Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00384181/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00391136/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00398769/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8145521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62abbd3b-4c9e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033953/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 845577,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218354,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem (instalacją odgromową, elektryczną, sanitarną).
1) Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej z wyposażeniem:
a) PODŁOGA:
- podłoga jednorodna, wykończona wykładziną PCV,
- ogrzewanie podłogowe,
b) ŚCIANY ZEWNĘTRZNE:
- z kompozytu z płyt warstwowych, gr. 10 cm,
- elewacja zewnętrzna wykończona płytami z betonu architektonicznego
gr. 1 cm w kolorze jasnoszarym - U=0,23 W/(m2K) lub niższy,
c) STROPODACH: z kompozytu z płyt warstwowych grubości 12-16 cm – U = 0,18 W/(m2K) lub niższy,
d) STOLARKA DRZWIOWA:
- Drzwi do pomieszczenia toalety aluminiowe szerokości 90 cm w kolorze grafitowym wraz z antabami ze stali nierdzewnej z dwóch stron,
- Drzwi do pomieszczenia technicznego stalowe szerokości 90 cm
w kolorze szarym,
e) SYSTEM POBORU OPŁAT.
2) Wykonanie przyłączy do toalety:
a) przyłącze wody z rury PE 100 PN 10 SDR 17 dn. 32 wraz z uzbrojeniem
i montażem wodomierza o długości ok. 10 m,
b) przyłącze kanalizacji sanitarnej z rury PVC SN8 szereg SDR 34 dn. 160
ze studnią PCV dn. 400 o długości ok. 16 m,
c) przyłącze energetyczne kabel YKXS 5x6 mm2 w rurze osłonowej dn. 50
o długości ok. 10 m.
3) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wytyczenia obiektów oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę,
b) wykonania badań archeologicznych, zgodnie z pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 300/2021/C z dnia 28.04.2021 r.,
c) zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z wymaganymi dokumentami wynikającymi z ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
d) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu zestawienia środków trwałych wraz z ich charakterystyką (w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym) oraz z ich symbolami według obowiązującego rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2013 r. w sprawie klasyfikacji środków trwałych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1864).
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SWZ: przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, projekcie technicznym – architektura, projekcie technicznym – konstrukcje, projekcie technicznym – branża sanitarna, projekcie technicznym – branża elektryczna, projekcie technicznym – dokumentacja geotechniczna, projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowych wymaganiach dotyczących toalety.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W wymaganym terminie, tj. do dnia 20 września 2023 r. do godz. 08:00 złożone zostały trzy oferty. W niniejszym postępowaniu odrzucone zostały dwie oferty:
1) oferta nr 1 złożona przez HAMSTER POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rybniku ul. Pod Hałdą 37B, 44-206 Rybnik,
2) oferta nr 2 złożona przez „WC Serwis Łódź” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi ul. Olechowska 83, 92-403 Łódź.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 270.000,00 zł brutto.
W związku z tym, że jedyna niepodlegająca odrzuceniu oferta złożona przez BUDOTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pilchowicach ul. Bierawka 2a, 44-145 Pilchowice (310.855,38 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310855,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310855,38 PLN
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego - Mokrz 11B
- Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki roku 2024
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Remont i renowacja sal rozpraw Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku przy ulicy Nowe Ogrody 30 (dotyczy sal rozpraw nr: 28 i 30)
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.