eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Działania informacyjno-promocyjne inwestycji elektryfikacji linii PKM wraz z budową nowego przystanku Gdańsk Firoga realizowanej przez PKM S.A.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Działania informacyjno-promocyjne inwestycji elektryfikacji linii PKM wraz z budową nowego przystanku Gdańsk Firoga realizowanej przez PKM S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221037360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 77

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-298

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 3501114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkm-sa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm-sa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pkm_sa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa infrastruktury kolejowej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Działania informacyjno-promocyjne inwestycji elektryfikacji linii PKM wraz z budową nowego przystanku Gdańsk Firoga realizowanej przez PKM S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05edf80b-4b12-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pomorska Kolej Metropolitalna Etap I – rewitalizacja „Kolei Kokoszkowskiej” Faza III – elektryfikacja linii kolejowych nr 248 i 253 wraz z budową przystanku Gdańsk Firoga

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PKM/DO/SP/350/6/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99193,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca ma wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego kalendarze ścienne oraz biurkowe promujące efekty inwestycji elektryfikacji linii PKM zrealizowanej w 2023 r. dzięki wsparciu środków UE:
a) Wszystkie materiały graficzne potrzebne do produkcji kalendarzy przygotuje Zamawiający,
b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu parametry techniczne lub makiety niezbędne do przygotowania wszystkich objętych umową plików i materiałów najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
c) Wszystkie materiały realizowane w ramach zamówienia powinny zawierać obowiązkowe oznakowanie logotypami wymaganymi przy projektach dofinansowanych z UE, które Wykonawcy dostarczy Zamawiający. Dotyczy to wszystkich materiałów objętych niniejszym postępowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199792-8 - Kalendarze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 25976,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca ma dostarczyć do siedziby Zamawiającego drukowane materiały informacyjno-promocyjne pokazujące efekty inwestycji elektryfikacji linii PKM, zrealizowanej dzięki wsparciu środków UE:
a) Materiały o których mowa będą miały formę:
- Puzzli po 500 elementów w liczbie 600 szt.,
- Puzzli po 1000 elementów w liczbie 600 szt.,
- Zestawów podkładek pod kubki po 6 elementów w opakowaniu w liczbie 1000 szt.,
- Rozkładanych pojemników na biurko w liczbie 1000 szt.,
b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu parametry techniczne lub makiety niezbędne do przygotowania wszystkich objętych umową plików i materiałów najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 73217,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31217,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34194,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34194,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART MIND MEDIA Marcin Chyczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392446070

7.3.3) Ulica: ul. Porębskiego 72/23

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34194,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART MIND MEDIA Marcin Chyczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7392446070

7.3.3) Ulica: ul. Porębskiego 72/23

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-170

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-11

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla części 1 termin dostawy kalendarzy zgodnie z ofertą Wykonawcy został skrócony i wynosi 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin ten upływa w dn. 01 grudnia 2023 r.

Dla części 2 termin dostawy gadżetów zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin ten upływa w dn. 11 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.