Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00346719/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00366759/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00370851/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ciągu dróg powiatowych ul. Staszica – ul. Spółdzielcza w Zduńskiej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zduńskowolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Zduńskowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Złotnickiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatzdunskowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zdunskowolski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ciągu dróg powiatowych ul. Staszica – ul. Spółdzielcza w Zduńskiej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31757d4b-33f9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051479/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa ciągu dróg powiatowych ul. Staszica – ul. Spółdzielcza w Zduńskiej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej Nr 4925E – ulicy Staszica oraz drogi powiatowej Nr 4926E ulicy Spółdzielczej w Zduńskiej Woli. Rozbudowa obejmuje odcinek ul. Staszica, od ul. Wiosennej do ul Spółdzielczej, w kilometrażu 0+862 do 1+559 oraz odcinek ul. Spółdzielczej od ul. Leśmiana do ul. Karsznickiej w kilometrażu 0+000 do 0+931 określonym w dokumentacji projektowej stanowiąca złącznik nr 8 oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2.
2. Przedmiot umowy zostaje podzielone na trzy etapy realizacyjne:
1) Etap I – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w wielkości odpowiadającej wartości 5% wynagrodzenia brutto całego zamówienia, co stanowi zaawansowanie robót budowlanych na poziomie co najmniej 5% wartości zamówienia;
2) Etap II - Obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w wielkości odpowiadającej wartości 50% wynagrodzenia brutto całego zamówienia, co stanowi zaawansowanie robót budowlanych na poziomie co najmniej 55% wartości zamówienia;
3) Etap III – Obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w wielkości odpowiadającej wartości 45 % wynagrodzenia brutto całego zamówienia, co stanowi zaawansowanie robót budowlanych na poziomie 100% wartości zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) załącznik nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z mapami z przebiegiem kanalizacji sanitarnej i sieci gazowej,
2) załącznik nr 8 do SWZ Dokumentacja projektowa. W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) projekt budowlany:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt budowlany branża drogowa
- projekt budowlany branża elektryczna
- projekt budowlany branża sanitarna
- projekt budowlany branża teletechniczna
- projekt budowlany zieleń drogowa
- projekt budowlany geotechniczne warunki posadowienia
b) projekt wykonawczy:
- projekt wykonawczy branża drogowa
- projekt wykonawczy stała organizacja ruchu
- projekt wykonawczy branża elektryczna
- projekt wykonawczy branża sanitarna
- projekt wykonawczy branża teletechniczna
- projekt wykonawczy zieleń drogowa
c) Decyzja ZRID NR 11.2019 znak AB.6740.2.5.2019 z dnia 20 sierpnia 2019 roku;
d) Decyzja zamienna ZRID 9.2021 znak AB.6740.2.10.2021 z dnia 27 października 2021 r.;
e) Decyzja pozwolenie wodno-prawne Nr PO.ZUZ.5.421.42.2019.PŁ z dnia 13 maja 2019r.;
f) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach Nr IT.OŚ.6220.15.2018.AKo z dnia 6 grudnia 2018 r.;
g) Przedmiary robót
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót załącznik nr 9 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12347787,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23800000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12347787,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa MARTOM Mariusz Rubajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2891466870
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12347787,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Henrykowskiej w Zduńskiej Woli od skrzyżowania z ul. Szadkowską do miejscowości Ochraniew
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZDUŃSKA WOLA"
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Inspektoracie w Sieradzu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie w Pabianicach
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.