Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00342485/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00352682/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
- 2023/BZP 00359799/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00369400/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-28
- 2023/BZP 00369463/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-28
- 2023/BZP 00384884/01 - Wynik z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00464855/01 - Wynik z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ceglana 35
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-514
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekamzela@uck.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uck.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.uck.katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94583987-2621-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090194/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Środki do sterylizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.79B.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 198150,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197359,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Testy do kontroli skuteczności mycia i sterylizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 41725,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Butelki do sterylizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Kaseta do sterylizatora4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20340,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Włóknina sterylizacyjna i papier krepowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 15200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 48500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Wskaźnik chemiczny do sterylizacji parą wodną i nadtlenkiem wodoru4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Test biologiczny o szybkim odczycie do sterylizacji parą i nadtlenkiem wodoru4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 32394,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust 2) UPZP – wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust 3) UPZP – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 ust 3) UPZP – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Remont mieszkań (II)/VIII/2024
- Dostawa zasilaczy awaryjnych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 3 - IGŁY
- Dostawa samochodu ciężarowego dla Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
- Dostawy materiałów medycznych.
- ZP-5-2024 Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Sukcesywne dostawy akcesoriów okulistycznych dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa elektrod EKG dla Pracowni Zaburzeń Rytmu
- Dostawa drenów i wkładów workowych do odsysania próżniowego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.