eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Babimost

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7599297c-6977-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013568/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup samochodu osobowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: /xd8243wcjq/skrytka oraz poczty elektronicznej babimost@babimost.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w rozdziale I SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Babimostu z siedzibą ul. Rynek 3, 66-110 Babimost;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@umbabimost.pl lub pisemnie pod adresem Administratora;
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa tj. realizacji zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”, gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. C RODO);
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu, zgodnie z kategorią archiwalną akt.
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu;
6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię);
7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8. Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na rozpoznanie sprawy.
9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KiO.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu 9-osobowego (8+1 kierowca) dostosowanego do przewożenia
osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 1 miejsce dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających
się na wózkach inwalidzkich w ramach zadania dofinansowanego ze środków PFRON w ramach obszaru D programu pn.
,,Program wyrównywania różnic między regionami III” na terenie Gminy Babimost.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne parametry techniczne samochodu, minimalny poziom wyposażenia:
ROK PRODUKCJI:
1. samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2022 lub 2023, używany jedynie w zakresie niezbędnym celem adaptacji
dostosowującej do przewozu osób niepełnosprawnych i przeprowadzenia testu jego poprawnej jazdy, nieuszkodzony,
sprawny technicznie, wraz z dokumentacją dla tego typu pojazdów dopuszczenia do ruchu wynikającą z przepisów ustawy z
dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych
do tej ustawy;
2. homologacja pojazdu jako samochód 9-osobowy (kierowca + 8 pasażerów) z przeznaczeniem do przewozu osób
niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich (lub dodatkowe dokumenty dopuszczające do ruchu), wydane przez
ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia
2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz.
2022 ze zm.) jak również warunki przewidziane w przepisach prawa Wspólnotowego Unii Europejskiej dla samochodów
osobowych;
3. Samochód wraz z kompletem kół zimowych 205/65/R16 na felgach stalowych z kompletem kołpaków pełnych i
kompletem kół letnich 205/65/R16 na felgach aluminiowych;
4. Dostarczony samochód musi być wyposażony zgodnie z wymaganiami określonymi Umową (w tym zawartymi w opisie
przedmiotu zamówienia i SWZ), gotowy do wykonania jazdy próbnej (poza drogą publiczną, w szczególności układy i
mechanizmy Samochodu winny być napełnione płynami i materiałami eksploatacyjnymi w ilościach nominalnych (ilość
paliwa w zbiorniku: nie mniej niż 10 litrów).
SILNIK:
- Rodzaj paliwa: diesel
- Skrzynia biegów: automatyczna co najmniej 6-biegowa
- Pojemność silnika: co najmniej 1950 cm3
- Minimalna moc silnika: 160 KM
- Emisja zanieczyszczeń (tlenku azotu, tlenku węgla, węglowodorów i cząstek stałych) Samochód musi spełniać aktualnie
obowiązującą normę emisji spalin - min. EURO6
NADWOZIE:
- Kolor: szary metalik (z palety kolorów producenta)
- 9 miejsc siedzących (8+1)
- Pojedyncze drzwi boczne przesuwne po prawej stronie przestrzeni pasażerskiej automatyczne i elektryczne
- Okna lewe i prawe w przestrzeni pasażerskiej
- Dzielona i składana kanapa drugiego i trzeciego rzędu siedzeń,
- Odchylane do przodu/składane siedzenia w drugim rzędzie
- Odchylane do przodu/składane siedzenia w trzecim rzędzie
- Kanapa dwumiejscowa po stronie pasażerów w pierwszym rzędzie
- Manualna regulacja fotela kierowcy
- Manualnie regulowany stopień pochylenia fotela kierowcy
- Podłokietnik kierowcy w pierwszym rzędzie siedzeń
- Tapicerka foteli materiałowa
- Pojazd przeznaczony do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie)
- Dach standardowy
PODWOZIE/KOŁA:
- Komplet kół zimowych 205/65/R16 na felgach stalowych z kompletem kołpaków pełnych i komplet kół letnich 205/65/R16
na felgach aluminiowych
- Pełnowymiarowe koło zapasowe z obręczą stalową
- Chlapacze przednie, chlapacze tylne
BEZPIECZEŃSTWO:
- Automatyczne światła z czujnikiem zmierzchu LED
- System mocowania fotelików dziecięcych w drugim rzędzie siedzeń (ISOFIX)
- System wspomagający hamowanie (BAS)
- System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z elektronicznym rozkładem sił hamowania (EBD)
- Tempomat
- Trzecie światło stopu w technologii LED
- Automatyczne zabezpieczenie drzwi przed otwarciem
WYPOSAŻENIE FUNKCJONALNE, ZEWNĘTRZNE I WEWNĘTRZNE:
- Automatyczne wsteczne ściemniające się lusterko
- Centralny zamek sterowany zdalnie
- Chłodzony schowek
- Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne
- Podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Elektrycznie regulowane szyby przednie
- Gniazdo 12V w konsoli centralnej
