eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › USŁUGĘ polegającą na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGĘ polegającą na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGĘ polegającą na odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji oraz chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d01cea-6cee-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Odbiór, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie , 69-211 Wędrzyn reprezentowany przez Komendanta 45 WOG;
2) Administrator danych powołał inspektora ochrony danych, którym jest Pan Jan ŻUCHOWSKI, z którym można się skontaktować pod tel. 261-676-281;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO przy czym za prawnie uzasadniony interes Administratora danych wskazuje na konieczność zawarcia Umowy, jej właściwą realizację oraz ewentualne dochodzenie roszczeń;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do archiwum, ewentualnego dochodzenia roszczeń – w zakresie dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy, kwalifikacje zawodowe wymagane do realizacji umowy, a także w przypadku pełnomocnictw i oświadczeń – dane w tym zakresie.
5) Odbiorcami Pana/Pani danych będą osoby lub podmioty, którym udostępnia zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub na podstawie zawartych umów podmiotom przetwarzającym. ;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przewidzianych przepisami prawa oraz w celu skorzystania ze środków ochrony prawnej;
7) Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, a także prawo do przenoszenia danych. Uprawnienia te mogą być ograniczenie przez szczególne przepisy prawa.;
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, a dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu;
9) Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 86/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 151444,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów pokonsumpcyjnych tj. odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (o kodzie 20 01 08 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 02.01.2020 r. w sprawie katalogu odpadów) lub produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego (materiału kategorii 3) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (…) (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009) powstających przy przygotowaniu i konsumpcji posiłków gromadzonych w miejscach ich wytwarzani, tj. na terenach administrowanych przez 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie oraz odpadów laboratoryjnych o kodzie 16 05 06 w ilościach podanych poniżej w tabeli nr 1 zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do umowy.
2. Wykonawca będzie dokonywał odbioru wraz z załadunkiem odpadów z miejsc ich wytwarzania, tj.:
a) Stołówka żołnierska, bud. Nr 2 na terenie JW. 3949, ul. 61 Brygady 1, 66-440 Skwierzyna;
b) Stołówka żołnierska, bud.nr 20 na terenie JW. 5700, ul. Wojska Polskiego 17, 66-300 Międzyrzecz;
c) Stołówka żołnierska, bud. Nr 210 na terenie JW. 1986, 69-211 Wędrzyn;
d) Stołówka żołnierska, bud. Nr 40, 69-211 Wędrzyn (Klub 17 BZ);
e) Stołówka żołnierska, bud. Nr 19 na terenie JW 5701, 69-211 Wędrzyn;
f) Stołówka żołnierska, bud. Nr 17 na terenie JW 5701, 66-600 Krosno Odrzańskie;
g) Stołówka żołnierska, bud. Nr 22 na terenie JW 1517, 66-016 Czerwieńsk;
h) Stołówka żołnierska, bud. Nr 40 na terenie JW 1517, 66-016 Czerwieńsk;
i) Stołówka żołnierska, bud. Nr 3 na terenie JW 4408, 66-100 Sulechów;
j) W czasie szkoleń poligonowych odbiór odpadów z Białej Góry;
k) Skład w Nowogrodzie Bobrzańskim, Laboratorium żywności, 66-011 Nowogród Bobrzański;
l) Inne lokalizacje po wcześniejszym telefonicznym bądź pisemnym zgłoszeniu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
a) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w czasie trwania umowy,
b) Rodzaj i maksymalną wielkości opcji określa § 1 ust.1 tabela nr 2 ( we wzorze umowy) ;
c) O zamiarze skorzystania z prawa opcji wraz z podaniem jego zakresu, Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem, po wykorzystaniu całości środków z zamówienia podstawowego.
d) Realizacja zamówienia z prawem opcji uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego.
e) Dopuszczalne jest wielokrotne udzielanie zamówień opcjonalnych, jednak łącznie do ilości wskazanej w ust. 1 tabela 2 (we wzorze umowy) .
f) W razie udzielenia zamówienia opcjonalnego w mniejszej wysokości bądź wcale, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu względem Zamawiającego.

