eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni SP z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i SP z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz GCK w Kruszynie z filią w Smólniku - Centrum Integracji Wiejskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni SP z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i SP z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz GCK w Kruszynie z filią w Smólniku – Centrum Integracji Wiejskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY WŁOCŁAWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366047995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orla 1

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwwloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cuwwloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eae7415-4ca2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja finansowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni SP z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i SP z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz GCK w Kruszynie z filią w Smólniku – Centrum Integracji Wiejskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eae7415-4ca2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00208516/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni SP z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku, SP z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz do GOK w Kruszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.241.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 468910,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ramach zamówienia pn. „Dostawa paliwa ciekłego do kotłowni Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz Gminnego Centrum Kultury w Kruszynie z filią w Smólniku”.

1. Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego w ilości do 100 000 litrów o parametrach:
1) wartości opałowej nie mniejszej niż 42.500KJ/kg,
2) zawartość popiołu nie większa niż 0,05%,
3) 3)zawartość siarki nie większa niż 0,1%,
4) gęstość w temp. 15°C nie większa niż 860kg/m³,
5) temp. zapłonu nie niższa niż 56˚C,
6) woda nie wyższa niż 200mg/kg,
7) stałe ciała obce nie więcej niż 25mg/kg.

2. Prawo opcji:
1) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w zakresie ilości dostarczonego oleju opałowego, które może się zwiększyć o 10 % w stosunku do dostawy do 100 000 litrów;
2) Zamawiający skorzysta z prawa opcji opisanego w art. 441 Prawa zamówień publicznych w zakresie realizacji przedmiotu umowy, który może się zwiększyć o 10 % w stosunku do wartości umowy i szacunkowej zamawianej ilości paliwa opałowego. Wartość zamówienia opcjonalnego będzie odnoszona każdorazowo do wartości umowy na dzień zawarcia umowy, niezależnie od zmian i aktualizacji tej wartości w toku obowiązywania umowy. Wykonawca uwzględni możliwość wzrostu ilości oleju opałowego do 10%;
3) w zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia dostawy na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego
o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż w terminie 40 dni od zrealizowania dostawy oleju opałowego o wartości stanowiącej 95% wartości umowy;
4) korzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może być dokonane jednorazowo na całą wartość zamówienia opcjonalnego lub w kilku częściach. W przypadku realizacji opcji w kilku częściach Zamawiający będzie składał Wykonawcy kolejne oświadczenia nie później niż przed momentem wyczerpania się wartości zamówienia opcjonalnego wynikającej z poprzednio złożonego oświadczenia;
5) zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji bądź zaniechaniu zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego;
6) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług zrealizowanych na podstawie umowy, stanowiące sumę iloczynów aktualnie obowiązującej ceny jednostkowej za 1 litr oleju opałowego netto pomniejszoną o stały upust, powiększone o należny podatek VAT, do łącznej wartości umowy brutto.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w SWZ wraz z załącznikami, w tym w projektowanych postanowieniach umownych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566784,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570966,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566784,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Tadeusz Debowski prowadzacy działalność gospodarczą pod nazwą: "P.H.U.PETROMOT Tadeusz Dębowski"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650013855

7.3.3) Ulica: Konińska 45

7.3.4) Miejscowość: Skulsk

7.3.5) Kod pocztowy: 62-560

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia - dostawy do 80 %


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566784,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.