Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00397076/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 733 72 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4293c9a-4ebd-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4293c9a-4ebd-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019916/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego - część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397076/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZA.272.1.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 176517,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego.
1) 13 szt. komputerów typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodnych z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi zgodnymi z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2) 20 szt. dysków SSD 500GB 2,5", fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodnych z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
3) 10 szt. monitorów 27”,, fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodnych z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi zgodnie w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4) 2 szt. KVM sieciowy, fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodnych z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
5) 4 szt. przełączników sieciowych, fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodne z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
6) 8 szt. wkładka światłowodowa SFP, fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodnych z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
7) 1 szt. szafa serwerowa z wyposażeniem, fabrycznie nowa, nieuszkodzona, wolna od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodna z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
8) 4 szt. zasilaczy awaryjnych do szafy serwerowej, fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, wolnych od wad fizycznych i wad prawnych. Zgodnych z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30213300-8 - Komputer biurkowy
37453300-1 - Dyski
33195100-4 - Monitory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163110,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163110,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163110,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OptimaSerwis Zieliński Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094466
7.3.3) Ulica: Aluzyjna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-149
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMA SERWIS ZIELIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMA SERWIS ZIELIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163110,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Remonty cząstkowe dróg i chodników o nawierzchni z kostki i płyt betonowych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. J. Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
- Budowa dróg w gminie Ożarów Mazowiecki - z podziałem zamówienia na cztery części - A. ulicy Wolności, B. ulicy Matejki, C. ulicy Chełmońskiego, D. ulic Wyspiańskiego i Gierymskiego
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.