eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami "EKO Łobuziaków" oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami „EKO Łobuziaków” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami „EKO Łobuziaków” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad199353-29bf-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013311/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.58 Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami „EKO Łobuziaków” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337681/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.61.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183512,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część I
A. Notes z papieru z kamienia – 1000 szt.
Opis: kołozeszyt w formacie A6 z tektury z recyklingu i papieru z kamienia. 70 arkuszy w linie o gramaturze 60g/m2
Wymiary: 95 mm × 10 mm × 145 mm (±5 mm). Znakowanie o wymiarach min. 50 mm x 50 mm na przedniej okładce. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.

B. Kredki drewniane 12 szt. – 1000 szt
Opis: Drewniane kredki (12 szt.) w dwunastu kolorach zapakowane w kartonik z okienkiem. Wymiar kartonika 90 mm x 95 mm (±8 mm) Nadruk o wymiarach 30 mm x 60 mm na przedniej części kartonika. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.

C. Brelok z bambusa – 500 szt.
Opis: Breloczek z podstawką na smartfona (wycięciem), wykonany z bambusa.
Wymiary: 80 mm (±20 mm) × 30 mm × 15 mm (±5 mm). Nadruk wielkości 35 mm x 20 mm umiejscowiony na przedniej części breloka. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.

D. Piórnik z korka – 500 szt.
Opis: Piórnik z naturalnego korka zamykany na zamek błyskawiczny. Wymiary: 230 x 110 x 20 mm (±5 mm). Nadruk wielkości 100x15 mm w prawym dolnym rogu produktu. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi i dostarczone gadżety przez okres 12 miesięcy od daty wykonania przedmiotu umowy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Część II
E. Kalendarz trójdzielny na rok 2023 – 300 szt. Opis: Materiał: karton, papier pochodzący z recyklingu. Wymiary po rozłożeniu: Szerokość: min 310mm, długość: min. 800 mm (±10 mm). Wymiary główki drukowanej: min. 200 mm x 300 mm (±10 mm). Druk główki jednostronny full color, wg załączonej grafiki, kalendaria klejone. Plastikowe okienko do zaznaczania daty. Kalendarze pakowane w jednostkowe koperty.
Opakowanie zbiorcze – pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo.

F. Długopis – 2000 szt.
Długopis automatyczny, korpus wykonany z papieru, elementy z tworzywa PLA lub łusek kawowych. Kolor elementów czarny. Wymiary znakowania 50x 6 mm.

G. Torba bawełniana na ramię – 500 szt.
Opis: bawełniana torba zakupowa w kolorze beżowym. Wymiary torby: 38 mm 90 mm x 420 mm (±10 mm). Uchwyty o długości 40cm (±3cm). Gramatura 140 g/m2. Znakowanie jednostronne o wymiarach 250 mm x 250 mm. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.

H. Worek dla dzieci – 500 szt.
Opis: bawełniany worek na sznurkach z certyfikatem OEKO-TEX. Wymiary: 460 mm x 375 mm (±5 mm). Materiał: bawełna o gramaturze 140g/m². Kolor: bordowy. Znakowanie w kolorze białym wielkości 150x200cm (±5mm) – według załącznika graficznego. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi i dostarczone gadżety przez okres 12 miesięcy od daty wykonania przedmiotu umowy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 15040,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18813,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31497,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18813,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AW MARKETING AGNIESZKA WOLNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 727 119 17 19

7.3.3) Ulica: ul. Krokusowa 3

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-101

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1881300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.