eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowodwór › Modernizacja świetlicy środowiskowej w Niedźwiedziu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy środowiskowej w Niedźwiedziu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowodwór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodwór 71A

1.5.2.) Miejscowość: Nowodwór

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-503

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818861018

1.5.8.) Numer faksu: 818661019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowodwor-ebiuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dd6dbfc-4be2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlicy środowiskowej w Niedźwiedziu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dd6dbfc-4be2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071485/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja Świetlicy Środowiskowej w Niedźwiedziu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja zadania udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP 271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest modernizacja istniejącego budynku świetlicy środowiskowej w miejscowości Niedźwiedź.
Przedmiotowa modernizacja polegać będzie na:
- wymianie istniejącego pokrycia dachowego wraz z łatami i obróbkami
- montażu nowych rynien i rur spustowych
- montaż instalacji odgromowej na dachu z zastosowaniem uziomu szpilkowego
- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem oraz wełną mineralną wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku silikonowego
- wykonanie opaski betonowej wzdłuż ścian zewnętrznych o szer. 70cm
- zamurowanie otworu okiennego w dobudówce
- wymianie jednoskrzydłowychdrzwch wejściowych do sali małej i dużej
- rozbiórce istniejącej małej podłóg i wykonanie nowej posadzki z gresu z zastosowaniem nowych warstw podposadzkowych
- wydzieleniu pom. toalety w narożu tzw. „małej sali” poprzez wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych odm. 500, gr. 12cm
- montaż nowych drzwi do pom. toalety oraz wymianie drzwi pomiędzy salami
- wykonanie nowego sufitu podwieszanego z płyt GKFI na systemowych wieszakach i ruszcie nad małą salą i toaletą wraz z montażem izolacji cieplnej z wełny mineralnej
- wykonanie kanalizacji wewnętrznej i zewnętrznej, montaż studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1000, oraz montaż szczelnego prefabrykowanego zbiornika na ścieki sanitarne o poj. V-10m3
- montaż w pom. toalety instalacji wody zimnej (przyłącze wodociągowe do budynku oddzielnym opracowaniem)
- montaż w pom. toalety instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtyczkowych
- i inne prace wynikające z przedmiaru robót.
Wspólny słownik zamówień CPV): 45000000-7, 45262690-4, 45400000-1, 45111300-1, 45261200-6, 45443000-4, 45430000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45111291-4.
Zestawienie podstawowych danych liczbowych po modernizacji:
- max. długość budynku – 18,82m
- max. szerokość budynku – 12,47m
- max. wysokość budynku – 5,19m
- powierzchnia użytkowa - 162,30 m²
- powierzchnia zabudowy - 192,0 m²
- powierzchnia całkowita - 192,0 m²
- powierzchnia wewnętrzna - 166,50 m²
- kubatura brutto – 824,0m3
- wysokość parteru – 2,91m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zadana

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475663,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.