eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących w ramach zadania inwestycyjnego "Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących w ramach zadania inwestycyjnego "Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zimslupsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących w ramach zadania inwestycyjnego "Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1beb714-696e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt - modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i wykonanie prac towarzyszących

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Poprawa funkcjonalności schroniska dla zwierząt wnioskuję o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2021 r. poz. 1129ze zm.) na powyższą usługę poprzez przeprowadzenie negocjacji z jednym Wykonawcom tj. Zakładem Ogólnobudowlanym GOSBUD Mieczysław Gostomski, ul. Stefczyka 20, 76 - 251 Kobylnica
Uzasadnieniem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp jest fakt, ze w postępowaniu prowadzonym uprzednio w oparciu o ogłoszenie o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.08.2022 r. pod nr 2022/BZP 00304930/01 w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.40.2022.ZP3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207823,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt polegająca na:
a) usunięciu wierzchniej warstwy wykonanej z żywicy, tak by odsłonić na całej powierzchni posadzkę betonową;
b) uzupełnieniu większych ubytków za pomocą zaprawy wyrównującej w posadzce:
 zaprawa musi charakteryzować się wysoką wytrzymałością mechaniczną, brakiem rys skurczowych (wzmocniona włóknami),
 zakres grubości warstwy od 3 – 30 mm w jednym cyklu;
c) wykonaniu warstwy sczepnej pod podkłady podłogowe na całej powierzchni, zapewniającej wysoką przyczepność do podłoża (przyczepność do betonu min.
1,5 MPa);
d) wyprofilowaniu na nowo powierzchni za pomocą szpachli naprawczej do betonu grubości 3-10mm, odpornej na działanie warunków atmosferycznych oraz bezpośrednie oddziaływanie soli odladzających, o dużej wodoodporności i dyfuzyjności (przyczepność min.1,5 MPa, wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach: 25,0 MPa, wytrzymałość na ściskanie: klasa R3, odporność na poślizg: klasa I i II).
2) modernizacja nawierzchni boksów dla zwierząt i pomieszczeń towarzyszących polegająca na:
a) usunięciu wierzchniej warstwy wykonanej z żywicy, tak by odsłonić na całej powierzchni posadzkę betonową;
b) uzupełnieniu większych ubytków za pomocą zaprawy wyrównującej w posadzce:
 zaprawa musi charakteryzować się wysoką wytrzymałością mechaniczną, brakiem rys skurczowych (wzmocniona włóknami) ),
 zakres grubości warstwy od 3 – 30 mm w jednym cyklu;
c) zagruntowaniu powierzchni;
d) ułożeniu płytek terakotowych na zaprawie klejowej.
Krawędzie przy wpustach liniowych należy uszczelnić i zabezpieczyć kątownikiem aluminiowym.

UWAGA: Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą planowanego systemu wykonania posadzki betonowej pochodzącej od jednego producenta.

3) Zabezpieczenie ścian płytkami ceramicznymi
W budynku B należy usunąć odchodzącą farbę ze ścian i zabezpieczyć je przed zwierzętami przez przyklejenie płytek ceramicznych. Dodatkowo w pom. nr 14 nad zlewem należy przykleić płytki ścienne w celu zabezpieczenia ściany przed zabrudzeniem i wnikaniem wody w jej głąb.
4) Od wschodniej i południowej strony części inwentarskiej budynku A, istniejący murek należy poddać modernizacji poprzez skucie odspojonego tynku i wykonanie nowego tynku oraz zabezpieczenie go płytkami kamionkowymi przed warunkami atmosferycznymi.
Cały zakres prac określa przedmiar robót.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Szczegółowy zakres i warunki realizacji zadania zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zamówienia oraz załącznikach nr 7 -8 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSBUD Zakład Ogólnobudowlany Mieczysław Gostomski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391669466

7.3.3) Ulica: Stefczyka 20

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.