eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siedlce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Asłanowicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 63 325 40 w. 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.juskiewicz@gminasiedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-siedlce

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminasiedlce.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45b6549-333f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034607/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.50 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345857/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZF.271.128.2022.PJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce – budowa sieci kanalizacyjnej.
ZAKRES ZAMÓWIENIA
- Etap 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jagodnia
- Etap 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Akacjowej, ul.Polnej, ul.Topolowej w Starych Iganiach oraz na ul. Polnej w Nowych Iganiach
- Etap 3 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stare Iganie ul.Polna oraz w miejscowości Żelków Kolonia ul.Polna
- Etap 4 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowe Iganie ul.Wyględówka
- Etap 5 - Budowa kanalizacji sanitarnej ul.Cicha, Wodna i Łąkowa w miejscowości Żabokliki
- Etap 6 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Krótka w miejscowości Błogoszcz
- Etap 7 - Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Sosnowa w miejscowości Błogoszcz
- Etap 8 - Budowa kanalizacji sanitarnej na ul.Rubinowej, Parkowej, Dębowej w miejscowości Żelków Kolonia
- Etap 9 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Szkolnej w miejscowości Żelków Kolonia
- Etap 10 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Słonecznej w miejscowości Żelków Kolonia
- Etap 11 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Zwycięzców w miejscowości Nowe Iganie
- Etap 12 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul.Gościniec w miejscowości Nowe Iganie

Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
1. Projektem budowlanym,
2. Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
3. Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,

1) Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
a) w terminie do 28.04.2023 r. 20% zakresu robót;
b) w terminie do 31.07.2023 r. 50% zakresu robót;
c) w terminie do 30.11.2023 r. 100% zakresu robót.
2) Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego .


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części I).

Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 7286689,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce – budowa sieci wodociągowej.

ZAKRES ZAMÓWIENIA
- Etap 1 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Purzec
- Etap 2 - Budowa wodociągu ul.Cicha, Wodna i Łąkowa w miejscowości Żabokliki
- Etap 3 - Budowa wodociągu w ul. Krótka w miejscowości Błogoszcz
- Etap 4 - Budowa wodociągu ul. Bursztynowej w miejscowości Stok Lacki
- Etap 5 - Budowa wodociągu na ul.Rubinowej, Parkowej, Dębowej w miejscowości Żelków Kolonia
- Etap 6 - Budowa wodociągu w ul.Szkolnej w miejscowości Żelków Kolonia

Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał:
1) w terminie do 28.04.2023 r. 20% zakresu robót;
2) w terminie do 31.07.2023 r. 50% zakresu robót;
3) w terminie do 30.11.2023 r. 100% zakresu robót.
Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych części zakresu robót odebrana była protokołami odbioru zaakceptowanymi przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego.


Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z:
1. Projektem budowlanym,
2. Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
3. Przedmiarami robót opisującymi przedmiot zamówienia,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części II).

Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 829788,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce – modernizacja oświetlenia ulicznego.

Przedmiotem zamówienia jest wymiana lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce z obecnych starych lamp sodowych na nowe lampy wykonane w technologii LED na istniejących stanowiskach słupowych i liniach napowietrznych nN 0,4 kV.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części III).

Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 8604283,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12077777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12077777,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12077777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIS ŁUKA Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141386510

7.3.3) Ulica: ul. Ujrzanowska 14

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12077777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1164368,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1263210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1164368,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOINSTAL Piotr Kryszczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142031884

7.3.3) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 37

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma ZIS ŁUKA S.J.
Osoby wydelegowane, będą wspólnie z firmą BUDOINSTAL Piotr Kryszczuk wykonywać prace związane z budową wodociągu w ramach inwestycji.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1164368,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687467,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687467,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687467,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL – TECH Paweł Izdebski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146186187

7.3.3) Ulica: ul. Romanówka 1 m. 7

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687467,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.