Ceny oferowane w prawie opcji muszą być takie same jak w ilościach podstawowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zwiększenie ilości postawionych pojemników

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
-spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienie w/w warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeśli:
a) Wykonawca oświadczy sposób zagospodarowania odbieranych odpadów - Załącznik nr 11 do SWZ

b) W przypadku oświadczenia Wykonawcy, że odpady będą poddane procesowi przetwarzania, jako produkt ubocznego pochodzenia zwierzęcego (materiał kategorii 3) metodą sterylizacji ciśnieniowej lub metoda przetwarzania dla produktów ubocznych innych niż sterylizacja ciśnieniowa przedstawi:

• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na przewóz odpadów ka. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającą numer identyfikacyjny na potwierdzenie działalności w zakresie transportu odpadków kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009) oraz ustawą z dnia 11 marca 2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt / Dz. U. z 2023r. poz.1075 tj.

W przypadku oświadczenia Wykonawcy w zakresie wykorzystania odpadów pokonsumpcyjnych w zakładzie produkcyjnym jako biogaz lub kompostowanie przedstawi:

• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na przewóz odpadów ka. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającą numer identyfikacyjny na potwierdzenie działalności w zakresie transportu odpadków kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
• aktualną decyzję obejmująca swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia (o kodzie 20 01 08) wydana przez właściwy organ w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów.

W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem.

• Wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów (o kodzie 20 01 08) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009), ustawą z dnia 11 marca 2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587).

W przypadku oświadczenia Wykonawcy, że odpady będą poddawane procesowi składowania na składowisku odpadów albo ich termicznemu przekształcaniu przedstawi:
• aktualną decyzje obejmującą swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia (o kodzie 20 01 08) wydana przez właściwy organ w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów.

W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem.

• Wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów (o kodzie 20 01 08)
lub
zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 t.j.) wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (dla m. Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Krosno Odrzańskie, Sulechów, Czerwieńsk, Nowogród Bobrzański) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 tj.)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienie w/w warunku.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeśli:
Wykonawca wykaże (załącznik nr 5 do SWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartość każdej z nich nie mniejszej niż: 130 000,00 zł.
Nie dopuszcza się sumowania wartości usług zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółkę Cywilną/Konsorcjum) Wykonawcy składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4. - załącznik nr 10 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz.1605.) - załącznik nr 9 do SWZ
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz.1605) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 8 do SWZ
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 7 do SWZ
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca oświadczy sposób zagospodarowania odbieranych odpadów - Załącznik nr 11 do SWZ
b) w przypadku oświadczenia, że odpady będą poddane procesowi przetwarzania, jako produkt ubocznego pochodzenia zwierzęcego (materiał kategorii 3) metodą sterylizacji ciśnieniowej lub metoda przetwarzania dla produktów ubocznych innych niż sterylizacja ciśnieniowa
• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na przewóz odpadów ka. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającą numer identyfikacyjny na potwierdzenie działalności w zakresie transportu odpadków kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. j.
w przypadku oświadczenia wykorzystania odpadów pokonsumpcyjnych w zakładzie produkcyjnym jako biogaz lub kompostowanie:
• aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na przewóz odpadów ka. 3 określonymi środkami transportu oraz nadającą numer identyfikacyjny na potwierdzenie działalności w zakresie transportu odpadków kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
• aktualną decyzję obejmująca swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia (o kodzie 20 01 08) wydana przez właściwy organ w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów.
W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem.
• wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów (o kodzie 20 01 08) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. L 300/1 z 14.11.2009), ustawą z dnia 11 marca 2004 o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1075 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587).
w przypadku oświadczenia, że odpady będą poddawane procesowi składowania na składowisku odpadów albo ich termicznemu przekształcaniu:
• aktualną decyzje obejmującą swym zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia (o kodzie 20 01 08) wydana przez właściwy organ w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów.
W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów – umowa z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem.
• Wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów (o kodzie 20 01 08)
lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (dla m. Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, Krosno Odrzańskie, Sulechów, Czerwieńsk, Nowogród Bobrzański) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
c) wykazu usług załącznik nr 5 do SWZ na którym wykaże, że zrealizował usługi zgodnie z zapisami w dziale V pkt. 4 niniejszej SWZ oraz załączy dowody określające, że te usługi zostały wykonane należycie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółkę Cywilną/Konsorcjum) Wykonawcy składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 - załącznik nr 10 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/45wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.