eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 3 zadania - poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 3 zadania – poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f450d21-3d95-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 3 zadania – poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f450d21-3d95-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051693/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej 1224K w km od 6+695 do km 6+840 w miejscowości Kalina Wielka, Powiat Miechowski.

1.1.13 Przebudowa drogi powiatowej 1211K (ul. Powstańców 1863r.) w km od 1+080 do km 1+780 w miejscowości Miechów, Powiat Miechowski.

1.1.14 Przebudowa drogi powiatowej 1198K w km od 24+357 do km 24+830 w miejscowości Kozłów, Powiat Miechowski.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1846533,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 1 Przebudowa drogi powiatowej 1198K w km od 24+357 do km 24+830 w miejscowości Kozłów, Powiat Miechowski.

Dokumentacja projektowa stanowiąca element opisu przedmiotu zamówienia została opracowana dla odcinka drogi 1198K od km 23+790 – do km 24+830. Niniejsze zamówienie dotyczy realizacji zadania objętego opracowaniem projektowym w części dotyczącej odcinka od km 24+357 do km 24+830, dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1198K Mierzawa – Sędziszów - Kozłów w m. Kozłów od km od 23+790 do km 24+830”

Przedmiot zamawiania obejmuje
1) Roboty drogowe
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Wycinka drzew i krzewów
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- Rozbiórka nawierzchni betonowych, nawierzchni z brukowej kostki betonowej, asfaltowych
- Rozbiórka krawężników betonowych z ławą betonową, przepustów , elementów betonowych,
ROBOTY ZIEMNE
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie
- Wykonanie wykopów
- Wykonanie nasypów
PRZEPUSTY
- części przelotowe prefabr. przepustów drogowych,
- obudowy wlotów
ODWODNIENIE
- roboty ziemne z transportem urobku, umocnienie ścian wykopów
- zasypanie wykopów, zagęszczenie nasypów
- studzienki ściek. z osadnikiem i wpustem ulicznym
- kanały z rur PVC-U i z rur PP
KRAWĘŻNIKI, OBRZEŻA, ŚCIEKI
- Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej C12/15
- Ustawienie krawężników kamiennych
- Obrzeża betonowe
JEZDNIA, ZATOKA AUTOBUSOWA, STANOWISKA POSTOJOWE
- Koryto wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża
- Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem
- Podbudowa zasadnicza z kruszywa
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - gr 8 cm
- Warstwa ścieralna z AC 11S - gr.4cm
- Podbudowa zasadnicza Z BETONU B-30
- Nawierzchnia z kostki granitowej ciętej i płomieniowanej
- Nawierzchnia z kostki brukowej - gr 8cm
ZJAZDY
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
- Podbudowa z kruszywa łamanego
- Nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej - gr 8cm
- nawierzchnia z destruktu podwójnie powierzchniowo utrwalona
CHODNIKI
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr 15cm
- Nawierzchnia z kostki brukowej, szara - gr 8cm
- Nawierzchnia z kostki brukowej, dedykowanej
POBOCZA
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża
- Pobocza gruntowe z kruszywa łamanego
- Utrwalenie poboczy remonterem z trzykrotnym skropieniem
ROWY- CIEKI UMOCNIENIA
- Umocnienia rowów , cieków płytami prefabrykowanymi
- Korytko trapezowe
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I ROBOTY RÓŻNE
- Umocnienie skarp poprzez przywóz i rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsiewem i nawożeniem
- Regulacje i zabezpieczenia urządzeń infrastruktury
- Wymiana oświetlenia ulicznego w pasie drogi,
- Montaż lamp oświetleniowych, kierunkowych wraz z panelem i akumulatorem
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
- Wykonanie oznakowania poziomego chemoutwardzalnego
- Oznakowanie pionowe
TELETECHNIKA
- Usunięcie kolizji sieci teletechnicznej ORANGE
2) Tablice informacyjne:
− Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu).

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w
1) Dokumentacji technicznej
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3) specyfikacji warunków zamówienia,
4) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny, pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
6. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Dokonanie wizji jest zalecane ale nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w rozumieniu art.131 ust.2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 829366,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 2 Przebudowa drogi powiatowej 1211K (ul. Powstańców 1863r.) w km od 1+080 do km 1+780 w miejscowości Miechów, Powiat Miechowski.

Zadanie będzie realizowane w oparciu o dokumentację projektową stanowiąca element opisu przedmiotu zamówienia opracowaną pn.: „Przebudowa chodnika wraz z budową peronów przystankowych w ciągu drogi powiatowej 1211K relacji Miechów (ul. Powstańców 1863r.) – Zielenice, w km od 1+080 do km 1+780, długości 0,700km, ul. Powstańców 1863r. w miejscowości Miechów, gmina Miechów”.

