eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WISTKA SZLACHECKA dł. 370 m od km 0+312 do 0+682 - II ETAP



Ogłoszenie z dnia 2022-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WISTKA SZLACHECKA dł. 370 m od km 0+312 do 0+682 – II ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WISTKA SZLACHECKA dł. 370 m od km 0+312 do 0+682 – II ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86b6b99c-f6b8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013163/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w m. Wistka Szlachecka - Stasin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227070/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji przebudowa drogi gminnej dł. 370m szer. 3,5m w miejscowości Wistka Szlachecka na terenie Gminy Włocławek. Zakres zadania rozpoczyna się od km 0+312 do 0+682 i stanowi II etap realizacji przebudowy drogi. Przebudowa polega na wykonaniu podbudowy tłuczniowej (warstwa dolna i górna) na szer. 4,5m na istniejącym utwardzonym podłożu z tłucznia, ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego grub. po 3cm. Integralną częścią zadania jest wykonanie mijanki dł. 30m, szer. 2,0m o podbudowie tłuczniowej i warstwie wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego grub. po 3cm oraz zjazdów o podbudowie tłuczniowej i warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm. Przebudowa obejmuje utwardzenie poboczy szer. 0,5m.
1.2. Zestawienie powierzchni:
Jezdnia bitumiczna szer. 3,5m 1295,0 m 2
Mijanka szer. 2,0m dł. 30m + skosy 68,0 m 2
Zjazdy indywidualne dł. 1,5m , szer. 5,0m 165,8 m 2
Pobocza utwardzone tłuczniem szer. 0,5m 319,0 m 2
1.3. Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1) wykonanie robót przygotowawczych – roboty geodezyjne; rozbiórkowe – docięcie krawędzi bitumicznej, wycinka drzew fi 15 wraz z wywozem pni, gałęzi i karpiny;
2) roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej wraz z darnią z poboczy i korytowanie pod potrzeby zjazdów, mijanki;
3) wyrównanie tłuczniem poszerzeń na grub. 8cm w ilości 59,2m3 w tym 6 m3 materiałem Inwestora;
4) ułożenie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia 0/31,5 na szer.4,5m grub. 10cm na pow. 1665,0m 2.
5) ułożenie górnej warstwy podbudowy z tłucznia 0/31,5mm na szer. 4,5m grub. 6cm rozłożonej rozścieła-czem na pow. 1665m2;
6) wykonanie mijanki, tj. :ułożenie w-wy odcinającej z piasku grub. 5cm o pow. 73,1m2, podbudowy dwuwarstwowej z tłucznia grub. 21,cm ( 6cm +15cm);
7) ułożenie warstwy wiążącej dla jezdni i mijanki z betonu asfaltowego AC11W50/70 grub. 3cm dla drogi o pow. 1332,0m 2, dla mijanki o pow. 69,7m2 poprzedzone oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową;
8) ułożenie warstwy ścieralnej dla jezdni i mijanki z betonu asfaltowego AC8S50/70 grub. 3cm dla drogi o pow. 1295m 2 i mijanki o pow. 68,0m 2 poprzedzone skropieniem emulsją asfaltową;
9) wykonanie zjazdów bitumicznych na podbudowie tłuczniowej 0/31,5mm grub. 6+15cm;
10) z warstwą ścieralną AC 8S 50/70 grub. 4cm o pow. 165,8m2 ;
11) wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z tłucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 6cm (ułożonego na projektowanej podbudowie ułożonej pełną szerokością 4,5m jezdnia i pobocze) o pow. 319m2;
12) plantowanie terenu i rowów pow.: 319m2;
13) oznakowanie pionowe typ M 4 szt.;
14) inwentaryzacja powykonawcza.
1.4. Wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami ustawy o wyrobach budowlanych, wg której materiały nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Oznakowanie wyrobu budowlanego znakiem budowlanym jest dopuszczalne, jeżeli producent, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonał oceny zgodności i wydał, na swoją wyłączną odpowiedzialność, krajową deklarację zgodności z Polską Normą wyrobu budowlanego albo aprobatą techniczną. Ocena zgodności obejmuje własności użytkowe wyrobu budowlanego, odpowiednio do jego przeznaczenia, mające wpływ na spełnienie przez obiekt budowlany wymagań podstawowych. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko.
1.5. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie zawiera Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do SWZ.
1.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Opis musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.
1.7. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162).
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące: przebudowy jezdni, wykonaniu mijanki i zjazdów, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, w odniesieniu do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiającemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ (pkt. 3.1.)
1.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325655,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349074,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325655,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II Nr 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32565517 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.