eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuryłówka › Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Kuryłówka.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Kuryłówka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Kuryłówka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6de08ed-6342-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne. Zgodnie art. 305 pkt 1 ustawy w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. wartość szacunkowa zamówienia podobnego przewidziana została w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podobnego i ujęta w wartości szacunkowej zamówienia. Opisano to również w zapisach Specyfikacji Warunków Zamówienia
Ustawa pzp dopuszcza takie rozwiązanie bez względu na wielkość szacowaną takiego zamówienia jeśli mieści się w pierwotnym szacowaniu. Uzasadnienie faktyczne. W związku z przyznaniem w terminie późniejszym dodatkowej kwoty do subwencji dotychczasowej na drogi i roboty z tym związane, zamawiający wziął pod uwagę fakt, iż obecny wykonawca jest już w terenie wraz ze sprzętem oraz ma już opracowaną logistykę działania dla całości wszystkich dróg, a zatem będzie to krótszy czas wykonania. Drugim dość istotnym argumentem jest moż@liwość złożenia oferty na podobnych czynnikach i dodatkowo oferta ta może być negocjowana.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN. 271.102.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183798,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia i zakres:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków dróg wewnętrznych na terenie Gminy Kuryłówka postępowanie prowadzone jako część zadania ogólnego:
Zakres podlegający negocjacji warunków i wykonania robót podzielony jest ze względu na sytuowanie w terenie:
Przebudowa drogi wewnętrznej nr ew. 1546 w Kuryłówce
Przebudowa drogi wewnętrznej nr ew. 577, 527, 603/2 w Kuryłówce
Przebudowa drogi wewnętrznej nr ew. 1579 w Kuryłówce
Przebudowa drogi wewnętrznej nr ew. 1671 w Kuryłówce
3. Zapotrzebowanie materiałów i sprzętu.
Warunki materiałowe i sprzętowe pozostają takie same jak w postępowaniu: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kuryłówka - wiele odcinków(II) - znak IN.271.93.4.2023 w oparciu o które Wykonawca podpisał umowę na wykonanie robót budowlanych. Stosować materiały zatwierdzone już przez Zamawiającego do wykonywanego zadania.
4. Pełny zakres i szczegóły zawarte są w załączonym do zaproszenia przedmiarze robót.
5. Opis technologii dla dwóch sposobów:
5.1. Technologia przebudowy dróg metodą powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej emulsją i grysem bazaltowym. Podstawowy zakres robót obejmować będzie:
- obsługę geodezyjną
- ścięcie poboczy
- korytowanie i przemieszczenie istniejącego podbudowy pod wykonanie nawierzchni drogi
- nawierzchnie z kamienia tłuczonego warstwa po uwałowaniu gr. 20 cm -
kruszywo frakcja 31,5 – 63 oraz kruszywo frakcja 0- 31,5,
- podwójne powierzchniowe skropienie emulsją i grysem bazaltowym.
- uformowanie kamiennych poboczy i plantowanie poboczy na całym odcinku drogi,
kruszywo łamane 0- 31/5mm- z uwałowaniem.
- regulacja zasuw i studzienek
- demontaż płyt drogowych i nawierzchni betonowej.
- wykonanie rozjazdów
- przebudowę przepustów
5.2. Technologia przebudowy dróg kruszywem łamanym. Podstawowy zakres robót obejmować będzie:
- obsługę geodezyjną
- ścięcie poboczy
- korytowanie i przemieszczenie istniejącego podbudowy pod wykonanie nawierzchni drogi
- nawierzchnia z kamienia tłuczonego warstwa po uwałowaniu gr. 15-25 cm
- kruszywo frakcja 31,5 – 63 oraz kruszywo frakcja 0- 31,5,
- uformowanie gruntowych poboczy i plantowanie poboczy na całym odcinku drogi
- regulacja zasuw i studzienek
- wykonanie rozjazdów
- przebudowę przepustów
6. Zamawiający dopuszcza zmianę elementów materiałów w stosunku do projektu w trakcie negocjacji, o ile nie będą gorsze i będą spełniać wymogi techniczne.

II. Warunki i opis zadania
1. Na podstawie art. 217 ust 1 ustawy pzp do zaproszenia dołączone są dokumenty z opisanymi warunkami, terminami i sposobami wykonania zadania:
1. warunki opisane w zaproszeniu
2. wzór umowy
3. formularze do przekazania w ofercie wstępnej
4. przedmiary robót
2. Podstawowe warunki wspólne pozostają takie same jak w postępowaniu i umowie na roboty budowy Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kuryłówka - wiele odcinków(II). Dotyczą one:
1) terminów rękojmi i gwarancji
2) zasad gwarancji i rękojmi
3) materiałów
3. Roboty ujęte w całości zadania będą wykonywane zgodnie z zasadami opisanymi w umowie, która z kolei została oparta na zasadach zawartych w prowadzonym uprzednio postępowaniu dotyczącym modernizacji infrastruktury (znak. IN.271.93.4.2023)
4. Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian w zawartej umowie o ile wynika to z okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są one niezależne od woli stron lub zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego – warunki zgodnie z opisami zawartymi w zaproszeniu.
5. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy następować będzie poleceniem przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy jako fakturą jednorazową po odbiorze robót. Zamawiający nie dopuszcza fakturowania częściowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Drogowo Rolniczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8160001805

7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 37-306

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206845,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.