eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › zakup i wdrożenie systemu finansowo - księgowego i kadrowo-płacowego na potrzeby GOPR



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
zakup i wdrożenie systemu finansowo – księgowego i kadrowo-płacowego na potrzeby GOPR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gopr.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zakup i wdrożenie systemu finansowo – księgowego i kadrowo-płacowego na potrzeby GOPR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e50c69d2-4ee0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398305/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.dz. 214a/I/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca dostawę, instalację
i wdrożenie nowego stacjonarnego, oprogramowania użytkowego: finansowo - księgowego, magazynowego i kadrowo-płacowego zwanego dalej „systemem” . Przedmiot zamówienia obejmuje również wdrożenie i przeszkolenie pracowników oraz jest podzielony na dwa etapy:

1) ETAP NR 1: dostawa licencji na oprogramowanie użytkowe finansowo - księgowe, magazynowe i kadrowo-płacowe

System księgowy ma zapewnić sprawne i zgodne z obowiązującymi przepisami funkcjonowanie księgowości oraz administracji w GOPR. Zakupione licencje mają stanowić integralną, połączoną w jednej bazie całość z podziałem na Biuro Zarządu Głównego (jednostka nadrzędna) i 7 Grup Regionalnych GOPR.
2) ETAP NR 2: wdrożenie systemu
Wdrożenie systemu obejmuje:
a) analizę przedwdrożeniową, która określi wymagania funkcjonalne
i konfiguracyjne systemu
b) wdrożenie zgodne z analizą przedwdrożeniową oraz przeszkolenie pracowników z obsługi nowego programu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym ilość licencji znajduje się w zał. nr 1 do swz.
2. Oferowany system ma być zgodny z obowiązującymi przepisami w szczególności:
• Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz.U. z 2021 poz. 219 ze zm.),
• Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz.U. z 2022 poz. 931)
• Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1800)
• Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510)
• Ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych ( t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1009);
• Ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 504 )
W przypadku wprowadzenia zmian w oprogramowaniu wynikających ze zmian przepisów prawnych, Wykonawca poinformuje Zamawiającego, że dostępna jest nowa wersja oprogramowania.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla etapu
nr 1 – 12 miesięcy od daty zakupu licencji, dla etapu nr 2 – 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia (data protokołu zdawczo-odbiorczego całości zamówienia):
4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania i aktualizowania oprogramowania stacjonarnie i zdalnie.
5. Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona
w języku polskim.
6. Zamówienie– etap 1 - jest realizowane w ramach zadania publicznego pod tytułem „Zakup i wyposażenie ratowników górskich GOPR w sprzęt i ekwipunek ratowniczy w celu prawidłowej realizacji działań z zakresu ratownictwa górskiego”, finansowanego ze środków otrzymanych z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
7. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób precyzyjny i zrozumiały, bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Ewentualne wskazanie tych informacji w treści załącznika nr 1 do swz ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Stąd też, wyraźnie podkreśla się, iż ww. nazwom, znakom towarowym, patentom lub miejscom pochodzenia ( jeżeli dotyczy) towarzyszy zapis „lub równoważny”, co oznacza , że dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia
(w szczególności: o udowodnionej równoważności technologicznej, funkcjonalności, nie powodujące jakichkolwiek trudności z kompatybilnością z posiadaną już przez Zamawiającego infrastrukturą). W takiej sytuacji (o ile dotyczy) przy ww. wskazanych opisach są w załączniku nr 1 we właściwych miejscach zamieszczone stosowne zapisy dotyczące równoważności. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353823,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OPTISYSTEM s.c. A. Bogdał K. Borkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OPTISYSTEM s.c. A. Bogdał K. Borkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342946758

7.3.3) Ulica: ul. Nawojowska 20

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.