnego o mocy 24 kW oraz 7 szt. kaloryferów.
W mieszkaniu będą prowadzone roboty rozbiórkowe, naprawcze, montażowe, remontowe. W mieszkaniu znajdować się będzie kuchnia, pomieszczenie gospodarcze, dwa pokoje mieszkalne, łazienka oraz wiatrołap. Przewidziano montaż kotła węglowego klasy V wraz z buforem wodnym o pojemności 300 l.
Należy wykonać w całym mieszkaniu instalację elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania.
Remont mieszkania nie powoduje żadnych zmian konstrukcyjnych w obrębie lokalu. W przestrzeni mieszkania zmiany polegają na wzniesieniu nowej ścianki działowej murowanych gr. 9cm, oraz wykonaniu izolacji termicznej posadzek.
3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PLANOWANYCH ROBÓT REMONTOWYCH:
1) uzupełnienie ubytków w tynkach na ścianach i sufitach,
2) przesunięcie otworu drzwiowego w ścianie (zamurowanie istniejącego otworu,
3) osadzenie nadproży drzwiowych, wykucie nowego otworu drzwiowego),
4) powiększenie wymiarów otworów drzwiowych (osadzenie nadproży drzwiowych),
5) okładziny ścian wewnętrznych płytami gipsowo kartonowymi,
6) wykonanie ścianki działowej,
7) montaż sufitów podwieszanych z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie z profili stalowych,
8) wymiana parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
9) wymiana drzwi wejściowych do lokalu,
10) wymiana drzwi wewnętrznych w mieszkaniu,
11) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
12) wykonanie poszycia podłogi z dwóch warstw płyty OSB,
13) ułożenie podłogi z paneli podłogowych,
14) ułożenie nowej instalacji elektrycznej w mieszkaniu,
15) montaż osprzętu elektrycznego : gniazda wtykowe, włączniki prądowe, oprawy
16) oświetleniowe sufitowe,
17) wykonanie nowych pionów kanalizacyjnych,
18) wykonanie nowych podejść kanalizacyjnych pod urządzenia sanitarne,
19) wymiana elementów instalacji centralnego ogrzewania : wymian starego kotła
20) gazowego dwufunkcyjnego na nową jednostkę.
21) wymiana instalacji centralnego ogrzewania (kaloryfery , rury zasilające)
22) montaż miski ustępowej,
23) montaż kabiny prysznicowej wraz z niskim brodzikiem,
24) montaż umywalki naściennej w łazience szer. 50 cm,
25) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz sporządzenie protokołów z pomiarów.

Izolacje termiczne:
- izolacja termiczna ścian zewnętrznych – W roku 2015 budynek przeszedł kompleksowa termomodernizację. Ściany ocieplone styropianem grubości 15cm.
- okna – wymienione w trakcie te modernizacji. Okna w stanie dobrym nieprzeznaczone do wymiany.
Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne:
- masa uszczelniająca folia w płynie , pod płytkami terakota w łazience (podłoga oraz ściany).
4. WYKOŃCZENIE POMIESZCZEŃ:
 Tynki: Na ścianach i sufitach słabe stare tynki skuć i uzupełnić brakujące miejsca tynkiem cementowo wapiennym, Całą powierzchnie ścian obłożyć płytami gipsowokartonowymi.
Na sufitach wykonać suchą zabudowę z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie stalowym.
 Malowanie: Wszystkie ściany i sufity malować farbą emulsyjną w kolorach jasnych. W łazience na ścianach glazurę do wysokości sufitu w pomieszczeniu kuchni fartuchy
z płytek do wysokości 200cm.
 Podłogi: W pokoju wykonać podłogi z paneli podłogowych, w pomieszczeniach mokrych – terakota, podobnie w kuchni i korytarzu. Parapety wewnętrzne – zamontować parapety drewniane
 Drzwi wewnętrzne – do wymiany (łazienkowe i pokojowe) – skrzydła drzwiowe płytowe kompletne z ościeżnicami, zaopatrzone w klamki i zamki, drzwi łazienkowe płytowe z kratką nawiewną
 Drzwi zewnętrzne – do wymiany (wejściowe) – skrzydło płytowe płaskie, drzwi zaopatrzone w zamek i wizjer zgodnie z zapisami zawartymi w STWiOR.
5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
6. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
7. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
8. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
9. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t.j. prace budowlane, instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ.
10. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Mieszkanie zlokalizowane w budynku mieszkalnym przy ul. Stary Rynek 8 w Zawierciu zostanie przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym osoby na wózku inwalidzkim. Do mieszkania zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 0,9 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym. Odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych , zapewni lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie po lokalu. Swobodny, szeroki przejazd nie ograniczy ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwoli na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk lub uszkodzenie ścian. Mieszkanie dla osób z niepełnosprawnością ruchową zapewniając swobodną przestrzeń ruchową. Umeblowanie mieszkania umożliwia swobodny do nich dostęp a wszystkie osprzęty elektryczne (gniazdka wtyczkowe i elektryczne) zamontowane będą na obniżonej wysokości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153404,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161601,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153404,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Budowlany „BUD-REM” Tomasz Skipirzepa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491046781

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 39/56

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153404,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.