- Inteligentne wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Kieszenie w przednich drzwiach
- Klimatyzacja automatyczna
- Klimatyzacja dla pasażerów w drugim rzędzie siedzeń
- Odmrażanie tylnej szyby
- Przednie oświetlenie nad fotelem kierowcy i pasażera
- Twarda pokrywa bagażnika
- Pasy bezpieczeństwa
- Zagłówki z regulacją wysokości na wszystkich siedzeniach
- Dywaniki gumowe na całej powierzchni podłogi
- Wykładzina bagażnika antypoślizgowa
- Poduszki powietrzne
- Tylne czujniki parkowania
- Przednie czujniki parkowania
- Kamera cofania
- Uchwyty na kubki w konsoli centralnej
- Uruchamianie silnika za pomocą kluczyka oraz na pilota
- Wycieraczka tylnej szyby
- Światła do jazdy dziennej
- Światła główne w technologii halogenowej
- Światła przeciwmgielne
- Analogowy/cyfrowy prędkościomierz
- Antena dachowa krótka
- Przedni zderzak w kolorze nadwozia
- Tylny zderzak w kolorze nadwozia
- Przyciemniane szyby tylne – stopień przyciemnienia do 70%
- Min. 6 głośników, obsługa stacji radiowych w technologii cyfrowej (DAB)
- Port USB
- Radio
- System Bluetooth umożliwiający bezprzewodową łączność z telefonem
- Obrotomierz
- Oświetlenia wnętrza z przodu
- Podświetlenie bagażnika
- Listwy ochronne zewnętrzne w drzwiach bocznych w kolorze nadwozia
- Podgrzewane fotele przednie
- Przednia szyba atermiczna
- Ogrzewanie postojowe
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Pozostałe akcesoria: apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klucz do demontażu kół, ramki na tablice rejestracyjne
- Dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu, świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji
przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, potwierdzenie wykonania badania technicznego
wykonanego po dacie montażu zestawu do przewozu osób niepełnosprawnych
SERWIS:
Najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż 5 dni Wykonawca lub
autoryzowany serwis przez niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy
gwarancyjne.
WYMIARY POJAZDU:
- długość pojazdu, w tym rozstaw osi i przestrzeni musi być tak dobrana, aby była możliwość przewożenia osoby
poruszającej się na wózku inwalidzkim w tylnej części pojazdu,
ZABUDOWA:
- samochód przystosowany do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim,
- atestowane mocowanie dla 1 wózka inwalidzkiego (listwy w podłodze, pasy mocujące trzypunktowe), pasy mocujące
wózek,
- wózek montowany zamiennie z siedzeniami III rzędu,
- wzmocnienie powierzchni podłogi w miejscu mocowania wózka,
- najazdy aluminiowe składane z bieżnią antypoślizgową.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące bez limitu kilometrów na
dostarczony pojazd wraz z wyposażeniem. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie
kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
A. Cena brutto - znaczenie 60%
B. Wydłużony okres gwarancji - znaczenie 40%
3. Sposób oceny ofert:
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
A. Cena brutto (C) - waga 60%
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
B. Wydłużony okres gwarancji - waga 40%
Za udzielenie gwarancji na okres:
Wykonawca otrzyma:
• 40 punktów za okres gwarancji 36 miesięcy
• 20 punktów za okres gwarancji 24 miesięcy
• 0 punktów za okres gwarancji 12 miesięcy
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.
OCENA KOŃCOWA a) + b)
15.1. Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.
15.2. Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
15.3. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma
największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał oceny jego spełniania.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
W celu potwierdzenia zdolności technicznej Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał co najmniej 1 dostawę samochodu minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie.
Należy również podać wartości zamówień, datę i miejsce wykonania dostaw oraz nazwę podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, a także załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w oparciu o zapisy art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w oparciu o zapisy art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie dostaw polegających na dostarczeniu samochodu minibusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie.
Należy również podać wartości zamówień, datę i miejsce wykonania oraz nazwę podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia;
2) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna):
1) Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa
raz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
3. Nie przewiduje się zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.
4. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
6. Nie przewiduje się rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Zał. nr 1 do SWZ.
10. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy.
Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania
ofert – zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ - w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
2) Upoważnienie lub pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania
wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Pełnomocnik winien być powołany przez
wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie
przez wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.