eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Termomodernizacja budynków A i D w ramach zadania "Termomodernizacja Szpitala Św. Leona w Opatowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków A i D w ramach zadania
„Termomodernizacja Szpitala Św. Leona w Opatowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Sw. Leona sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260519700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków A i D w ramach zadania
„Termomodernizacja Szpitala Św. Leona w Opatowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19dea1e1-3334-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060158/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków A i D w ramach zadania „Termomodernizacja Szpitala Św. Leona w Opatowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPO WŚ)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SL/22/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7829770,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków A i D w ramach zadania „Termomodernizacja Szpitala Św. Leona w Opatowie” obejmującą swoim zakresem:
1) Prace budowlane:
a) Docieplenie ścian zewnętrznych:
− ściana zewnętrzna łącznika
− ściana zewnętrzna szpitala
b) Docieplenie ścian piwnic
c) Docieplenie dachu, połaci dachowej
d) Wymiana stolarki okiennej
e) Ocieplenie kominów
f) Wykonanie obróbek blacharskich
g) Wykonanie opaski
2) Prace sanitarne
a. Przebudowa instalacji wentylacji
b. Płukanie instalacji c.o.
3) Prace elektryczne:
a) Montaż zmodernizowanej instalacji zasilania i sterowania wentylacji
b) Wymiana opraw oświetleniowych– 3 278 szt.
c) Montaż paneli fotowoltaicznych 0,385kWp 111 szt.
Moc 49,95 kWp
Powierzchnia paneli 225 m2
d) Przebudowa instalacji odgromowej
e) Montaż opraw lub zespołu opraw oświetlenia ewakuacyjnego – 174 kompletów

Prace przewidziane są do wykonania przy czynnych obiektach, co wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

44420000-0 - Wyroby stosowane w budownictwie

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11992500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17777777,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11992500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGBUILLDING GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591965916

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-614

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne, Instalacje elektryczne: Nie znany na etapie
postepowania


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11992500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.