eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 587735512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7edcf835-e61e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002291/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2513254,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451905,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2225G w zakresie budowy chodnika w msc. Skowarcz – etap I
chodnik o szerokości nawierzchni 2,0 m, przylegający do krawędzi jezdni, usytuowany w miejscu pobocza, obramowany krawężnikiem betonowym 15x30 cm od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm od strony terenów zielonych.
• Utwardzenie nawierzchni istniejących zjazdów na drogi wewnętrzne betonową kostką brukową w ciągu budowanego chodnika w granicach pasa drogowego.
• Montaż wpustów ulicznych, przykanalików i studni chłonnych w celu odprowadzenia wód opadowych z jezdni.
• Wykonanie przejść dla pieszych wraz z peronami z kostki betonowej, oznakowaniem pionowym i poziomym.
• Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez humusowanie z obsianiem trawą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 555843,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa – Trąbki Małe
• W km od 0+000 do 0+432 budowa chodnika o szerokości nawierzchni 1,5 m zlokalizowanego po lewej stronie jezdni zgodnie z hektometrażem, przylegajcy do krawędzi jezdni, usytuowany w miejscu pobocza, obramowany krawężnikiem betonowym 15x30 cm od strony jezdni oraz obrzeżem betonowym 8x30 cm od strony terenów zielonych,
• Nacięcie krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscu lokalizacji krawężnika betonowego,
• Korytowanie pod budowę chodnika,
• Usunięcie drzewa kolidującego z budową chodnika wraz z usunięciem karpiny,
• Usunięcie karpin po wyciętych drzewach wraz z uzupełnieniem dołów nasypem budowlanym z piasku,
• Rozbiórka oraz korytowanie istniejących nawierzchni zjazdów wskazanych na rysunku planu sytuacyjnego,
• Profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• Przebudowa istniejących zjazdów wskazanych na rysunku planu sytuacyjnego,
• Montaż cieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych wg KPED 01.03,
• Uzupełnienie ubytków nawierzchni bitumicznej przy budowanym krawężniku,
• Lokalna naprawa spękanej nawierzchni bitumicznej warstwy ścieralnej w sąsiedztwie budowanego krawężnika,
• Regulacja wysokościowa istniejących nawierzchni w celu dowiązania się do projektowanych nawierzchni,
• Regulacja wysokościowa istniejącej nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej przed km 0+000,
• Zabezpieczenie istniejących kabli rurami osłonowymi,
• Regulacja istniejących urządzeń zlokalizowanych w pasie robót,
• Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego,
• Profilowanie istniejących i nowych rowów przydrożnych,
• Zagospodarowanie terenów zielonych poprzez humusowanie z obsianiem trawą.

