eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297437669

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85d1792c-4d64-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85d1792c-4d64-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034804/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-30/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 651617,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 34212,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 82500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 55207,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 36693,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 11971,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 12750,94 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 30018,05 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 48877,75 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 45799,83 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 107202,65 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2835,95 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 46140,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2898,60 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1126,90 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 12420,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 16488,93 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 857,05 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 32043,60 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 21706,32 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 4880,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 733,60 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1393,80 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów leczniczych do SPZZOZ w Wyszkowie”
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Szczegółowa oferta cenowa, oraz Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne
(tj. Dz.U.2021.1977) oraz ogłoszone w aktualnym Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP, na zasadach określonych w art. 3 lub 4 ust. 1 i 2 lub art. 4a ustawy prawo farmaceutyczne.
4. Termin ważności przedmiotu zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 14308,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77383,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77383,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77383,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ASCLEPIOS" SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272636951

7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77383,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52700,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47588,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47588,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141098662

7.3.3) Ulica: ul. Wolska 14

7.3.4) Miejscowość: Wolskie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47588,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730920652

7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3130,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3130,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3130,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astrazeneca Kft.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5263446902

7.3.3) Ulica: Alíz utca 4. B. ép.

7.3.4) Miejscowość: Budapest

7.3.5) Kod pocztowy: 11--17

7.3.7.) Kraj: Węgry

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3130,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1580,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1580,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1580,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ASCLEPIOS" SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272636951

7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1580,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870227804

7.3.3) Ulica: forteczna 35-37

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21992,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21992,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21992,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932081801

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21992,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17128,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17128,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17128,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ASCLEPIOS" SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272636951

7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17128,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.