eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Rozbudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika na odcinku Majdan - Mostówka



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika na odcinku Majdan – Mostówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika na odcinku Majdan – Mostówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ecde7e0-4ed5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019651/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Rozbudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika na odcinku Majdan – Mostówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397838/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika na odcinku Majdan – Mostówka od istniejącego chodnika na wysokości działki ewid. nr 59/2 obręb 04 Mostówka do wysokości działki ewid. nr 46/44 obręb 04 Mostówka (o dł. ok. 340 m), w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodnika na odcinku Majdan – Mostówka”.

1. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) wykona roboty przygotowawcze i ziemne,
2) wykona chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
3) wykona zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
4) dokona ustawienia krawężników do obramowania zjazdów oraz ustawienia obrzeży chodnikowych,
5) wykona przepust rurowy pod zjazdem,
6) wykona plantowanie powierzchni gruntu pod zieleńce,
7) dokona we własnym zakresie przełożenia na plac budowy materiałów stanowiących własność Zamawiającego tj. obrzeży, krawężników oraz kostki, które należy wykorzystać do realizacji przedmiotu umowy. Przedmiotowy materiał (spaletowany) znajduje się aktualnie na działce zlokalizowanej na trasie budowanego chodnika.
8) opracuje geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w 2 egz.;
9) opracuje dokumentację powykonawczą w 1 egz.;
10) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, na warunkach określonych w umowie,
11) dokona wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na podstawie aktualnego projektu czasowej organizacji ruchu stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ,
12) wprowadzi stałą organizację ruchu na podstawie aktualnego projektu stałej organizacji ruchu stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ,
13) udzieli gwarancji na roboty budowlane, na warunkach określonych w umowie,
14) zobowiązany jest do protokolarnego przekazania materiałów z rozbiórki Zamawiającemu a następnie złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy odpowiednie zabezpieczenie ww. materiałów, w tym paletowanie, załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórki a stanowiące własność osób prywatnych należy przekazać protokolarnie właścicielowi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278713,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278713,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278713,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogrodniczo -Drogowych Michalina Sawicka Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251736549

7.3.4) Miejscowość: Kobyłka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278713,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.