Ponadto w ramach zadania należy wykonać przełożenie istniejącego chodnika na odcinku około 412 m, o powierzchni 694 m2. W ramach niniejszych robót należy wykonać m.in.:
• regulację wysokościową chodnika o długości 152 m i szerokości nawierzchni 2,0 m,
• regulację wysokościową chodnika o długości 260 m i szerokości nawierzchni 1,5 m,
• regulację wysokościową części istniejących obrzeży betonowych,
• demontaż, oczyszczenie pomalowanie na kolor żółty RAL1003, oraz ponowny montaż w fundamentach betonowych, balustrad wygradzających ruch pieszych typu U-12a w ilości 14 szt. x 2,0 m (28 m),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 285547,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2220G w zakresie budowy chodnika w msc. Żelisławki
• Przebudowa nawierzchni istniejącego chodnika na długości około 75 m o szerokości 1,0 m z płyt betonowych 50x50x7 cm polegający na wymianie płyt betonowych na betonową kostkę brukową z nową konstrukcją chodnika i obramowaniem z obrzeży betonowych oraz wymianą istniejącego krawężnika betonowego przylegającego do istniejącej jezdni na tym odcinku.
• Budowa odcinka nowego chodnika przylegającego do jezdni o szerokości nawierzchni 1,5 m z betonowej kostki brukowej wraz z nowymi obrzeżami i krawężnikami na długości około 107 m.
• Przebudowa zjazdów w ciągu przebudowywanego odcinka chodnika z betonowej kostki brukowej w obramowaniu z opornika i krawężnika betonowego.
• Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego.
• Montaż barier wygradzających ruch pieszych na długości 40 m.
• Zagospodarowanie terenów zielonych wraz z humusowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 182565,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2209G w zakresie budowy chodnika w msc. Czerniewo
chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm,
• opaski z kostki betonowej gr. 6 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 38897,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 1933G w zakresie budowy chodnika w msc. Klonowo Dolne
rozbiórki elementów dróg, barier drogowych, przepustów oraz usunięcie drzew i zakrzaczeń;
• wykonanie odwodnienia drogowego poprzez montaż wpustu deszczowego fi 500 oraz wykonanie przepustów pod zjazdami fi 400,
• nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego;
• nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej;
• oznakowanie poziome i pionowe;
• wzmocnienie powierzchniowe skarp i rowów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 217575,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2215G w zakresie utwardzenia nawierzchni w msc. Borzęcin
• Rozebranie istniejącej nawierzchni z żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB w sposób nie powodujący ich uszkodzenia z przeznaczeniem do ponownego wbudowania.
• Wznowienie znaków granicznych wyznaczających granice działki drogowej.
• Prace ziemne, korytowanie pod konstrukcję nawierzchni, profilowanie podłoża.
• Wykonanie nowej konstrukcji pod nawierzchnię jezdni.
• Ułożenie nawierzchni z żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB - płyty pochodzące z rozbiórki nawierzchni.
• Ułożenie nawierzchni z żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB - płyty nowe zakupione i dostarczenie przez wykonawcę robót.
• Wykonanie obustronnych poboczy z KŁSM 0/31,5mm C90/3.
• Regulacja istniejących obudów zaworów i hydrantów znajdujących się w nawierzchni jezdni.
• Przestawienie istniejących słupków wygrodzeniowych poza skrajnię jezdni.
• Montaż znaku pionowego.
• Rekultywacja terenów zielonych na terenie gdzie przebiegała droga przed przebudową.
• Zagospodarowanie terenów zielonych wraz z humusowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 108216,74 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2238G w zakresie budowy chodnika w msc. Wiślinka – etap II
Budowa chodnika o szerokości 153 cm (wraz z krawężnikiem i obrzeżem) przylegającego do jezdni o łącznej długości 814 m.
• Przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych.
• Budowa przepustów pod zjazdami.
• Budowa cieków podchodnikowych.
• Profilowanie istniejących i nowych rowów przydrożnych.
• Umocnienie wlotów i wylotów przepustów.
• Zagospodarowanie terenów zielonych wraz z humusowaniem..

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 401662,16 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej nr 2224G na odcinku Wróblewo – Lędowo.
rozbiórki elementów dróg oraz usunięcie drzew i zakrzaczeń;
• wykonanie odwodnienia drogowego poprzez montaż wpustów deszczowych wraz z przykanalikami,
• nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego i mastyksu grysowego SMA;
• nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej;
• ułożenie siatki wzmacniającej z włókien szklanych;
• oznakowanie poziome i pionowe;
• wzmocnienie powierzchniowe skarp i rowów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 722944,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998228,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. SZTAMA Paweł Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911558100

7.3.3) Ulica: Nowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bałachy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53997000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 285 547,97 zł.,
natomiast cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 497 888,38 zł.
Biorąc pod uwagę powyższe oraz fakt że zamawiający nie dysponuje dodatkowymi środkami na
zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający stwierdza, że na podstawie
art. 255 pkt 3 postępowanie w zakresie zadania Nr 2 podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497888,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694588,81 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241037,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257647,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241037,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WNORTEX Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393932559

7.3.3) Ulica: Spółdzieolcza 1H

7.3.4) Miejscowość: Dywity

7.3.5) Kod pocztowy: 11-001

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24103732 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54381,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. SZTAMA Paweł Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911558100

7.3.3) Ulica: Nowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bałachy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4059000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 217 575,99 zł.,
natomiast cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 356639.73 zł.
Biorąc pod uwagę powyższe oraz fakt że zamawiający nie dysponuje dodatkowymi środkami na
zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający stwierdza, że na podstawie
art. 255 pkt 3 postępowanie w zakresie zadania Nr 5 podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356639,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411217,29 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303469,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U SZTAMA Paweł Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911558100

7.3.3) Ulica: Nowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bałachy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858343,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMC Marek Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792023509

7.3.3) Ulica: Asnyka 5

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46690800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680149,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1422889,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680149,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe DROMOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891584211

7.3.3) Ulica: Gdańska 26

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68014909 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.