eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uherce Mineralne › Dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Uherce Mineralne 153

1.5.2.) Miejscowość: Uherce Mineralne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-623

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134608850

1.5.8.) Numer faksu: 134618400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_uherce@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa4c7faf-4acb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091891/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa artykułów ogólnospożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2022.PF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173061,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów ogólnospożywczych :
CPV 15863200-7 herbata czarna granulowana
W ilości 150 kg.
CPV 15872100-2 pieprz czarny
W ilości 20 kg.
CPV 15872400-5 sól spożywcza jodowana
W ilości 450 kg
CPV 15411200-4 olej roślinny uniwersalny
W ilości 750 litrów.
CPV 15851110-2 makaron nitki
W ilości 350 kg.
CPV 15851110-2 makaron rurki
W ilości 2 600 kg.
CPV 15831200-4 cukier biały
W ilości 1 100 kg.
CPV 15613100-9 kasza manna
W ilości 350 kg.
CPV 15613100-9 kasza jęczmienna
W ilości 2 600 kg.
CPV 15623000-1 mąka ziemniaczana
W ilości 30 kg.
CPV 15614100-6 ryż biały
W ilości 2 500 kg.
CPV 15871270-7 czosnek mielony
W ilości 6 kg.
CPV 15871270-7 majeranek
W ilości 10 kg.
CPV 15871270-7 liść laurowy
W ilości 11 kg.
CPV 15871270-7 ziele angielskie
W ilości 12 kg.
CPV 15871270-7 koper suszony
W ilości 17 kg.
CPV 15871270-7 cynamon
W ilości 8 kg.
CPV 15871120-1 ocet spirytusowy 10 %
W ilości 150 litrów.
CPV 15871270-7 kminek
W ilości 7 kg.
CPV 15862000-8 kawa zbożowa
W ilości 450 kg.
CPV 15891500-5 uniwersalna przyprawa warzywna
W ilości 400 kg.
CPV 15891500-5 rosół drobiowy
W ilości 150 kg.
CPV 15861410-7 barszcz czerwony
W ilości 80 kg.
CPV 15861410-7 żurek w proszku
W ilości 80 kg.
CPV 15861410-7 zupa grzybowa
W ilości 110 kg.
CPV 15871260-4 sos pomidorowy do makaronu
W ilości 130 kg.
CPV 15871260-4 sos biały
W ilości 70 kg.
CPV 15871260-4 sos pieczeniowy
W ilości 320 kg.
CPV 15331427-6 koncentrat pomidorowy
W ilości 550 kg.
CPV 15331133-8 groch dzielony suszony
W ilości 800 kg.
CPV 15331110-1 chrzan tarty
W ilości 300 kg.
CPV 15332230-5 marmolada
W ilości 3000 kg.
CPV 15871230-5 keczup
W ilości 350 kg.
CPV 15871250-1 musztarda
W ilości 450 kg.
CPV 15891000-0 przyprawa warzywna w płynie do zup, sosów i sałatek
W ilości 400 litrów.
CPV-15331400-1 leczo pieczarkowe
W ilości 1200 kg.
CPV 15331500-2 sałatka wielowarzywna
W ilości 500 kg.
CPV 15331500-2 sałatka szwedzka
W ilości 500 kg.
CPV 15331133-8 kostka sojowa
W ilości 600 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 130856,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych mrożonek :
CPV 15331170-9 marchew z groszkiem mrożonka
Składniki marchew 60%, groch zielony 40% dozwolona zmiana proporcji do 20%, dostawa w opakowaniu pozwalającym na
porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30
dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. W ilości 800 kg.
CPV 15331170-9 mieszanka jarzynowa
Mieszanka min. sześciu warzyw, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności
rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu.
Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
W ilości 1600 kg.
CPV 15331170-9 brokuły mrożone
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 250 kg.
CPV 15331170-9 papryka krojona mrożona
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 120 kg.
CPV 15331170-9 kalafior mrożony
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 200 kg.
CPV15220000-6 burger rybny panierowany mrożony
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na oddzielenie pojedynczych sztuk bez konieczności rozmrażania całego
opakowania. Farsz rybny minimum 60% wagi. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do
magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
W ilości 1000 kg.
CPV 15894300-4 pierogi ruskie mrożone
Skład ziemniaki 20-30%, ser twarogowy 10-15%, mąka pszenna, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie
produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia
dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C.
W ilości 300 kg.
CPV 15331170-9 włoszczyzna mrożona
Dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -
24°C do -18°C.
W ilości 2300 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 42204,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106238,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138467,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106238,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych „DORO” Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106238,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-09 do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWIT A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370015680

7.3.3) Ulica: ul. Mięsowicza 2a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-07 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.