Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zasilania gwarantowanego oraz wymiana okablowania strukturalnego na potrzeby pawilonów kontrolerskich na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400
1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 32 049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olga.pocalujko@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zasilania gwarantowanego oraz wymiana okablowania strukturalnego na potrzeby pawilonów kontrolerskich na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e808f70-62aa-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067441/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie zasilania gwarantowanego na pawilonach kontrolerskich oraz wymiana okablowania strukturalnego pomiędzy pawilonami na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-21ce0452-4594-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239359,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zasilania gwarantowanego na pawilonach kontrolerskich na kierunku przywozowym do Polski (5 pawilonów) oraz wymiana okablowania strukturalnego pomiędzy pawilonami na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie, tj. w szczególności:
1) montaż nowej głównej rozdzielnicy RUPS do rozdzielenia zasilania gwarantowanego na pawilony,
2) wymianę istniejących w pawilonach 5-9 rozdzielnic elektrycznych znajdujących się po stronie Straży Granicznej,
3) montaż nowych rozdzielnic po stronie Służby Celno-Skarbowej,
4) zmianę (rozdzielenie) okablowania zasilania w poszczególnych częściach pawilonów użytkowanych przez służby,
5) wykonanie nowego okablowania strukturalnego pomiędzy pawilonami oraz montaż dodatkowych gniazd RJ45 kat. 6.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – załącznikach nr 2.1. – 2.20 oraz w załączniku nr 3 do zaproszenia do negocjacji. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji traktowany jest jako jedynie materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
3. Wykonawca dostarczy zamawiającemu w terminie 40 dni licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia certyfikat wystawiony przez producenta zainstalowanego okablowania strukturalnego, potwierdzający udzielenie co najmniej 25-letniej gwarancji niezawodności systemu.
4. Dokumentacja projektowa lub STWiOR mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub STWiOR oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość),
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5. W każdym przypadku, gdy zamawiający w dokumentacji projektowej lub STWiOR powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą być nowe i mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
7. Dostarczone przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do negocjacji.
8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym przejściu granicznym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania porządku i ostrożności podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i po jego zakończeniu, dlatego też będzie musiał dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem, zabrudzeniem czy uszkodzeniem elementów stałych, ruchomych, wszelkiego wyposażenia pawilonów.
10. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do sprzątania na bieżąco pawilonów, w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia oraz do udostępnienia ich Zamawiającemu do użytkowania bezpośrednio po wykonaniu w nich robót.
11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
12. W przypadku rozbieżności interpretacyjnych pomiędzy postanowieniami zaproszenia do negocjacji i projektowanych postanowień umowy, a treścią pozostałych załączników do zaproszenia do negocjacji, pierwszeństwo mają postanowienia zaproszenia do negocjacji oraz projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKPOL-BAU Maciej Mikuło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391535742
7.3.3) Ulica: Barczewski Dwór 11C
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ MIKUŁO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ MIKUŁO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196154,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- WYKONANIE REMONTU WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ AGRO-EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE 8
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.