Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00365878/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
- 2023/BZP 00389443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00394229/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1793T w miejscowości Lipie, ul. Starachowicka oraz rozbudowa drogi powiatowej nr 1788T w miejscowości Adamów ul. Szkolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291019637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowiecka 15
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e7757fe-40b7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1793T w miejscowości Lipie, ul. Starachowicka oraz rozbudowa drogi powiatowej nr 1788T w miejscowości Adamów ul. Szkolna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e7757fe-40b7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017825/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej nr 1793T (0618T) w miejscowości Lipie, ul. Starachowicka oraz rozbudowa drogi powiatowej nr 1788T (0613T) w miejscowości Adamów ul. Szkolna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6422764,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1793T (0618T) w miejscowości Lipie, ul. Starachowicka.Zamówienie obejmuje:
1. Opracowanie dokumentacji projektowych w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem
zezwolenia na rozpoczęcie wykonania robót budowlanych (Zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych lub
pozwolenie na budowę) oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania
zadania inwestycyjnego w tym wykonanie i zatwierdzenie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu oraz wykonanie i
zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem robót wraz ze sprawowaniem nadzoru
autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową.
Dla drogi Nr 1793T (0618T) należy opracować dokumentację projektową oraz uzyskać zgłoszenie zamiaru wykonania robót
budowlanych lub decyzję o pozwoleniu na budowę,
2. Sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót dla wszystkich występujących branż wraz z projektem stałej organizacji ruchu z uzyskaniem jego
zatwierdzenia;
3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów
i specyfikacji technicznych;
Szczegółowy opis robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45221200-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy tuneli, szybów i kolei podziemnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2764227,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788T (0613T) w miejscowości Adamów, ul. Szkolna.Zamówienie obejmuje:
1. Opracowanie dokumentacji projektowych w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem
zezwolenia na rozpoczęcie wykonania robót budowlanych (decyzji ZRID) oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych,
uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego w tym wykonanie i zatwierdzenie aktualizacji
projektu stałej organizacji ruchu oraz wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z
oznakowaniem robót wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową.
Dla drogi Nr 1788T (0613T) należy opracować dokumentację projektową
oraz uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID);
2. Sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót dla wszystkich występujących branż wraz z projektem stałej organizacji ruchu z uzyskaniem jego
zatwierdzenia;
3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów
i specyfikacji technicznych;
Szczegółowy opis robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45221200-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy tuneli, szybów i kolei podziemnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 3658536,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach działając zgodnie z art. 266 w zw. z art. 255 pkt. 3 oraz art. 260 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) informuje, że unieważnia w całości przedmiotowe postępowanie.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1605), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 20 września 2023 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (20.09.2023) w przedmiotowym postępowaniu, wpłynęły dwie oferty firmy Budromost-Starachowice Sp. z o. o. (ul. Św. Rocha 31, 27-215 Wąchock) za cenę zadanie nr 1 – 4 677484,84 zł oraz zadanie nr 2 – 6 353 983,45 zł oraz firmy Star Budowa Inwestycje Sp. z o. o. (Tychów Stary 75, 27-220 Tychów Stary) zadanie nr 1 – 5 119 325,00 zł oraz zadanie nr 2 – 6 137 093,61 zł.
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia to:
zadanie nr 1 – 3 400 000,00 zł,
zadanie nr 2 – 4 500 000,00 zł.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny wskazanej w niższej ofercie.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4677484,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5119325,19 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach działając zgodnie z art. 266 w zw. z art. 255 pkt. 3 oraz art. 260 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) informuje, że unieważnia w całości przedmiotowe postępowanie.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2023 r. poz. 1605), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 20 września 2023 r., Zamawiający dokonał otwarcia ofert, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu. W terminie do składania ofert (20.09.2023) w przedmiotowym postępowaniu, wpłynęły dwie oferty firmy Budromost-Starachowice Sp. z o. o. (ul. Św. Rocha 31, 27-215 Wąchock) za cenę zadanie nr 1 – 4 677484,84 zł oraz zadanie nr 2 – 6 353 983,45 zł oraz firmy Star Budowa Inwestycje Sp. z o. o. (Tychów Stary 75, 27-220 Tychów Stary) zadanie nr 1 – 5 119 325,00 zł oraz zadanie nr 2 – 6 137 093,61 zł.
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia to:
zadanie nr 1 – 3 400 000,00 zł,
zadanie nr 2 – 4 500 000,00 zł.
Dodatkowo, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny wskazanej w niższej ofercie.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6137093,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6353983,45 PLN
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- "Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach - etap I Część II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych...
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby ZDP Starachowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Remont drogi powiatowej nr 1776T (0568T) na odcinku Małyszyn Górny - Małyszyn Dolny"
- Wykonanie projektu remontu robót drogowych dla zadania pn. "Remont drogi powiatowej nr 1781T (0600 T) Rzepin - Rzepinek - Szerzawy - Brzezie - Łomno w miejscowości Łomno"
- Odwodnienie i remont budynku wyciągu - etap II
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.