eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA TERENIE PŁYWALNI KRYTEJ WAT



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA TERENIE PŁYWALNI KRYTEJ WAT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA TERENIE PŁYWALNI KRYTEJ WAT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ea0c540-4ad1-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086228/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej WAT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390643/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 116/SWF/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej WAT przy ul. Kartezjusza 1, 00-908 w Warszawie.
Do opisu przedmiotu zamówienia zastosowano nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) wraz z podaniem wymaganych ilości został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Wykonanie usługi ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej WAT odbywać się będzie w ww. lokalizacji: w niecce obiektu krytej pływalni zlokalizowanej na terenie Studium Wychowania Fizycznego Wojskowej Akademii Technicznej 00-908 Warszawa, ul. Kartezjusza.
3. Specyfika niecki basenu:
- 5 torów pływackich;
- Długość: 25 m;
- Szerokość: 12,5 m;
- Powierzchnia: 312,5 m2;
- Głębokość: 120 cm / 160 cm.
4. Przeznaczenie obiektu: obiekt szkoleniowy udostępniany dla grup szkoleniowych, żołnierzy zawodowych i pracowników Wojskowej Akademii Technicznej oraz ich dzieci zgodnie z grafikiem wykorzystania obiektu.
5. Wykonawca zapewni ciągłość obsady ratowniczej w liczbie dwóch ratowników wodnych zgodnie z harmonogramem w godzinach pracy pływalni:
 Poniedziałek – piątek, w godz. 06:00 – 21:00
 Sobota – niedziela, w godz. 08:00 – 15:00
Szacunkowa liczba godzin obsługi ratowniczej wyniesie 8000 godzin w roku akademickim 2022 / 2023 (od dnia podpisania umowy – 07 lipca 2023).
6. Wskazana powyżej ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową i może ulec zmianie.
7. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena oferty. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie ceny jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.
8. Zamawiający przewiduje możliwość czasowego wstrzymania funkcjonowania obiektu w trakcie obowiązywania umowy z powodów niezależnych od Zamawiającego np. wystąpienie siły wyższej zwalnia z odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązania. Za siłę wyższą uznaje się także obowiązujący na terenie kraju stan epidemii oraz sytuacje, gdy właściwy akt prawny wprowadza ograniczenia w funkcjonowaniu basenów i pływalni, jak również inne dodatkowe dni wolne zatwierdzone przez Rektora – Komendanta Wojskowej Akademii Technicznej lub w związku z pokontrolnym zaleceniem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Za wskazany okres Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie. W takiej sytuacji żadna ze Stron nie może zostać pociągnięta do odpowiedzialności za szkodę, koszty lub wydatki powstałe w wyniku lub w związku z opóźnieniem, nienależnym wykonaniem lub niewykonaniem umowy.
9. Rozliczenie – zapłata dokonywana będzie w okresach miesięcznych, w miesiącu następującym po miesiącu, za który będzie należne wynagrodzenie na podstawie faktycznej ilości godzin przepracowanych i ceny jednostkowej brutto za jedna godzinę świadczenia usługi.
10. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie wykaz przepracowanego czasu sporządzony przez Wykonawcę zatwierdzony przez Zamawiającego oraz faktura /rachunek stanowiący podstawę do wypłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
11. Wykonawca wyposaży ratownika w niezbędny sprzęt ratunkowy i ratowniczy zgodnie z obowiązującymi przepisami – w tym: zestaw R1 z inhalatorem tlenowym, defibrylator, deska ortopedyczna, deska ratownicza.
12. Wykonawca wyposaży ratowników w jednolity strój ratowniczy odpowiednio oznakowany.
13. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, by przy realizacji zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę na cały okres realizacji umowy osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. Czynności polegające na wykonywaniu usługi ratownictwa wodnego.
14. W wykonaniu zamówienia będą brały udział osoby wskazane w ramach warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert w zakresie doświadczenia.
15. Realizacja przedmiotu zamówienia realizowana jest na terenie strefy obszaru chronionego objętego systemem kontroli dostępu, a dostęp do niego określają „Zasady organizacji systemu przepustkowego na terenie strefy obszaru chronionego Wojskowej Akademii Technicznej”. Wejście/ wyjście na teren strefy obszaru chronionego odbywa się wyłącznie na podstawie ważnej przepustki osobowej. W związku z powyższym osoby zatrudnione przez Wykonawcę usługi wskazane jest aby były to osoby narodowości polskiej. W przypadku gdy właściwe wykonanie usługi przez Wykonawcę związane było by z koniecznością wstępu cudzoziemców na teren Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na wstęp na teren, zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego.
16. Świadczenie usługi będzie wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami, warunkami określonymi w szczególności:
a) Ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. Z 2018 r., poz. 993 z późn. zm.).
17. Wykonawca zatrudni ratowników, którzy będą posługiwać się językiem polskim w stopniu niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych czynności. W przypadku osób niebędących obywatelami Polski, wymagana będzie komunikatywna znajomość języka polskiego – potwierdzona certyfikatem B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. Wymaganie w zakresie posługiwania się językiem polskim przez ratowników jest uzasadnione istotą przedmiotu zamówienia, gdyż ratownicy podczas wykonywania usługi muszą mieć swobodę kontaktu z osobami korzystającymi z usług na obiektach w szczególności prawidłowa komunikacja jest wymagana w sytuacjach wydawania poleceń dyscyplinujących klientów do prawidłowych zachowań zgodnych z obowiązującymi Regulaminami korzystania z obiektów, udzielaniu pierwszej pomocy, przy podejmowaniu czynności ratunkowych, wzywaniu innych służb, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNICTWO WODNE SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843762

7.3.3) Ulica: UL. DOLINA 5B LOK. 19

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 61-551

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.