eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM PRZYRODY I TECHNIKI EKOMUZEUM IM.JANA PAZDURA W STARACHOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292650289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielkopiecowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412754083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpt@ekomuzeum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekomuzeum.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979c6711-69b5-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039784/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w okresie 2023 – 2024.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-979c6711-69b5-11ed-abdb-a69c1593877c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu;
1) Platformy e-Zamówienia która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) poczty elektronicznej na adres marek.zelazko@ekomuzeum.pl w zakresie dotyczącym wyłącznie składania wniosków o wyjaśnienia treści SWZ.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy a-Zamówienia zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: marek.zelazko@ekomuzeum.pl - nie dotyczy składania ofert.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia są zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce "Centrum Pomocy".
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezpłatne.
4. Zamawiający dopuszcza składanie wniosków o wyjaśnienia treści SWZ za pomocą poczty elektronicznej na adres: marek.zelazko@ekomuzeum.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 23 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 23 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.26.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony osób i mienia (terenu, obiektów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiekcie Zamawiającego w Starachowicach, przy ul. Wielkopiecowej 1, w systemie całodobowym, polegających na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych Zamawiającego oraz ochronie doraźnej przez grupy interwencyjne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego obejmuje:
1 Świadczenie usług ochrony osób i mienia na zasadach zamówienia podstawowego w okresie do 12 (dwunastu) miesięcy poza wskazany w umowie końcowy termin realizacji zamówienia podstawowego – Zamawiający przekaże Wykonawcy zawiadomienie o realizacji opcji, najpóźniej na 30 dni przed końcowym terminem realizacji zamówienia podstawowego chyba, że nie uwzględnione wcześniej okoliczności będą wymagały zastosowania krótszego terminu.
2. świadczenie usług ochrony osób i mienia na zasadach zamówienia podstawowego w okresie wykraczającym poza wskazany w umowie końcowy termin realizacji zamówienia podstawowego, w przypadku potrzeby zapewnienia ciągłości świadczenia usług lub przedłużenia okresu świadczenia usług ( maksymalnie do 4 miesięcy ) - Zamawiający przekaże Wykonawcy zawiadomienie o realizacji opcji, najpóźniej na 7 dni przed skorzystaniem z prawa opcji. chyba, że nie uwzględnione wcześniej okoliczności będą wymagały zastosowania krótszego terminu.
3. wzmocnienia ochrony Zamawiającego - zwiększenie wymiaru świadczenia usługi w wymiarze do 2000 roboczogodzin wg ceny jednostkowej za roboczogodzinę jak w zamówieniu podstawowym;
4. świadczenie usług ochrony osób i mienia na imprezach (w tym imprezach masowych) organizowanych na terenie Zamawiającego w wymiarze do 2000 roboczogodzin.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług, stanowiących przedmiot zamówienia na skutek konieczności dostosowania ochrony osób i mienia do wzrostu zagrożenia, w sytuacji konieczności wyłonienia wykonawcy zastępczego i z uwagi na konieczność pilnego udzielenia zamówienia, które wynika z czynników niezależnych od Zamawiającego (np. brak rozstrzygnięcia przetargowego).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: cena (K1) - 60% Sposób obliczenia punktów w kryterium cena nastąpi według wzoru: najniższa cena spośród złożonych ofert/ cena ocenianej oferty X 60 = ilość punktów ocenianej oferty K1 Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium to 60 punktów.
Kryterium 2: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (K2) – 35 % Zamawiający przyzna punkty, jeżeli do realizacji zamówienia skierowane będą osoby, które posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w ochronie obiektów użyteczności publicznej o charakterze muzealnym (muzea, galerie, itp.) lub obiektów obowiązkowej ochrony. W przypadku, gdy żadna osoba spośród 7 pracowników ochrony nie posiada ww. doświadczenia - wykonawca nie otrzyma punktów. Za ww. doświadczenie jednej osoby wykonawca otrzyma 5 punktów. Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium to 35 punktów. Ocena oferty w tym kryterium 3 zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Kryterium 3: Kryterium posiadania certyfikatu jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony (K3) – 5 % Zamawiający dokona oceny w tym kryterium oceniając w następujący sposób: 0 pkt – Wykonawca nie posiada certyfikatu jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony lub nie dołączył certyfikatu jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony; 5 pkt – Wykonawca posiada certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony i dołączył certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony. Ocena oferty w tym kryterium 3 zostanie dokonana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz dołączonym do oferty certyfikatem jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 5 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, wynikającą z sumy punktów przyznanych w kryterium nr 1, nr 2 i nr 3 (K1 + K2 + K3).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych). Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142).
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych). Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego).
4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług kwalifikowanej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej, obiektach obowiązkowej ochrony lub muzeach trwającą nieprzerwanie minimum 12 miesięcy o wartości każdej co najmniej 300 000,00 PLN (brutto). Przy Umowach wieloletnich, dłuższych niż 12 m-cy, wartość Umowy musi być proporcjonalna do okresu trwania Umowy. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną lub wykonywaną w ramach jednej umowy. Przedmiotem zamówienia są świadczenia ciągłe, Zamawiający uznawał będzie nie tylko wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w oparciu o zamówienia już zrealizowane (zakończone), ale również zamówieniami wykonywanymi. W przypadku wykazywania przez Wykonawcę doświadczenia za pomocą wykazania usług wykonywanych (będących w trakcie wykonywania umowy) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia w ramach takiej usługi jest już faktycznie wykonana i spełnia wymogi Zamawiającego określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 7 pracowników ochrony - osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którzy posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej na stanowisku pracownika ochrony osób i mienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia – nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem 6 do SWZ.
3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja (kopia) na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142).
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Certyfikat jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dokumentów o których mowa wyżej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych prowadzonych w języku obcym zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
2. W przypadku jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 3 należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
3. W przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów wykonawcy. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
2) oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryterium 1 - cena
Kryterium 2 - doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Kryterium 3 - posiadania certyfikatu jakości ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015 w zakresie świadczenia usług ochrony

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022r. poz. 835) zwanej dalej „ustawą” wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy zwanym dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających zwanym dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r. o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.