eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 28 99 764

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e567634a-431b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101270/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na potrzeby jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.42.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 565040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.
2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 1 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na zewnątrz nw. obiektów:
a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, ul. Gibalskiego 2/4, 91-849 Łódź,
b) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10 A, 93-578 Łódź,
c) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105, 91-222 Łódź,
d) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12 99-200 Poddębice,
e) Urząd Skarbowy w Łęczycy, Al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca,

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421720-0 - Skrytki

4.5.5.) Wartość części: 97000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.
2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 2 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na zewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno,
b) Urząd Skarbowy w Łowiczu, ul. Chełmońskiego 2, 99-400 Łowicz,
c) Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej, ul. Słowackiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka,
d) Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421720-0 - Skrytki

4.5.5.) Wartość części: 77000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.
2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 3 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem na zewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów,
c) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1-go Maja 9, 93-330 Pajęczno,
d) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
e) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421720-0 - Skrytki

4.5.5.) Wartość części: 97000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.
2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 4 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację
i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem wewnątrz nw. obiektów:
a) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10 A, 93-578 Łódź,
b) Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 105, 91-222 Łódź,
c) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice,

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421720-0 - Skrytki

4.5.5.) Wartość części: 128000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.
2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 5 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację
i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem wewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno,
b) Urząd Skarbowy w Łowiczu, ul. J. Chełmońskiego 2, 99-400 Łowicz,
c) Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej, ul. J. Słowackiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka,
d) Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno,

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421720-0 - Skrytki

4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów kluczy na zewnątrz oraz wewnątrz nw. obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z oprogramowaniem niezbędnym do ich obsługi oraz przeprowadzenie instruktażu z obsługi urządzeń.
2. Urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Część 6 zamówienia obejmuje dostawę, montaż, podłączenie, konfigurację
i uruchomienie depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem wewnątrz nw. obiektów:
a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98-300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów,
c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
d) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44421720-0 - Skrytki

4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461

7.3.3) Ulica: Rybitwy 22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-722

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101844,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461

7.3.3) Ulica: Rybitwy 22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-722

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101844,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461

7.3.3) Ulica: Rybitwy 22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-722

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108978,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108978,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108978,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461

7.3.3) Ulica: Rybitwy 22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-722

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108978,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111684,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111684,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111684,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461

7.3.3) Ulica: Rybitwy 22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-722

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111684,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117588,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117588,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117588,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT Electronics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762072461

7.3.3) Ulica: Rybitwy 22

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-722

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117588,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.