eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Modernizacja pomieszczeń wraz z wykonaniem sieci strukturalnej w budynku przy ul. Poznańskiej 30 w Nowym Tomyślu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń wraz z wykonaniem sieci strukturalnej w budynku przy ul. Poznańskiej 30 w Nowym Tomyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/810815

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń wraz z wykonaniem sieci strukturalnej w budynku przy ul. Poznańskiej 30 w Nowym Tomyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03841f12-4af4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033114/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Poznańskiej 30 w Nowym Tomyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 1 - Roboty instalacyjne sanitarne i ogólnobudowlane jest modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Poznańskiej 30 w Nowym Tomyśl. Modernizacja obejmuje przebudowę wewnętrznej instalacji gazu wraz z wymianą kotła gazowego, wymianę grzejników oraz prace remontowo-budowlane .
Zakres prac obejmuje:
1. Przebudowę wewnętrznej instalacji gazu wraz z wymianą kotła gazowego. Zakres prac obejmuję demontaż i utylizacje starego kotła gazowego o mocy 170 kW wraz z demontażem systemu spalinowego, przebudowie wewnętrznej instalacji gazowej z rur stalowych oraz montaż dwóch kotłów kondensacyjnych jednofunkcyjnych 100 kW i 70 kW wraz z montażem systemu powietrzno-spalinowego oraz rurociągów technicznych.
2. Remont instalacji centralnego ogrzewania w wyznaczonych pomieszczeniach na parterze i I piętrze polegający:
- na demontażu i utylizacji istniejących grzejników stalowych w ilości 67 sztuk,
- montażu nowych grzejników płytowych w ilości 50 sztuk,
- montażu 17 sztuk grzejników z demontażu,
- montażu armatury – zaworów grzejnikowych, zaworów termostatycznych ( na montowanych i istniejących grzejnikach).
3. Roboty remontowo-budowlane obejmujące:
- wymianę 3 okien zespolonych drewnianych na okna uchylne rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV w pomieszczeniu 34 szt. 2 oraz w pomieszczeniu 35s szt. 1.
- remont posadzki zewnętrznego podestu do budynku o pow. 4,34m2 tj. rozebranie posadzki z okładziny lastrykowej, zerwanie podłoża z betonu oraz położenie posadzki z płyt kamiennych wraz z montażem wycieraczki zewnętrznej.
- remont posadzki wewnątrz budynku o pow. 10,395m2 tj. rozebranie posadzki, zerwanie podłoża z betonu oraz położenie płytek z kamieni sztucznych o pow. 10,395m2.
- usunięcie z budynku oraz wywiezienie gruzu i zdemontowanych okien.
W celu wykonania w/w prac należy zdemontować, a następnie zamontować drzwi zewnętrzne -wejście główne do budynku przy ul. Poznańskiej 30
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 – miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi. W okresie gwarancji i rękojmi w ramach określonego w umowie wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać co najmniej raz w roku przeglądów serwisowych kotłowni wymaganych prawem w tym m.in. zainstalowanych kotłów gazowych. Każdy przegląd serwisowy winien być pisemnie udokumentowany
Opis przedmiotu i realizacji zamówienia zawarty został w szczególności w załącznikach do SWZ – OPZ, projekcie zagospodarowania terenu – przebudowa wewnętrznej instalacji gazu wraz z wymianą kotła gazowego , STWiOR, przedmiarach (załączniki nr A, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5) do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6.1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 196903,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia część 2 – Instalacja sieci strukturalnej wraz z instalacją elektryczną jest wykonanie komputerowej sieci lokalnej i elektrycznej DATA.
Zakres prac obejmuje:
- montaż nowych koryt kablowych w budynku „E” parter,
- montaż nowego okablowania elektrycznego,
- montaż gniazd i rozdzielni,
- montaż nowego okablowania strukturalnego klasy Ea w budynku „E” parter.
Wszystkie elementy pasywne składające się na okablowanie strukturalne muszą być oznaczone nazwą lub znakiem firmowym, tego samego producenta okablowania i pochodzić z jednolitej oferty reprezentującej kompletny system.
Nie dopuszcza się instalowania w torze transmisyjnym elementów pochodzących od różnych producentów w szczególności dotyczy to kabli transmisyjnych.
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie nazwę producenta systemu okablowania strukturalnego, które oferuje.
Gwarancja na system okablowania strukturalnego musi być objęta jednolitą, spójną min. 25-letnią gwarancją systemową Producenta, obejmującą całą część transmisyjną wraz z kablami krosowymi
i innymi elementami dodatkowymi. Gwarancja ma być udzielona przez Producenta bezpośrednio Użytkownikowi końcowemu (Inwestorowi).
Szczegółowy opis przedmiotu i realizacji zamówienia i warunki gwarancji zawarty został w dokumentacji projektowej (projekt, STWiOR, przedmiar) załącznik nr 8 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6.2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 94208,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
pkt 3) „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 20 września 2023r. do godziny 9:00 wpłynęły 2 oferty. W informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia opublikowanej na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający poinformował, że zamierza przeznaczyć kwotę 250.000,00 zł. Ceny złożonych ofert przewyższały ww. kwotę. Oferta nr 2 – 348 278,70 zł i oferta nr 4 – 367 562,41. Zatem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zachodzi konieczność unieważnienia postępowania w zakresie części 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108855,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOBIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 521793081

7.3.3) Ulica: Augustyna Szamarzewskiego 31/19

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-551

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.