eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach admin. przez Lasy Miejskie Warszawa przy ulicy Korkowej 170a, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach admin. przez Lasy Miejskie Warszawa przy ulicy Korkowej 170a, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Miejskie Warszawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140910251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Korkowa 170A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 612 25 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lasymiejskie.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lasymiejskie.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84a0bab4-51f4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa m. st. Warszawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach admin. przez Lasy Miejskie Warszawa przy ulicy Korkowej 170a, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a0bab4-51f4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019601/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach administrowanych przez Lasy Miejskie - Warszawa przy ul. Korkowej 170A, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397328

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LM-W.ZP.260.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330208,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cześć I: Montaż pompy ciepła przy ul. Korkowej 170a zgodnie z PFU.

2. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach administrowanych przez Lasy Miejskie - Warszawa przy ulicy Korkowej 170a, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15 w Warszawie”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1a do SWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, załączniku 1 do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym, załączniku 1b do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku siedziby przy ul. Korkowej 170A, załączniku 1c do SWZ Audycie energetycznym leśniczówki przy ul. Korkowej 170, załączniku 1d do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku CEPL przy ul. Rydzowej 1A, załączniku 1e do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku leśniczówki przy ul. Dziwożony 15 oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2a, 2b, 2c oraz 2d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 129695,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cześć II: Montaż pompy ciepła przy ul. Korkowej 170 zgodnie z PFU.
2. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach administrowanych przez Lasy Miejskie - Warszawa przy ulicy Korkowej 170a, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15 w Warszawie”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1a do SWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, załączniku 1 do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym, załączniku 1b do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku siedziby przy ul. Korkowej 170A, załączniku 1c do SWZ Audycie energetycznym leśniczówki przy ul. Korkowej 170, załączniku 1d do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku CEPL przy ul. Rydzowej 1A, załączniku 1e do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku leśniczówki przy ul. Dziwożony 15 oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik
nr 2a, 2b, 2c oraz 2d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 47333,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III: Montaż pompy ciepła przy ul. Rydzowej 1a zgodnie z PFU.
2 . Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach administrowanych przez Lasy Miejskie - Warszawa przy ulicy Korkowej 170a, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15 w Warszawie”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1a do SWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, załączniku 1 do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym, załączniku 1b do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku siedziby przy ul. Korkowej 170A, załączniku 1c do SWZ Audycie energetycznym leśniczówki przy ul. Korkowej 170, załączniku 1d do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku CEPL przy ul. Rydzowej 1A, załączniku 1e do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku leśniczówki przy ul. Dziwożony 15 oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik
nr 2a, 2b, 2c oraz 2d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 118523,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część IV: Montaż pompy ciepła przy ul. Dziwożony 15 zgodnie z PFU.
2. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania (montaż pomp ciepła) w budynkach administrowanych przez Lasy Miejskie - Warszawa przy ulicy Korkowej 170a, Korkowej 170, Rydzowej 1a oraz Dziwożony 15 w Warszawie”
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku nr 1a do SWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, załączniku 1 do SWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym, załączniku 1b do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku siedziby przy ul. Korkowej 170A, załączniku 1c do SWZ Audycie energetycznym leśniczówki przy ul. Korkowej 170, załączniku 1d do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku CEPL przy ul. Rydzowej 1A, załączniku 1e do SWZ Audycie efektywności energetycznej budynku leśniczówki przy ul. Dziwożony 15 oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik
nr 2a, 2b, 2c oraz 2d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.5.) Wartość części: 34656,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139851 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139851 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMA-MED Piotr Kucharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-109-93-58

7.3.3) Ulica: Łąkowa 3c

7.3.4) Miejscowość: Stare Kupiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139851 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-17 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMA-MED Piotr Kucharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-109-93-58

7.3.3) Ulica: Łąkowa 3c

7.3.4) Miejscowość: Stare Kupiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-17 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136851 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136851 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMA-MED Piotr Kucharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-109-93-58

7.3.3) Ulica: Łąkowa 3c

7.3.4) Miejscowość: Stare Kupiski

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136851 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-17 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Zbrzeźny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621955213

7.3.3) Ulica: Przelotowa 11

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-201

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-04 do 2023-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.