eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewiska › Zakup i montaż budynku kontenerowego szatni dla UKS Hubal



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż budynku kontenerowego szatni dla UKS Hubal

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chlewiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czachowskiego 49

1.5.2.) Miejscowość: Chlewiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlewiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df9181fa-4c94-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż budynku kontenerowego szatni dla UKS Hubal

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9181fa-4c94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064323/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zakup i montaż budynku kontenerowego szatni dla UKS Hubal

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest zadanie p.n.: „Zakup i montaż budynku kontenerowego szatni dla UKS Hubal” w formule zaprojektuj i wybuduj przy boisku sportowym trawiastym na działce nr 598 w m. Pawłów gm. Chlewiska.
2. Przez przedmiotową działkę przebiega sieć kanalizacyjna i sieć wodociągowa oraz elektryczna.
3. Kontenery należy ustawić na płycie fundamentowej (o wys. ok. 20 cm ponad grunt) z uwzględnieniem możliwości podpięcia wody i kanalizacji. Wykonanie płyty po stronie Wykonawcy. Można zaproponować inne rozwiązanie montażu kontenerów.
4. Gmina wykona we własnym zakresie przyłącze kanalizacyjne i wodociągowe oraz uzyska warunki techniczne na przyłączenie do sieci energetycznej. Projekt przyłączy po stronie Wykonawcy.
5. Zadanie wymaga od Wykonawcy wykonania projektu architektoniczno-budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na budowę. W projekcie należy uwzględnić media, które wykona Gmina. Konstrukcja szatni powinna uwzględniać parametry techniczne i użytkowe wymagane warunkami technicznymi dla budynków zgodnie z przepisami szczególnymi.
6. Propozycja parametrów, lokalizacja i koncepcja szatni została przykładowo przedstawiona w załączonych plikach zgodnie załącznikiem nr 1 SWZ.
7. Wykonawca musi przestrzegać przepisów prawa budowlanego i innych niezbędnych do prawidłowego wykonania obiektu, uzyskania niezbędnych pozwoleń i odbiorów instytucji zewnętrznych (np. sanepid i nadzór budowlany, straż).
8. W części sanitarnej tak dobrać ilości armatury oraz odległości pomiędzy elementami armatury aby zachować wymagania sanitarne.
9. Należy uwzględnić możliwość rozbudowy szatni (zielone ściany na załączniku propozycja parametrów budynku), uwzględnić to w usytuowaniu budynku i przedłużyć ławy fundamentowe przynajmniej 0.5m poza budowany kontener, aby umożliwić ewentualne powiększenie fundamentów.
10. Do obowiązków wykonawcy należy również geodezyjne wytyczenie robót, a po ich zakończeniu wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej łącznie z mediami poprowadzonymi przez Gminę. Gmina zleciła wykonanie mapy do celów projektowych.
11. Szatnie należy wyposażyć w podstawowe meble:
a) część dla sędziów w stolik i krzesełka 4szt., szafko-wieszaki;
6
b) część dla piłkarzy w ławki z listwą z wieszakami i półką lub ławko-wieszaki z półką;
c) w szatni dla gospodarzy należy zagospodarować większą szafę na przechowywanie sprzętu sportowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Albert Zakonnik ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7991682173

7.3.4) Miejscowość: Gąsawy Rządowe 203

7.3.5) Kod pocztowy: 26-502

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.