eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Brzesko › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Brzesko w sezonie 2022-2023".



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Brzesko w sezonie 2022-2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Brzesko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 44

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123852143

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowe-brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.nowe-brzesko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Brzesko w sezonie 2022-2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178fc08e-39a4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022348/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Brzesko w sezonie zimowym 2022/2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358514/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR-III.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235230,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowe Brzesko w sezonie zimowym 2022/2023 (tj. od dnia podpisania umowy do 20.04.2023r.) i drogi gminne na terenie gminy Nowe Brzesko – ok. 90 km w następujących miejscowościach: Grębocin, Gruszów, Hebdów, Kuchary, Majkowice, Mniszów, Mniszów Kolonia, Nowe Brzesko, Pławowice, Przybysławice, Rudno Dolne, Sierosławice, Śmiłowice, Szpitary. Zimowe utrzymanie dróg to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywoływanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.
Ustala się rozpoczęcie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg do 120 minut od wystąpienia opadów lub gołoledzi (maksymalny czas reakcji).

Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
- działania organizacyjno-techniczne w tym kontrolowanie dróg i pełnienie dyżurów dyspozytorskich (gotowości) związanych z ZUD,
- przygotowanie materiałów do usuwania śliskości,
- likwidacja gołoledzi,
- usuwanie śniegu z jezdni i poboczy,
- usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających),
- likwidowaniu śliskości oraz gołoledzi na drogach poprzez posypywanie materiałem ciernym wraz z materiałem chemicznym – NaCl (piasek+NaCl, żużel+NaCl w stosunku 93% kruszywa / 7% soli),
- odśnieżaniu dróg gminnych po każdorazowych opadach śniegu (na całej szerokości jezdni),
- odśnieżaniu poboczy oraz obiektów towarzyszących w tym przystanków komunikacji zbiorowej,
- materiał zabezpiecza na koszt własny Wykonawca,
- usunięcie materiału uszorstniającego, zalegającego na jezdniach i poboczach dróg i ulic do 20 kwietnia 2023 roku w ramach prac porządkowych po sezonie zimowym wraz z utylizacją materiału,
- drogi objęte w pierwszej kolejności utrzymaniem to drogi przejazdu autobusów szkolnych (na załączonej mapie są one oznaczone kolorem zielonym), pozostałe drogi oznaczone są kolorem czarnym.
- odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach będących w utrzymaniu zimowym.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w szczegółowej specyfikacji technicznej oraz Załączniku Lokalizacja Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Nowakowski Zakład Usług Rolniczych i Budowlanych AGROBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821104100

7.3.3) Ulica: Piotrkowice Małe 97

7.3.4) Miejscowość: koniusza

7.3.5) Kod pocztowy: 32-104

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

poz 6.2, 6.3, 6.4 i 8.2 kwoty brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.