Przedmiot zamówienia obejmuje
1) Roboty drogowe:
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- roboty pomiarowe
- rozebranie obrzeży, krawężników, naw. chodników
- regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych, gazowych
ROBOTY ZIEMNE
- wykonanie koryta pod budowę chodnika, na zjazdach, peronach przystankowych, poboczach, miejscach postojowych
PODBUDOWA
- warstwa odcinająca z piasku
- profilowanie i zagęszczenie podłoża
- podbudowa z kruszywa kam. w-wa górna 15cm
- podbudowa z kruszywa kam. w-wa górna 20cm
ELEMENTY ULICZNE
- ustawienie krawężników bet. i krawężników najazdowych bet. na ławie
- ustawienie obrzeży na ławie
- wyk. nawierzchni z kostki betonowej gr.6cm na chodnikach, peronach
- wbudowanie kostki integracyjnej na przejściu dla pieszych
- wyk. nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm na zjazdach
URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU I OZNAKOWANIE
- znaki pionowe średnie , folia typ 2
- znak aktywny D-6
- wiaty przystankowe
- oznakowanie poziome grubowarstwowe, chemoutwardzalne
- oświetlenie LED przejścia dla pieszych


2) Tablice informacyjne:
− Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu).



2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo
1) Dokumentacji technicznej
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3) specyfikacji warunków zamówienia,
4) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny, pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
6. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Dokonanie wizji jest zalecane ale nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w rozumieniu art.131 ust.2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 688235,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zadanie 3 Przebudowa drogi powiatowej 1224K w km od 6+695 do km 6+840 w miejscowości Kalina Wielka, Powiat Miechowski

Zadanie będzie realizowane w oparciu o dokumentację projektową stanowiąca element opisu przedmiotu zamówienia opracowaną pn.: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1224K (dz.802/1) w zakresie budowy zatoki parkingowej oraz chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1224K w m. Kalina Wielka, w sąsiedztwie cmentarza parafialnego usytuowanego na działce o nr ewid. 280/1 na odc. dł. ok.0,145km, gmina Słaboszów”.

Przedmiot zamówienia obejmuje
1) Roboty drogowe:
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- roboty pomiarowe
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- rozebranie naw.betonowej, naw. z kruszywa, ścianek czołowych, przepustów
- regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych, gazowych
- mechaniczne karczowanie drzew i krzewów
ODWODNIENIE
- roboty ziemne z transportem urobku
- ubezpieczenie płytami typu KRATA
- zagęszczenie nasypów
- odwodnienie liniowe – z polimerobetonu z rusztem
- ścieki na podsypce cementowo-piaskowej
- dreny podłużne
- obudowy wlotów prefabrykowanych przepustów rurowych
BUDOWA ZATOKI PARKINGOWEJ, PRZEBUDOWA ZJAZDÓW
- profilowanie i zagęszczenie podłoża
- podbudowa z kruszywa kam. w-wa górna 15cm
- podbudowa z kruszywa kam. w-wa górna 10cm
- podbudowa z materiału stabilizowanego cementem
- wyk. nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm
- ustawienie krawężników bet. i krawężników najazdowych bet. na ławie
- ustawienie obrzeży na ławie
CHODNIKI, PERONY
- wykonanie koryta
- podbudowa z kruszywa kam. w-wa górna 15cm
- podbudowa z kruszywa kam. w-wa górna 10cm
- podbudowa z materiału stabilizowanego cementem
- wyk. nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm
- ustawienie krawężników bet. i krawężników najazdowych bet. na ławie
- ustawienie obrzeży na ławie
- zagęszczenie nasypów
- montaż wiaty przystankowej
- rozebranie naw. z kostki betonowej
- wykonanie naw. z kostki bet. integracyjnej
OZNAKOWANIE
- demontaż znaków, słupków
- montaż drogowskazów tablicowych
- ustawienie znaków pionowych
- rozebranie barier stalowych
- ustawienie barier stalowych
- oznakowanie poziome grubowarstwowe, chemoutwardzalne
- znak aktywny D-6
- bariera wygrodzeniowa U-12a


2) Tablice informacyjne:
− Wykonanie i montaż tablic informacyjnych o realizacji projektu z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (treść zgodna ze wzorem regulaminu projektu).

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w (dla zad.1, 2,3):
1) Dokumentacji technicznej
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3) specyfikacji warunków zamówienia,
4) przedmiarze robót.
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny, pomocniczy do wyceny oferty. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
6. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Dokonanie wizji jest zalecane ale nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w rozumieniu art.131 ust.2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 328931,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291631,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2766666,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291631,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.MOL-BUD Dariusz Molong

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356897201

7.3.3) Ulica: Szczepanowice, 57

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291631,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687160,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120124,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687160,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MDTRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120568986

7.3.4) Miejscowość: Poradów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687160,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399397,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731963,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399397,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.MOL-BUD Dariusz Molong

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356897201

7.3.3) Ulica: Szczepanowice, 57

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399397,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.