eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąchock › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Wąchock w sezonie zimowym 2023 / 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Wąchock w sezonie zimowym 2023 / 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĄCHOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielkowiejska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wąchock

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-215

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wachock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wachock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Wąchock w sezonie zimowym 2023 / 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce883a52-56ce-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030913/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Wąchock w sezonie zimowym 2023 / 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 484825,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z kompleksowym, zimowym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2023/2024.
Szczegółowy zakres robót określony został w Specyfikacji Technicznej Wykonania
i Odbioru Robót (określana jako „ST”, „STWiOR” lub podobnie) obejmującej również wykaz dróg i ich standardy stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ oraz
w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
1.1. Za utrzymanie gotowości do realizacji zlecenia Wykonawcy wypłacany będzie ryczałt, który będzie naliczany w przypadku mniej niż pięciu wyjazdów Wykonawcy w ciągu miesiąca kalendarzowego.
1.2. W przypadku niepełnego miesiąca ryczałt wypłacany będzie proporcjonalnie do ilości dni kalendarzowych.
1.3. W przypadku wykonania przynajmniej jednego potwierdzonego wyjazdu wysokość ryczałtu ulega zmniejszeniu zgodnie z przelicznikiem: 1 potwierdzony wyjazd = zmniejszenie ryczałtu o 20%. Procent wypłaconego ryczałtu zgodnie z poniższą tabelą:
Ilość potwierdzonych wyjazdów
w miesiącu Procent wypłaconego ryczałtu
1 80,00 %
2 60,00 %
3 40,00 %
4 20,00 %
5 i więcej 0,00 % - ryczałt nie jest wypłacany

1.4. Przez wyjazd rozumie się wykonanie akcji czynnej na przynajmniej 60% dróg wymienionych w załączniku nr 12 do niniejszej SWZ (wartość obliczana jest stosunkowo poprzez zsumowanie długości rzeczywiście odśnieżonych dróg, podzielenie tej wartości przez łączną długość dróg i pomnożenie otrzymanego wyniku przez
100,00 %). Długość odśnieżonej drogi oznacza przebytą przez sprzęt odległość liczoną wzdłuż drogi, jednostronnie (przejazdy obustronne, ze względu na warunki drogowe oraz pogodowe, liczone są jako przejazd jednostronny) z jednoczesnym wykonywaniem czynności, dla której sprzęt jest przewidziany. Wykonanie akcji czynnej potwierdzane jest poprzez przedłożenie wydruku z systemu nawigacyjnego GPS przez Wykonawcę oraz kontrolę odśnieżonych odcinków przez przedstawiciela Zamawiającego. Warunki te muszą być spełnione łącznie. Z zapisu systemu nawigacyjnego GPS musi wynikać, że sprzęt wykonywał pracę dla której jest przeznaczony. Błędy, niejasności i wszelkie uchybienia i nieścisłości wynikające z pracy urządzeń i sprzętu obciążają Wykonawcę. W razie wątpliwości, co do zapisu urządzenia GPS Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy zaliczenia wyjazdu.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wezwania Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności.
1.6. Wszelkie prace lub czynności niezbędne do właściwego wykonania zamówienia, a nie opisane w szczegółowym zakresie robót, należy traktować jako oczywiste, objęte kosztami i terminami przedmiotu zamówienia.
1.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność realizacji zobowiązań umowy.
1.8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
1.9. Wykonawca określi telefony kontaktowe, numery FAX, adres e-mail oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowane działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia.
1.11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport osobowy służący wspólnej
z przedstawicielem Zamawiającego cotygodniowej (maksymalnie 4 godziny tygodniowo) lustracji dróg celem przeprowadzania czynności dyspozycyjnych, kontrolnych i odbiorczych.
1.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu realizacji zamówienia.
1.13. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje podana niżej kolejność ich ważności:
1) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483584,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483584,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483584,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALSTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642145772

7.3.3) Ulica: Kielecka 33

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522271,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.