eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę sprzętu nagłośnieniowego i RTV na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę sprzętu nagłośnieniowego i RTV na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawę sprzętu nagłośnieniowego i RTV na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80aa0f91-1979-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/2023/TP/SZKOL i KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodnie
z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego i RTV na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na 3 (trzy) części:
część I zamówienia – sprzęt nagłaśniający,
część II zamówienia – sprzęt RTV,
część III zamówienia – akcesoria RTV.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32342400-6 – Sprzęt nagłośnieniowy
32320000-2 – Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.3
oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.3. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 57329,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp ZAMAWIAJĄCY informuje, że kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi: 196 289,15 zł (brutto) w tym:
część I zamówienia 70 515,68 zł,
część II zamówienia 112 390,25 zł,
część III zamówienia 13 383,22 zł.
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego i RTV na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na 3 (trzy) części:
część I zamówienia – sprzęt nagłaśniający,
część II zamówienia – sprzęt RTV,
część III zamówienia – akcesoria RTV.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32342400-6 – Sprzęt nagłośnieniowy
32320000-2 – Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.3 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 91374,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy Pzp, w którym ZAMAWIAJĄCY wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp ZAMAWIAJĄCY informuje, że kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi: 196 289,15 zł (brutto) w tym:
część I zamówienia 70 515,68 zł,
część II zamówienia 112 390,25 zł,
część III zamówienia 13 383,22 zł.
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego i RTV na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu z podziałem na 3 (trzy) części:
część I zamówienia – sprzęt nagłaśniający,
część II zamówienia – sprzęt RTV,
część III zamówienia – akcesoria RTV.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
32342400-6 – Sprzęt nagłośnieniowy
32320000-2 – Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.3
oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 10880,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72907,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87058,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72907,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901

7.3.3) Ulica: Krucza 25/2

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72907,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98301,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98301,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98301,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bawro Barbara Wiśniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271905042

7.3.3) Ulica: gen. Stanisława Maczka 2/9

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98301,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15676,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15676,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15676,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bawro Barbara Wiśniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271905042

7.3.3) Ulica: gen. Stanisława Maczka 2/9

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15676,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.