eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Budowa (przebudowa) dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa (przebudowa) dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STAROGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 058 56 24 028

1.5.8.) Numer faksu: 058 56 24 028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starogard@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/nadlesnictwo-starogard/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa (przebudowa) dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d678dbc-5203-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046320/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa (przebudowa) dojazdu pożarowego w Leśnictwie Bukowiec wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej w km 0+312 - 1+080, na długości 0,768 km, zgodnie z załączonymi do SWZ dokumentacją projektową, STWIORB i kosztorysem nakładczym (przedmiarem robót). Droga będzie spełniać następujące parametry techniczne:
· klasa drogi: droga leśna D, odcinek drogi gminnej 010KDD- droga dojazdowa,
· prędkość projektowa Vp=30km/h,
· przekrój drogowy 1/1, droga szerokości jezdni x3,5m,
· obustronne pobocza szerokości 0,75m,
· spadek poprzeczny daszkowy 4%, dla poboczy 6%.
Konstrukcja drogi, mijanek, placów, zjazdów:
- nawierzchnia z KŁSM 0/31,5 gr 15cm,
- podbudowa z gruzobetonu 0/63 gr. 20cm,
- warstwa odsączająca z piasku średniego o k> 8m/dobę gr.10cm.
Konstrukcja poboczy:
- nawierzchnia z KŁSM 0/31,5 gr 8cm,
- warstwa gruntu rodzimego gr. 27.
Ewentualne podane w opisach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia nie mają na celu naruszenie art. 16, art. 99 i 101 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja:
1) Projekt budowlany - załącznik nr 9 do SWZ,
2) Projekt wykonawczy - załącznik nr 10 do SWZ,
3) Dokumentacja graficzna (rysunki do projektu) - załącznik nr 11 do SWZ,
4) STWiORB - załącznik nr 12 do SWZ,
5) Przedmiar robót - załącznik nr 13 do SWZ,
6) Informacja BIOZ - załącznik nr 14 do SWZ.
Załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa wraz z częścią graficzną (rysunkami) oraz STWiORB odnoszą się do całości przebiegu drogi w zarządzie tj. odcinków wykonanych przez powiat tczewski oraz odcinków, które będą przedmiotem późniejszych, odrębnych postępowań prowadzonych przez Nadleśnictwo Starogard. Przedmiotem obecnego zamówienia/postępowania jest tylko budowa (przebudowa) dojazdu pożarowego w km 0+312 - 1+080, na długości 0,768 km (część dokumentacji graficznej pod nazwą „plan zagospodarowania 1.1”).
Zamawiający jest uprawniony w ramach prawa Opcji zlecić Wykonawcy kontynuację budowy kolejnego odcinka drogi będącego w zarządzę PGLLP (Nadleśnictwa Starogard) zgodnie z załączoną dokumentacją projektową przy założeniu zastosowania tożsamych składników cenotwórczych, jak w kosztorysie Wykonawcy, przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 40 % Wartości Przedmiotu Umowy. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe i inne składniki cenotwórcze zawarte w kosztorysie Wykonawcy, przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia możliwości zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu wykorzystania ewentualnej rezerwy środków finansowych, którymi dysponuje Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457142,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 561968,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457142,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "OELRICH" Zygmunt Oelrich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921365710

7.3.4) Miejscowość: Więckowy 118

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457142,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający jest uprawniony w ramach prawa Opcji zlecić Wykonawcy kontynuację budowy kolejnego odcinka drogi będącego w zarządzę PGLLP (Nadleśnictwa Starogard) zgodnie z załączoną dokumentacją projektową przy założeniu zastosowania tożsamych składników cenotwórczych, jak w kosztorysie Wykonawcy, przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 40 % Wartości Przedmiotu Umowy. Podstawą określenia wartości robót zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe i inne składniki cenotwórcze zawarte w kosztorysie Wykonawcy, przedłożonym Zamawiającemu przed zawarciem umowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia możliwości zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w celu wykorzystania ewentualnej rezerwy środków finansowych, którymi dysponuje Zamawiający.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych poprzez kontynuację budowy drogi w takim samym standardzie, jak przedmiot niniejszego zamówienia.
Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ, których szczegółowy opis techniczny wykonania określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki.
Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub publicznych oraz nowych środków finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.