Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398305/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00405524/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
zakup i wdrożenie systemu finansowo – księgowego i kadrowo-płacowego na potrzeby GOPR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gopr.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i wdrożenie systemu finansowo – księgowego i kadrowo-płacowego na potrzeby GOPR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e50c69d2-4ee0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398305/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz. 214a/I/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca dostawę, instalację
i wdrożenie nowego stacjonarnego, oprogramowania użytkowego: finansowo - księgowego, magazynowego i kadrowo-płacowego zwanego dalej „systemem” . Przedmiot zamówienia obejmuje również wdrożenie i przeszkolenie pracowników oraz jest podzielony na dwa etapy:
1) ETAP NR 1: dostawa licencji na oprogramowanie użytkowe finansowo - księgowe, magazynowe i kadrowo-płacowe
System księgowy ma zapewnić sprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami funkcjonowanie księgowości oraz administracji w GOPR. Zakupione licencje mają stanowić integralną, połączoną w jednej bazie całość z podziałem na Biuro Zarządu Głównego (jednostka nadrzędna) i 7 Grup Regionalnych GOPR.
2) ETAP NR 2: wdrożenie systemu
Wdrożenie systemu obejmuje:
a) analizę przedwdrożeniową, która określi wymagania funkcjonalne
i konfiguracyjne systemu
b) wdrożenie zgodne z analizą przedwdrożeniową oraz przeszkolenie pracowników z obsługi nowego programu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym ilość licencji znajduje się w zał. nr 1 do swz.
2. Oferowany system ma być zgodny z obowiązującymi przepisami w szczególności:
• Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz.U. z 2021 poz. 219 ze zm.),
• Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz.U. z 2022 poz. 931)
• Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1800)
• Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510)
• Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych ( t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1009);
• Ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 504 )
W przypadku wprowadzenia zmian w oprogramowaniu wynikających ze zmian przepisów prawnych, Wykonawca poinformuje Zamawiającego, że dostępna jest nowa wersja oprogramowania.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla etapu
nr 1 – 12 miesięcy od daty zakupu licencji, dla etapu nr 2 – 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia (data protokołu zdawczo-odbiorczego całości zamówienia):
4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania i aktualizowania oprogramowania stacjonarnie i zdalnie.
5. Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona
w języku polskim.
6. Zamówienie– etap 1 - jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
7. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób precyzyjny i zrozumiały, bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Ewentualne wskazanie tych informacji w treści załącznika nr 1 do swz ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Stąd też, wyraźnie podkreśla się, iż ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia ( jeżeli dotyczy) towarzyszy zapis „lub równoważny”, co oznacza , że dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia
(w szczególności: o udowodnionej równoważności technologicznej, funkcjonalności, nie powodujące jakichkolwiek trudności z kompatybilnością z posiadaną już przez Zamawiającego infrastrukturą). W takiej sytuacji (o ile dotyczy) przy ww. wskazanych opisach są w załączniku nr 1 we właściwych miejscach zamieszczone stosowne zapisy dotyczące równoważności. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353823,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPTISYSTEM s.c. A. Bogdał K. Borkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OPTISYSTEM s.c. A. Bogdał K. Borkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342946758
7.3.3) Ulica: ul. Nawojowska 20
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTISYSTEM S.C., BOGDAŁ ANDRZEJ, BORKOWSKI KRYSTIAN
jakie przetargi wygrała firma
OPTISYSTEM S.C., BOGDAŁ ANDRZEJ, BORKOWSKI KRYSTIAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- DZP.261.26.2024 - Dostawa oprogramowania i podstawek pod laptopy w podziale na części.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Zakup licencji na serwerowy system operacyjny
- "Usługa wdrożenia i utrzymania systemu contact centre Genesys Cloud lub systemu równoważnego dla NASK-PIB (dla projektu 116sos.pl")
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.