eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbuczyn › Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256416390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zbuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbuczyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82268b94-610c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82268b94-610c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089862/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Wymiana źródła ciepła w budynku Ośrodka Zdrowia w Zbuczynie

1.1.29 Wymiana źródeł ciepła w budynku Szkoły Podstawowej w Borkach-Kosach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Wymiana źródła ciepła w budynku Ośrodka Zdrowia w Zbuczynie.
Zadanie realizowane będzie poprzez budowę zewnętrznej instalacji gazu, instalacji zbiornikowej z naziemnymi zbiornikami 2 x 4850 l na gaz płynny oraz zewnętrzne źródło ciepła q=200kw.
Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Projekt techniczny, stanowiący załącznik nr 6.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 do SWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8.1 do SWZ.
Zakres części 1 zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie naziemnych zbiorników z gazem na posesji na płycie fundamentowej z instalacją odgromową;
- wykonanie zewnętrznego źródła ciepła na podparciu z automatyką t.j. kotły kontenerowe x 100kW na posesji;
- wykonanie instalacji gazowej łączącej zbiorniki z zewnętrznym źródłem ciepła;
- połączenie zewnętrznego źródła ciepła z instalacją c.o. w budynku ośrodka zdrowia t.j. zewnętrzne i wewnętrzne przewody c.o. zasilenie i powrót (od kotłów kontenerowych do rozdzielaczy), dostosowanie istniejącej instalacji c.o. do pracy z kotłami gazowymi t.j. pompy, zawory, wymiennik ciepła itp. wg schematu technologicznego;
- wykonanie podłączenie elektrycznego zewnętrznego źródła ciepła;
- wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu z zewnętrznego źródła ciepła;
- wykonanie instalacji glikolu zewnętrznego źródła ciepła;
- wykonanie ogrodzenia zbiorników i zewnętrznego źródła ciepła.
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone na terenie działającego ośrodka zdrowia i winy być wykonywane w sposób nie kolidujący z jego funkcjonowaniem. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Sporządzenia harmonogramu prac i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
2. Utrzymania w należytym porządku obszarów remontowanych, usuwania i składowania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
3. Po zakończeniu poszczególnych etapów robót do uporządkowania terenu prac,
4. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia części obiektu bądź wyposażenia w toku realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 329911,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wymiana źródła ciepła w budynku Szkoły Podstawowej w Borkach – Kosach.
Zadanie realizowane będzie poprzez budowę zewnętrznej instalacji gazu, instalacji zbiornikowej z podziemnymi zbiornikami 2 x 6400 l na gaz płynny oraz zewnętrzne źródło ciepła q=400kW.
Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Projekt techniczny, stanowiący załącznik nr 6.2 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8.2 do SWZ.
Zakres części 2 zamówienia obejmuje w szczególności:
 wykonanie podziemnych zbiorników z gazem na posesji na płycie fundamentowej z instalacją odgromową;
 wykonanie zewnętrznego źródła ciepła na podparciu z automatyką t.j. kotły kontenerowe 4 x 100kW na posesji;
 wykonanie instalacji gazowej łączącej zbiorniki z zewnętrznym źródłem ciepła;
 połączenie zewnętrznego źródła ciepła z instalacją c.o. w budynku ośrodka zdrowia t.j. zewnętrzne i wewnętrzne przewody c.o. zasilenie i powrót (od kotłów kontenerowych do rozdzielaczy), dostosowanie istniejącej instalacji c.o. i c.w.u. do pracy z kotłami gazowymi t.j. zasobnik c.w.u., pompy, zawory, wymiennik ciepła i.t.p. wg schematu technologicznego;
 wykonanie podłączenie elektrycznego zewnętrznego źródła ciepła;
 wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu z zewnętrznego źródła ciepła;
 wykonanie instalacji glikolu zewnętrznego źródła ciepła;
 wykonanie ogrodzenia zbiorników i zewnętrznego źródła ciepła.
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone na terenie działającej szkoły i winy być wykonywane w sposób nie kolidujący z jej funkcjonowaniem. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Sporządzenia harmonogramu prac w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
2. Utrzymania w należytym porządku obszarów remontowanych, usuwania i składowania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
3. Po zakończeniu poszczególnych etapów robót do uporządkowania terenu prac,
4. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia części obiektu bądź wyposażenia w toku realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 349908,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 11.10.2023 r. dokonano otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. „Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej”. Do dnia upływu terminu składania ofert na wykonanie Części 1 wpłynęła jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466216,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466216,66 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 11.10.2023 r. dokonano otwarcia ofert złożonych w postepowaniu pn. „Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej”. Do dnia upływu terminu składania ofert na wykonanie Części 2 wpłynęła jedna oferta. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705025,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705025,48 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.